Facebook - konwersja

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
13 września 2022
Ebook
59,00 zł
Audiobook
59,00 zł
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
59,00

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) - ebook

Magia milionowych zasięgów

Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.

Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci!

Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.

Spis treści

Wstęp i moja przygoda z TikTokiem, czyli jak zdobyłem milion wyświetleń w kilka dni

Rozdział 1. Dlaczego warto być na TikToku? 11 ważnych powodów

  • Powód 1. Magia milionowych zasięgów
  • Powód 2. Szansa, by wyprzedzić konkurencję
  • Powód 3. Gdy inni się tłoczą, Ty możesz zaistnieć na niezajętym rynku
  • Powód 4. TikTok to ulepszona wersja YouTube'a
  • Powód 5. Marketing lubi szybkość
  • Powód 6. Możesz wychować sobie klienta
  • Powód 7. TikTok rozwinie również Ciebie!
  • Powód 8. Atrakcyjna forma przekazywania treści (pokolenie "Z" uwielbia szybkie formaty)
  • Powód 9. Darmowa promocja firmy dzięki wiralowości
  • Powód 10. TikTok to świetne miejsce na promocję innych swoich kanałów w social mediach
  • Powód 11. TikTok to miejsce dla leniwych

Rozdział 2. Mity na temat TikToka, które blokują Twoje działania

  • Mit 1. TikTok jest dla dzieci
  • Mit 2. Na TikToku trzeba tańczyć
  • Mit 3. Na TikToku trzeba się wygłupiać
  • Mit 4. TikTok nie sprzedaje
  • Mit 5. Na TikToku trzeba pokazywać twarz

Rozdział 3. Jak zacząć na TikToku?

  • Kilka rad przed nagraniem pierwszego filmiku na TikToka
  • Założenie konta na TikToku i podstawowa konfiguracja
  • Dlaczego warto nagrać testowy filmik?
  • Cztery głupie błędy początkujących, czyli jak nie zaliczyć falstartu

Rozdział 4. Pierwszy wiralowy filmik na TikToka krok po kroku

  • Jak znaleźć wiralowy temat?
  • Jak nagrać dynamiczne wideo?
  • Jak zmontować filmik?
  • Jak muzyka w filmiku wpływa na algorytmy?
  • Mistrzowski opis, hashtagi i okładka
  • Filmik został opublikowany. i co dalej?

Rozdział 5. Ukryte studio filmowe pod kciukiem. Ciekawe i mało znane funkcje ułatwiające edycję filmików

  • Efekt Green Screen
  • Sekrety funkcji Dodaj dźwięk
  • Pięć genialnych narzędzi ułatwiających nagrywanie filmików na TikToka
  • Funkcje do szybkiej edycji wideo

Rozdział 6. Wiralowe filmiki - 12 sprawdzonych pomysłów

  • Pomysł 1. Co ma Google Trends do TikToka?
  • Pomysł 2. Przeglądanie Facebooka i zmiana popularnego posta w filmik na TikToka
  • Pomysł 3. Przeglądanie Twittera i nagrywanie filmików na bazie najpopularniejszych w danym dniu hashtagów
  • Pomysł 4. Niesamowite aplikacje - wykorzystanie strony z nagrodzonymi aplikacjami
  • Pomysł 5. Ukryte funkcje
  • Pomysł 6. Streszczanie wiralowych filmów wideo z YouTube'a
  • Pomysł 7. Duet z "dużym" tiktokerem (sprawdzaj liczbę komentarzy)
  • Pomysł 8. Własna wersja wirala z TikToka
  • Pomysł 9. Zadawanie sobie pytania, dlaczego inni mieliby udostępniać Twój filmik
  • Pomysł 10. Przedstawianie w jednominutowym nagraniu tipów znalezionych w książkach
  • Pomysł 11. Testowanie różnych tematów
  • Pomysł 12. Wybór tematu, który dotyczy milionów odbiorców

Rozdział 7. Jak zdobywać tysiące obserwujących i szybko rosnąć na TikToku?

  • Podstawowa zasada dotycząca zdobywania obserwujących na TikToku
  • Oszacuj, ile osób może zainteresować dany temat
  • Zrób to natychmiast po publikacji, a zobaczysz, jak dzieje się magia
  • Metoda, która gwarantuje setki obserwujących
  • Efekt odbitego blasku
  • Korzystanie z zasobów
  • Systematyczność jest nagradzana
  • Jak zdobywać obserwujących za pomocą naklejki na samochodzie?

Rozdział 8. Jak zdobywać tysiące komentarzy pod filmikami?

  • Działaj jak szachista
  • Zrób tę jedną rzecz, a otrzymasz trzy razy więcej komentarzy
  • Komentarze a sprzedaż, co ma piernik do wiatraka?
  • Magiczne Call to Action (CTA)
  • Dlaczego warto czasem popełnić błąd?

Rozdział 9. Sekrety algorytmu TikToka

  • Co robić, żeby z pomocą algorytmów osiągnąć milionowe zasięgi?
  • Co wpływa na zasięg filmiku?
  • Zaskakujące wnioski po osiągnięciu ponadtrzydziestomilionowych zasięgów
  • Dlaczego możesz nagrać nawet 20 filmików w godzinę, i to na różne tematy?
  • Co się dzieje w 20 sekund po publikacji filmiku?
  • Jak sprawić, by algorytm TikToka dłużej promował filmik?

Rozdział 10. Jak zarabiać na TikToku?

  • Prezenty
  • Współpraca z markami
  • Tworzenie własnych produktów cyfrowych
  • Własna agencja social media
  • Tunel sprzedażowy na TikToku
  • Pierwszy MILION ZŁOTYCH z TikToka

Rozdział 11. Jak zbudować silną markę osobistą na TikToku?

  • Jakie jest Twoje "dlaczego"?
  • Tutaj nie chodzi o nagrywanie filmików
  • Musisz być jakiś, czyli jaki?
  • Jak się wyróżnić na TikToku?
  • Live to sposób na poznanie swojego plemienia
  • Wirtualny uścisk dłoni
  • Marka osobista oparta na budowaniu pozycji eksperta
  • Efekt "a, znam cię z TikToka"
  • Jak ujawnianie prywatnych szczegółów ze swojego życia pomoże Ci w budowaniu silnej marki osobistej?

Rozdział 12. Jak robić live'y, które pomogą Ci zyskać oddaną społeczność?

  • Dlaczego live na TikToku to przyszłość e-commerce?
  • Jak przygotować live'a na TikToku? Gotowy schemat live'a sprzedażowego o wartości kilku milionów złotych
  • Proste sposoby na zwiększanie liczby odbiorców live'a
  • Wykorzystaj czas skarbonkowy

Rozdział 13. Jak sprzedawać na TikToku i zmienić obserwatorów w klientów?

  • Jak nagrać filmik, który sprzedaje?
  • Co zrobić, żeby odbiorcy błagali Cię o możliwość kupowania u Ciebie?
  • Przykłady sprzedaży w pięciu różnych branżach
  • Ucz, przyciągnij i sprzedaj
  • Nie zapomnij o Google
  • TikTok to nieśmiertelne stories

Rozdział 14. TikTok bez pokazywania twarzy

  • Czym jest opcja MV?
  • Pokazuj, co robisz, w czym wiercisz i co zgniatasz
  • Intrygująca maska
  • Siła tutoriali

Rozdział 15. Jak wypromować lokalny biznes na TikToku?

  • Oznaczanie miejsca za pomocą hashtagów
  • Jak algorytm pomoże Ci wygenerować zasięgi regionalne?
  • Ustawienie płatnej reklamy na dane województwo

Zakończenie

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-251-6
Rozmiar pliku: 6,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: