Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2011
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry - ebook

Poradnik opisujący główny wątek fabularny do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z możliwymi wariantami pozwalającymi na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Nie zabrakło w nim również szeregu porad.

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wstęp
  • Odnalezienie Prastarego Zwoju (2) (Pradawna wiedza)
  • Paarthurnax - Pokonanie Paarthurnaxa
  • Ucieczka przed smokiem (Zerwane kajdany)
  • Stoczenie bitwy z Alduinem (Zguba Alduina)
  • Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) (Pradawna wiedza)
  • Wyprawa do Ściany Alduina (Ściana Alduina)
  • Wyprawa do Czarnygłazu (1) (Czarnygłaz)
  • Uwięzienie smoka (Upadły)
  • Wyprawa do świątyni Skuldafn (Gniazdo Pożeracza Światów)

Informacja o grze

The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.

Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Spis treści

-The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy
-Wstęp
-Prolog
-Zerwane kajdany
-Ucieczka przed smokiem
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa
-Cisza przed burzą
-Spotkanie się z Alvorem
-Spotkanie się z Gerdur
-Wyprawa do Białej Grani
-Czarnygłaz
-Spotkanie się z Farengarem
-Wyprawa do Czarnygłazu (1)
-Wyprawa do Czarnygłazu (2)
-Budzenie smoka
-Spotkanie się z jarlem
-Pokonanie smoka
-Droga głosu
-Wyprawa do siedziby Siwobrodych
-Odbycie szkolenia u Siwobrodych
-Róg Jurgena Wiatrowładnego
-Wyprawa do świątyni Ustengrav (1)
-Wyprawa do świątyni Ustengrav (2)
-Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym
-Ostrze w ciemnościach
-Spotkanie się z Delphine
-Wyprawa do smoczego cmentarzyska
-Pokonanie smoka
-List żelazny
-Spotkanie się z Delphine
-Przedostanie się na przyjęcie w ambasadzie
-Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (1)
-Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (2)
-Wydostanie się z ambasady
-Szczur zapędzony w kąt
-Ustalenie miejsca pobytu Esberna
-Odnalezienie Esberna
-Za obopólną korzyścią
-Odbycie rozmowy z Brynjolfem
-Dokonanie kradzieży
-Ściana Alduina
-Odeskortowanie Esberna
-Wyprawa do Ściany Alduina
-Gardło Świata
-Spotkanie się z Siwobrodymi
-Wyprawa do Gardła Świata
-Spotkanie się z Paarthurnaxem
-Pradawna wiedza
-Wyprawa do Zimowej Twierdzy
-Zlokalizowanie Septimusa Signusa
-Odnalezienie Prastarego Zwoju (1)
-Odnalezienie Prastarego Zwoju (2)
-Zguba Alduina
-Odczytanie Prastarego Zwoju
-Stoczenie bitwy z Alduinem
-Upadły
-Opracowanie planu odnalezienia Alduina
-Przygotowanie się do uwięzienia smoka
-Uwięzienie smoka
-Niekończąca się pora roku
-Zaproszenie zwaśnionych stron do negocjacji
-Wzięcie udziału w rokowaniach pokojowych
-Paarthurnax - Pokonanie Paarthurnaxa
-Gniazdo Pożeracza Światów
-Wyprawa do świątyni Skuldafn
-Dotarcie do portalu (1)
-Dotarcie do portalu (2)
-Przejście przez portal
-Sovngard
-Dotarcie do Komnaty Męstwa
-Spotkanie się z norskimi wojownikami
-Zabójca smoków
-Pokonanie Alduina
-Powrót do Skyrim
Kategoria: RPG
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8055-278-4
Rozmiar pliku: 16 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij