- W empik go
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry - ebook
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry - ebook
Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia questów Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów) oraz gildii złodziei z siedzibą w Pękninie. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia oraz mapy lokacji, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- W podziemiach Saarthal (2) (Questy Akademii w Zimowej Twierdzy)
- Powrót ciemności (Questy Gildii Złodziei)
- Trudne odpowiedzi (Questy Gildii Złodziei)
- W podziemiach Saarthal (1) (Questy Akademii w Zimowej Twierdzy)
- Różne- Relikt (Questy Akademii w Zimowej Twierdzy)
- Trudne początki (Questy Akademii w Zimowej Twierdzy)
- Ślepota (Questy Gildii Złodziei)
- Ujawnianie niewidocznego (3) (Questy Akademii w Zimowej Twierdzy)
- Poruszyć niebo i Skyrim (Questy Gildii Złodziei)
- Ujawnianie niewidocznego (1) (Questy Akademii w Zimowej Twierdzy)
Informacja o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.
Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Spis treści
-Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
-Informacje wstępne
-Trudne początki
-W podziemiach Saarthal (1)
-W podziemiach Saarthal (2)
-Z nosem w księgach (1)
-Z nosem w księgach (2)
-Dobre zamiary
-Ujawnianie niewidocznego (1)
-Ujawnianie niewidocznego (2)
-Ujawnianie niewidocznego (3)
-Nasycenie
-Laska Magnusa (1)
-Laska Magnusa (2)
-Laska Magnusa (3)
-Oko Magnusa
-Powrót do Akademii
-Spostrzeżenia Shalidora
-Prośba Onmunda
-Eksperyment J'zargo
-Wysiłki Arniela (1)
-Wysiłki Arniela (2)
-Wstrząs
-Rytualny czar przemiany
-Rytualny czar iluzji
-Rytualny czar zniszczenia
-Rytualny czar przywołania
-Rytualny czar przywracania
-Różne- Klejnoty duszy
-Różne- Odebranie przedmiotu do zaklęcia
-Różne- Odnalezienie księgi
-Różne- Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii
-Różne- Zaklęcie Brelyny
-Różne- Odnalezienie alembiku Tolfdira
-Różne- Relikt
-Questy Gildii Złodziei
-Informacje wstępne
-Za obopólną korzyścią
-Biznesowe podejście
-W otwarte karty
-Na pomoc uciśnionym
-Wybryk łajdaka
-Bez słów
-Trudne odpowiedzi
-Pościg
-Odrodzona Trójca
-Ślepota
-Powrót ciemności
-Poruszyć niebo i Skyrim
-Różne- Odbierz od Tonilii pancerz Gildii Złodziei
-Różne- Porozmawiaj z Tonilią na temat odbioru pancerza
-Różne- Porozmawiaj z Maven na temat długu Valda
-Różne- Porozmawiaj z Delvinem i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei
-Różne- Porozmawiaj z Vex i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei
-Różne- Dostarcz księżycowy cukier do rąk Ri'saada
-Na ryby
-Robota papierkowa
-Ryzykowna robota
-Kradzież z włamaniem
-Krecia robota
-Fanty
-Zadanie dla złodzieja
-Reputacja- Biała Grań - Fałszywa amnestia
-Reputacja- Wichrowy Tron - Cienie z Summerset
-Reputacja- Markart - Blask Srebra
-Reputacja- Samotnia - Wybredny Ropuch
-Pod nowym kierownictwem
-Odkupienie
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-290-6 |
Rozmiar pliku: | 23 MB |