- W empik go
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry - ebook
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry - ebook
Poradnik zawiera opis przejścia wszystkich zadań daedrycznych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. W omówieniach questów znalazły się informacje dotyczące kompletu sposobów ich odblokowywania oraz dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić.
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Zdobycie próbek krwi (Okno do świata duchów)
- Złożenie ofiary (Zew Boethiah)
- Uaktywnienie questu (Okno do świata duchów)
- Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2) (Okno do świata duchów)
- Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1) (Okno do świata duchów)
- Wariant A - Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi (Czarna Gwiazda)
- Finał prac Septimusa Signusa (Okno do świata duchów)
- Rozwiązanie zagadek Sheogoratha (Umysł szaleńca)
- Wariant B - Zaniesienie Gwiazdy Anarei (Czarna Gwiazda)
- Uaktywnienie questu (Powiew śmierci)
Informacja o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.
Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Spis treści
-Okno do świata duchów
-Uaktywnienie questu
-Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1)
-Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2)
-Zdobycie próbek krwi
-Finał prac Septimusa Signusa
-Księżycowa choroba
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z Sindingiem
-Uzyskanie audiencji u Hircyna
-Wytropienie Sindinga
-Wariant A - Współpraca z Sindingiem
-Wariant B - Zabicie Sindinga
-Powiew śmierci
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do Jaskini Granicznego Urwiska
-Przyprowadzenie Verulusa do jaskini
-Wariant A - Uratowanie Verulusa
-Wariant B - Wzięcie udziału w uczcie
-Czarna Gwiazda
-Uaktywnienie questu
-Odszukanie elfiego maga
-Wyprawa do Głębi Ilinalty
-Wariant A - Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi
-Wariant B - Zaniesienie Gwiazdy Anarei
-Umysł szaleńca
-Uaktywnienie questu
-Przedostanie się do Skrzydła Pelagiusa
-Rozwiązanie zagadek Sheogoratha
-Dom koszmarów
-Uaktywnienie questu
-Zbadanie opuszczonego domu
-Odnalezienie kapłana
-Powrót do ołtarza Molaga Bala
-Przeklęte plemię
-Uaktywnienie questu
-Pozyskanie składników do rytuału
-Wyprawa do Jaskini Polnego Głazu
-Powrót do Largashbur
-Jedyne lekarstwo
-Uaktywnienie questu
-Pozyskanie składników do rytuału
-Wyprawa do ruin Bthardamz (1)
-Wyprawa do ruin Bthardamz (2)
-Powrót do ołtarza Peryite
-Najlepszy przyjaciel daedry
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do Hańby Haemaru
-Odzyskanie toporu
-Powrót do kaplicy Clavicusa Złośliwego
-Przedświt
-Uaktywnienie questu
-Odnalezienie latarni Meridii
-Oczyszczenie świątyni z sił zła (1)
-Oczyszczenie świątyni z sił zła (2)
-Odzyskanie Przedświtu
-Pamiętna noc
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie z Senną
-Spotkanie z Ennisem
-Spotkanie z Ysoldą
-Wyprawa do Morvunskar
-Spotkanie z Samem Guevennem
-Koszmar na jawie
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu
-Eksploracja świątyni
-Dotarcie do Czaszki Spaczenia
-Podjęcie decyzji w sprawie Czaszki Spaczenia
-Szepczące drzwi
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z Nelkirem
-Odnalezienie szepczących drzwi
-Otwarcie szepczących drzwi
-Fragmenty przeszłości
-Uaktywnienie questu
-Odbycie rozmowy z Silusem Vesuisem
-Pozyskanie rękojeści
-Pozyskanie odłamków ostrza
-Pozyskanie głowicy
-Dostarczenie przedmiotów Silusowi
-Wyprawa do świątyni Dagona
-Wariant A - Wypuszczenie Silusa
-Wariant B - Zabicie Silusa
-Zew Boethiah
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z kapłanką Boethiah
-Złożenie ofiary
-Wyprawa do Grani Sztychu
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-304-0 |
Rozmiar pliku: | 21 MB |