Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

SpellForce 3 - poradnik do gry - ebook

Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2017
Czytaj fragment
Pobierz fragment
7,88
Cena w punktach Virtualo:
788 pkt.

SpellForce 3 - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi oraz objaśnienia znajdujących się w grze mechanik. Dodatkowo znajdziesz tutaj opis wszystkich dostępnych w grze ras, wraz z posiadanymi przez nich jednostkami.

W tych rozdziałach znajdziesz objaśnienia dotyczące tworzenia i rozwoju postaci, a także opartego na sektorach strategicznego aspektu gry.

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera

  1. szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi;
  2. wskazówki dotyczące tworzenia postaci;
  3. objaśnienie jak wygląda zarządzanie w strategicznej warstwie gry;
  4. opis trzech znajdujących się w grze ras wraz z ich jednostkami.

Poradnik do Spellforce 3 to rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od początku do końca. Nasz opis przejścia zawiera wiele obrazków, a porady pomogą zrozumieć największe sekrety gry. Pamiętaliśmy również o rasach i jednostkach.

SpellForce 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Cień Drzew - Skażenie (Kampania)
  • Mulandir - Zaginione Miasto (Kampania)
  • Tworzenie i rozwój postaci (Podstawy)
  • Światłość - Uchodźcy cz. 3 (Kampania)
  • Droga do Mulandiru (Kampania)
  • Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 (Kampania)
  • Liannon - Źródło zarazy (Kampania)
  • Rasy i jednostki (Podstawy)
  • Oko - Krew nie woda (Kampania)
  • Mulandir - Brutalna pobudka (Kampania)

Spis treści

-SpellForce 3 - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Podstawy
-Porady na start | Poradnik do gry
-Interfejs
-Tworzenie i rozwój postaci
-Zarządzanie obozem
-Rasy i jednostki w Spellforce 3
-Kampania
-Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja
-Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
-Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
-Droga do Mulandiru | Kampania, solucja
-Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja
-Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja
-Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja
-Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja
-Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja
-Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja
-Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja
-Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja
-Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja
-Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja
-Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja
-Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja
-Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja
-Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja
-Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja
-Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja
-Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
-Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja
-Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja
-Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja
-Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja
-Zielone wybrzeże | Kampania, solucja

Kategoria: Strategiczne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8112-495-9
Rozmiar pliku: 9,9 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1853

kontakt@gry-online.plSpis treści

SpellForce 3 - poradnik do gry

Poradnik do gry

Podstawy

Porady na start | Poradnik do gry

Interfejs

Tworzenie i rozwój postaci

Zarządzanie obozem

Rasy i jednostki w Spellforce 3

Kampania

Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja

W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:

Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja

Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja

Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja

Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja

Droga do Mulandiru | Kampania, solucja

Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja

Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja

Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja

Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja

Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja

Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja

Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja

Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja

Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja

Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja

Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja

Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja

Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja

Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja

Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja

Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja

Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja

Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja

Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja

Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja

Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja

Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja

Zielone wybrzeże | Kampania, solucjaSpellForce 3 - poradnik do gry

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi oraz objaśnienia znajdujących się w grze mechanik. Dodatkowo znajdziesz tutaj opis wszystkich dostępnych w grze ras, wraz z posiadanymi przez nich jednostkami.

Podstawy

W tych rozdziałach znajdziesz objaśnienia dotyczące tworzenia i rozwoju postaci, a także opartego na sektorach strategicznego aspektu gry.

1. Interfejs;
2. Tworzenie i rozwój postaci;
3. Zarządzanie obozem;
4. Rasy i jednostki.

Kampania - solucja

Nasza solucja to pełny i praktyczny opis przejścia do gry, który pomoże Ci przejść Spellforce 3 od początku do końca. Mapy do Spellforce 3 z pewnością pomogą namierzyć każdy skarb i każdego przeciwnika:

1. Prolog - Zdławić rebelię;
2. Szara Twierdza - Kapral;
3. Liannon - Źródło zarazy;
4. Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony;
5. Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei;
6. Droga do Mulandiru;
7. Mulandir - Zaginione Miasto;
8. Cień drzew - Skażenie;
9. Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1;
10. Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2;
11. Światłość - Uchodźcy cz. 3;
12. Podnóże Barga Gor - Walka o władzę;
13. Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych;
14. Ostrze Aonira - Piach i proch;
15. Światłość - Syn marnotrawny cz.1;
16. Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2;
17. Oko - Krew nie woda;

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera:

1. szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi;
2. wskazówki dotyczące tworzenia postaci;
3. objaśnienie jak wygląda zarządzanie w strategicznej warstwie gry;
4. opis trzech znajdujących się w grze ras wraz z ich jednostkami.

Sara Temer (www.gry-online.pl)Poradnik do gry

Podstawy

Porady na start | Poradnik do gry

W tym rozdziale znajdziesz garść porad przydatnych podczas rozgrywki w Spellforce 3. Zostały one podzielone na te dotyczące strategicznego aspektu gry oraz te związane z elementami RPGowymi.

Warstwa RPG

Pamiętaj o aktywowaniu menhirów. Przy nich twoi bohaterowie mogą odrodzić się w przypadku śmierci. Dodatkowo stanowią punkty szybkiej podróży w obrębie mapy.

Gdy jeden z twoich bohaterów polegnie, masz zawsze jeszcze trochę czasu na ocucenie go. Najlepiej w takim przypadku odciągnij za pomocą innego bohatera bądź jednostek wroga od konającej postaci, zaś drugim bohaterem ocuć go.

Eksploruj, eksploruj, eksploruj. Staraj się podczas misji zajrzeć w każdy kąt na mapie. Możesz znaleźć wiele użytecznych przedmiotów, zapasów, a także trafić na misje poboczne. Dodatkowo za każdego zabitego przeciwnika twoi bohaterowie zyskują doświadczenie, więc warto zawsze wyczyścić mapę z wszelakich potworów.

Miej zawsze większy zapas eliksirów życia i skupienia. To podstawowe eliksiry, które nie raz mogą wyratować twoich bohaterów. Znajdziesz je często podczas eksplorowania mapy, możesz je też zakupić u kupców (choć są dosyć drogie).

W przypadku walki z silnymi, sprawiającymi ci trudność przeciwnikami, warto przeanalizować ich ataki i efekty jakie nakładają na twoich bohaterów. Listę aktualnie nałożonych na postać efektów znajdziesz u dołu ekranu w oknie jednostki. Możesz wtedy łatwo przystosować się do sposobu walki wroga. Jeśli np. jego ataki blokują twoim bohaterom używanie zdolności, to staraj się unikać kontaktu z nim i walcz na dystans.

Po wykonaniu misji możesz często wybrać sobie nagrodę z pewnej puli. W tym celu kliknij informacje o możliwości wybrania nagrody w prawym górnym rogu na liście śledzonych misji.

Warstwa strategiczna

Podczas etapów strategicznych powinieneś jak najszybciej zająć dodatkowe sektory, a także skupić się na szybkiej rozbudowie głównego budynku w posiadanych przez ciebie sektorach. Da ci to dostęp do większej liczby tragarzy (robotników), a także zwiększy limit populacji wykorzystywany przy werbunku jednostek. Dodatkowo, w przypadku twojego startowego sektora, jego rozbudowa da ci dostęp do kolejnych budynków oraz jednostek.

Kontroluj posiadane zasoby. Dobrze jest przejrzeć w których sektorach jakie surowce masz dostępne i w jakiej ilości - możesz to łatwo sprawdzić otwierając mapę ogólną w lewym dolnym rogu. Na tej podstawie zaplanuj ich wydobycie. Dodatkowo, jeśli któryś z posiadanych przez ciebie sektorów jest zagrożony ewakuuj zgromadzone w nim zasoby, by ich nie stracić w przypadku przejęcia sektora.

Nim zaatakujesz na wroga zbierz dość sił by całkowicie wykorzystać limit populacji. W innym przypadku, zwłaszcza na wyższym poziomie trudności, twoje siły mogą się okazać niewystarczające by zwyciężyć. Po przejęciu jednego z wrogich sektorów umocnij się na nim i uzupełnij siły przez kontynuacją natarcia.

Narażone na ataki sektory zabezpiecz wieżyczkami obronnymi. Mają one dosyć sporą siłę ognia, więc są w stanie przetrzymać atak wroga do czasu przybycia twoich sił, a nawet często mogą samodzielnie odeprzeć atak. Warto też poświęcić część tragarzy obsługujących główny budynek w sektorze na obsadzenie wieżyczek.

Wykorzystuj menhiry by szybciej przemieszczać jednostki na front. Między napotkanymi w grze menhirami możesz otwierać portale przez które mogą podróżować zarówno twoi bohaterowie, jak i zwykłe jednostki. Jeden menhir znajduje się w twoim startowym sektorze, zaś pozostałe będą rozsiane po mapie.Interfejs

W tym rozdziale znajdziesz szczegółowe omówienie interfejsu gry. Dla większej przejrzystości poszczególne elementy zostały opisane osobno.

- Bohaterowie
- Minimapa
- Menu konstrukcji
- Okno jednostek/budynków
- Zarządzanie drużyną

Bohaterowie

W każdej misji kampanii będziesz miał do dyspozycji bohaterów. W lewym górnym rogu znajdziesz ich portrety wraz z dodatkowymi opcjami, które ułatwiają zarządzanie nimi.

1. Portret - pomaga w orientacji przy wydawaniu rozkazów bohaterom. Po śmierci bohatera zmienia on kolor na czerwony i wyświetla czas jaki pozostał na reanimację postaci.
2. Paski życia i skupienia - informują o aktualnym stanie zdrowa danego bohatera oraz o posiadanych punktach skupienia (czyli inaczej many).
3. Podręczny ekwipunek - znajdziesz tu trzy, wybrane z twojej księgi zaklęć czary, podstawowe mikstury uzdrowienia oraz skupienia oraz dodatkowy zużywalny przedmiot który możesz przypisać do postaci w menu ekwipunku.
4. Przełącz grupę działania - pozwala zmienić zestaw aktualnie wybranych czarów.
5. Przełącz kamerę podążającą - po włączeniu tego kamera będzie zablokowana na głównej postaci, może być przydatne podczas sekwencji w których dowodzisz wyłącznie bohaterami.
6. Przełącz zaznaczenie bohatera - uaktywnia poświatę wokół bohaterów co pozwala ich łatwiej zlokalizować pośród żołnierzy.
7. Ładunki wskrzeszające - pozwalają natychmiast przywrócić poległych bohaterów do życia.

Dodatkowo u dołu ekranu znajdziesz wskaźnik postępu doświadczenia zdobywanego przez bohaterów (1) oraz odnośnik do okna zarządzania drużyną (2) - więcej o nim poniżej.

Minimapa

W lewym dolnym rogu znajdziesz minimapę, na którą możesz nakładać dodatkowe filtry:

1. Znacznik misji - pokazuje gdzie masz do wykonania jakąś misję.
2. Jednostki - zaznacza na mapie położenie twoich i wrogich jednostek.
3. Sektory - pokazuje granice sektorów wraz z kolorystyczną informacją do kogo należą.
4. Budynki - pokazuje lokalizację wniesionych budynków - raczej niespecjalnie użyteczne, możesz to odznaczyć.
5. Zasoby - pokazuje lokalizację poszczególnych zasobów - przydatne, kiedy nie możesz się zorientować gdzie na mapie znajduje się np. kamień.

Mapę możesz powiększyć wybierając Pokaż mapę ogólną (6) - tu możesz dodatkowo sprawdzić w którym sektorze ile surowców się znajduje. Przydatna jest też opcja Przełącz widok ekonomii (7), po wybraniu jej gra stale pokazuje lokalizację zasobów oraz to ilu robotników pracuje w poszczególnych budynkach.

Menu konstrukcji

W prawym dolnym rogu znajdziesz przycisk menu konstrukcji (1), po jego kliknięciu otworzy ci się okno z budynkami (2), które możesz wnieść. Są one podzielone na trzy zakładki odpowiadające im poziomom (3).

Okno jednostek/budynków

Po zaznaczeniu jednostek lub budynku pojawią ci się okna z informacjami o nich. Dzielą się one na kilka sekcji:

1. Status - aktualna ilość punktów obrażeń zaznaczonej jednostki/budynku. Dodatkowo w przypadku budynków poniżej znajdziesz ilość składowanych aktualnie w budynku surowców, a w przypadku budynków wytwarzających zasoby - ilość zasobów jakie jeszcze można pozyskać z danego sektora.
2. Status obrażeń - ilość i typ obrażeń jakie może zadać jednostka lub budynek. Dodatkowo w przypadku jednostek znajdziesz niżej również odporność jednostki na poszczególne rodzaje obrażeń.
3. Status efektów - czyli po prostu aktualne efekty (pozytywne lub negatywne) oddziałujące na jednostkę.
4. Okno rozkazów - tutaj możesz wydawać rozkazy dotyczące zaznaczonych jednostek lub budynku.
5. Zaznaczone jednostki - tutaj masz wymienione wszystkie zaznaczone jednostki oraz bohaterów, zaznaczenie jednostki w tym oknie definiuje czyje statystyki wyświetlają się w oknie statusu.

Dodatkowo na samym dole znajdziesz przyciski grupy działania (6) (oznaczone numerami 1-0), jest to po prostu szybki wybór jednostek. Grupę działania możesz utworzyć zaznaczając interesujące cię jednostki i wciskając Ctrl+ (domyślne ustawienia).

Zarządzanie drużyną

W oknie zarządzanie drużyną znajdziesz RPGowe elementy gry, są to:

1. Ekwipunek - jak można się domyślić, znajdziesz tutaj zdobyte podczas gry przedmioty, a także możliwości przydzielenia ich bohaterowi. Dodatkowo są tutaj także umieszczone statystyki postaci.
2. Zdolności - drzewka rozwoju bohatera. Więcej o nich znajdziesz w rozdziale o tworzeniu i rozwoju postaci.
3. Księga zaklęć - tutaj znajdziesz wszystkie opanowane przez bohatera czary oraz umiejętności, a także pasywne bonusy. Więcej o nich znajdziesz w rozdziale o tworzeniu i rozwoju postaci.
4. Zadania - tutaj znajdziesz wszystkie rozpoczęte aktualnie zadania, również poboczne.
5. Leksykon - opisy ras i jednostek.
6. Przełącznik postaci - tutaj możesz przełączać między aktualnie dostępnymi bohaterami, choćby w celu dostosowania im ekwipunku.Tworzenie i rozwój postaci

Podczas kampanii cały czas będziesz miał do dyspozycji bohaterów, którzy w miarę postępów będą zyskiwali doświadczenie, a co za tym idzie - zdobędą dostęp do lepszych umiejętności oraz rynsztunku. W przypadku każdej postaci samodzielnie wybierasz jakie umiejętności mają być wybrane w następnej kolejności, jednak tylko dla głównego bohatera możesz wybrać jaką klasą postaci on będzie. W tym rozdziale znajdziesz porady odnośnie kreacji swojego awatara, jak i rozwoju postaci.

- Tworzenie postaci
- Rozwój postaci
- Księga zaklęć

Tworzenie postaci

Podczas tworzenia postaci możesz skorzystać z przygotowanych wcześniej szablonów klas.

Możliwość stworzenia swojej postaci otrzymasz dopiero po ukończeniu pierwszej misji kampanii. Dobrze jest w tym momencie zapisać grę - zaoszczędzisz później trochę czasu jeśli uznasz, że wybrana klasa postaci ci nie odpowiada. W kreatorze po lewej stronie masz opcje dotyczące wyglądu postaci, zaś po prawej dotyczące jej klasy. Wybieranie klasy postaci ogranicza się tutaj do rozdzielenia 11 punktów atrybutów (których jest pięć) oraz wybrania trzech z sześciu drzewek zdolności. Możesz też wybrać jeden z gotowych zestawów atrybutów i zdolności. Wybrane drzewka zdolności są wiążące - nie można ich później podczas rozgrywki zmienić. Z tego względu dobrze się z nimi zapoznać przed stworzeniem postaci.

Atrybuty jakimi dysponuje twoja postać:

1. Siła - im wyższy poziom tego atrybutu tym lepszą bronią może posługiwać się postać. Dodatkowo zwiększa szanse na zablokowanie ciosu.
2. Zręczność - również, im wyższy poziom tego atrybutu tym lepszą bronią może posługiwać się postać. Zwiększa też szanse na zadanie obrażeń krytycznych.
3. Inteligencja - przyspiesza regeneracje skupienia (many). Odblokowuje też możliwość noszenia magicznych szat i używania lasek.
4. Budowa - zwiększa ilość posiadanych punktów życia oraz odporność na obrażenia fizyczne. Dodatkowo odblokowuje dostęp do ciężkich zbroi.
5. Siła woli - zwiększa odporność na magię. Podobnie jak w przypadku inteligencji odblokowuje możliwość noszenia magicznych szat i używania lasek.

Dodatkowo wszystkie atrybuty wpływają na skuteczność używanej przez postać broni oraz wykorzystywanych zdolności. Warto więc zapoznać się z którym atrybutem skaluje się interesująca ciebie broń czy zdolność.

Dostępne drzewka zdolności:

1. Brutalność - w tym drzewku znajdują się umiejętności mające zastosowanie na bliski dystans, wymagające skorzystania z broni do walki wręcz. Są tutaj również pasywne bonusy do walki wręcz działające stale bądź w określonych sytuacjach.
2. Dyscyplina - tutaj znajdziesz głównie pasywne bonusy do obrony naszej postaci (skalują się one z atrybutami Budowa oraz Siła woli), ale też zdolności dzięki którym będziesz mógł osłabić wroga bądź zmusić go by się skupił na atakowaniu twojej postaci.
3. Łucznictwo - głównie niemagiczne umiejętności dystansowe wymagające skorzystania z łuku lub kuszy. Znajdziesz tu też dwie pomocnicze umiejętności skalujące się z Inteligencją oraz Siłą woli.
4. Elementalizm - tutaj znajdziesz głównie zaklęcia ofensywne, zadające obrażenia od ognia lub lodu, a także pasywne premie do nich. Zdolności z tego drzewka skalują się głównie z Inteligencją oraz Siłą woli.
5. Czarna Magia - głównie zaklęcia ofensywne, zadające obrażenia od mrocznej magii. Znajduje się tutaj także zaklęcie pozwalające przyzwać jednostki nieumarłych. Zdolności z tego drzewka skalują się z Inteligencją oraz Siłą woli.
6. Biała Magia - głównie zaklęcia wspierające, pozwalające leczyć lub nawet wskrzeszać poległe jednostki. Zdolności z tego drzewka skalują się z Inteligencją oraz Siłą woli.

Początkującemu graczowi zalecam wybranie drzewek Brutalność oraz Biała Magia, dobrym wyborem jest też Elementalizm. Biała Magia da dostęp do leczenia bez korzystania z mikstur, zaś dzięki zdolnościom z pozostałych dwóch drzewek twoja postać będzie miała również odpowiednią wartość ofensywną.

Rozwój postaci

Rozwój postaci ogranicza się do podnoszenia podstawowych atrybutów i rozwoju prostych drzewek umiejętności.

Rozwój postaci nie jest tutaj skomplikowany. Wykonując misję i zabijając wrogów zdobywasz doświadczenie, które potem przekładają się na poziom postaci. Z kolejnymi poziomami otrzymujesz punkty atrybutów oraz punkty zdolności. Te pierwsze przeznaczasz na przydzielone do postaci drzewka zdolności, a te drugie do opisanych wyżej atrybutów. Zdobyte po awanse punkty przydzielasz w oknie zarządzania drużyną w zakładce zdolności. Uwaga, punkty zdolności i punkty atrybutów otrzymujesz naprzemiennie co poziom.

Doświadczenie jest wspólne dla wszystkich dostępnych dla ciebie postaci. Przy awansie będziesz miał punkty do rozdysponowania dla każdego członka drużyny osobno. Jeśli do twojej drużyny dojdzie nowa, nierozwinięta postać, to będziesz mógł jej przydzielić punkty, które twoja drużyna dotąd zdobyła. Tyczy się to zarówno kampanii, jak i potyczek/bitew multiplayer.

Księga zaklęć

Otwierając okno zarządzania drużyną i zakładkę księga zaklęć znajdziesz wszystkie opanowanie przez postać umiejętności. Księga zaklęć jest podzielona na dwie części:

1. Zaklęcia - tutaj znajdują się wszystkie aktywnie czary i umiejętności jakimi umie posługiwać się postać. Możesz je przydzielać do grupy działania znajdującej się po prawej stronie, dzięki czemu będziesz mógł z nich skorzystać podczas walki. Możesz utworzyć łącznie cztery grupy działania z różnymi zestawami zaklęć i przełączać się między nimi podczas gry.
2. Talenty - To pasywne premie którymi dysponuje postać.Zarządzanie obozem

W tym rozdziale znajdziesz informacje jak zarządzać obozem w warstwie strategicznej gry. Budowa bazy wygląda tutaj trochę inaczej niż w większości RTSów czy w poprzednich odsłonach serii, dlatego warto zaznajomić się z tym elementem rozgrywki.

- Sektory i zbieranie zasobów
- Zarządzanie tragarzami

Sektory i zbieranie zasobów

Zajmowanie, rozbudowa i ochrona kolejnych sektorów to podstawa rozwoju.

Każda mapa podzielona jest na sektory. Twoi tragarze (robotnicy) działają jedynie w obrębie sektora z którego pochodzą. Tak więc by pozyskać zasoby znajdujące się poza posiadanym przez ciebie sektorem musisz zająć sektor w którym się one znajdują (otrzymasz w nim do dyspozycji nowych tragarzy). Sektor przejmujesz nakazując jednej z twoich postaci wnieść przyczółek w przeznaczonym na to miejscu - jest ono oznaczone zieloną flagą. Jeśli sektor został już zajęty przez przeciwnika musisz zniszczyć jego przyczółek zanim wybudujesz swój.

Założone przyczółki możesz rozbudowywać m.in. w celu zwiększa liczby dostępnych w sektorze tragarzy, jednak by go rozbudować na wyższe poziomy, musisz najpierw rozwinąć główny budynek znajdujący się w twoim startowym (głównym) sektorze. Uwaga, rozbudowując startowy sektor odblokowujesz również dostęp do budynków z kolejnego poziomu. Zaś zajmując i rozbudowując główne budynki we wszystkich sektorach, zwiększysz limit populacji która pozwala na werbunek jednostek.

Najbardziej podstawowe zasoby - drewno i żywność, najlepiej składować w startowym sektorze.

Choć u góry ekranu masz wypisane posiadane przez ciebie zasoby, to należy pamiętać, że zebrane surowce są domyślnie składowane w sektorze w którym zostały pozyskane (gdzie ile zasobów się znajduje możesz sprawdzić wybierając główny budynek w sektorze). Dlatego jeśli w jednym sektorze produkujesz np. żelazo to nim zrekrutujesz jednostki wymagające żelaza w innym sektorze, twoi tragarze będą musieli przetransportować na wozach potrzebny surowiec. By transport zasobów między sektorami był możliwy musi istnieć między nimi droga (teren po którym będzie mógł przejechać wóz) prowadząca przez należące do ciebie terytorium.

Przydatną opcją jest wybranie w której prowincji będzie składowany towar. Możesz to zrobić wybierając główny budynek w sektorze i klikając strzałkę pod interesującym cię surowcem. Warto to robić między innymi w sytuacjach kiedy werbujesz jednostki w innym miejscu niż wydobywasz potrzebne do nich surowce.

Uwaga, w przypadku utraty sektora tracisz również wszystkie zgromadzone w nim surowce. Dlatego powyższej opcji możesz również używać by "ewakuować" zebrane zasoby z zagrożonych rejonów. Zaś w przypadku najczęściej wykorzystywanych zasobów - drewna i żywności, najlepiej od razu wyznaczyć by były składowane w twoim głównym sektorze. Pamiętaj jednak też, że każdy sektor może przechowywać ograniczoną ilość danego zasobu.

Uwaga, tragarzy możesz również przydzielać do niewzniesionych przez ciebie budynków w sektorze. Może to być menhir (który służy do wskrzeszania bohaterów) lub np. zniszczony most (wtedy tragarze zajmą się jego naprawą i po skończeniu pracy znów będą wolni).

Zarządzanie tragarzami

W grze zarządzanie tragarzami jest w pewien sposób zautomatyzowane. Nie wydajesz rozkazów bezpośrednio robotnikom, tylko wskazujesz gdzie ma coś zostać zrobione, a wolni robotni są tam wysyłani. Zaznaczając główny budynek w sektorze zobaczysz nad nim, po lewej stronie (1) liczbę wolnych tragarzy (zwiększyć ich ilość możesz rozbudowując główny budynek). Pośrodku zaś, pod nazwą budynku (2), masz przydzielonych do niego tragarzy. Tragarze przydzieleni do głównego budynku zajmują się transportem towarów oraz wznoszeniem/naprawą budynków. Jeśli chcesz przydzielić robotników gdzieś do pracy musisz wybrać interesujący cię budynek i wybrać ilu tragarzy ma tam pracować - od ich liczby zależy wydajność budynku (3). Tragarze są potrzebni do działania każdego budynku - w tym koszar czy budynków obronnych.

Warto odpowiednio zarządzać tragarzami przydzielonymi do różnych prac. Dla przykładu, jeśli w dwóch sektorach wydobywasz żelazo, to nie ma potrzeby budowania w obu huty. Możesz ją zbudować w jednym z nich (lub w całkowicie innym) i wybrać by wydobyta ruda żelaza była transportowana do sektora w którym wybudowałeś hutę.

Uwaga, możesz włączyć stały podgląd liczby tragarzy w poszczególnych budynkach włączając widok ekonomii (domyślnie klawisz ",").Rasy i jednostki w Spellforce 3

Pomiędzy trzema grywalnymi rasami nie ma specjalnych różnic. Wszystkie mają właściwie takie same budynki, a także zbierają prawie te same surowce. Więc główne różnice między nimi tyczą się dostępnych jednostek. W tym rozdziale znajdziesz opis każdej rasy wraz z posiadanymi przez nią jednostkami.

Uwaga, mimo różnic między rosterami, wszystkie są według jednego schematu. Dwie pierwsze jednostki są najprostsze, można ich werbować w głównym budynku startowego sektoru i wymagają tylko żywności i drewna. Cztery kolejne to jednostki na których będziesz opierał swoją armię, można ich rekrutować w koszarach i wymagają do rekrutacji żywności i żelaza (które możesz wydobywać dopiero na drugim poziome budynków). Następne trzy to jednostki elitarne, wymagające żywności i magicznego zasobu (różnego dla każdej z ras) - je odblokujesz dopiero na trzecim poziomie budynków. Ostatnia jednostka to jednostka oblężnicza, którą rekrutujesz w kuźni w której możesz także ulepszać jednostki drugiego poziomu.

- Ludzie
- Elfy
- Orkowie

Ludzie

Najbardziej zrównoważona frakcja. Posiada przeciętne jednostki podstawowe, ale też silne jednostki elitarne jak Czempion czy Strażnik. Dodatkowo ma dobrze działającą gospodarkę i posiada aż dwa budynki obronne w postaci wież na pierwszym i trzecim poziomie budynków.

Jednostki:

1. Rekrut - podstawowa jednostka piechoty. Zadaje małe obrażenia i jest podatna głównie na obrażenia obuchowe oraz przebijające (ostrzał). (3 w oddziale)
2. Podpalacz - podstawowa jednostka dystansowa. Rzuca pochodniami zadając obrażenia od ognia na małym obszarze. Podatna na obrażenia cięte i przebijające. (3 w oddziale)
3. Piechur - mocniejsza wersja Rekruta. Zadaje wyższe od niego obrażenia i jest również podatny głównie na obrażenia obuchowe oraz przebijające. Można go dodatkowo ulepszyć w kuźni. (3 w oddziale)
4. Halabardzista - jednostka przeciwko jeździe. Jest podatna na ataki, zadające obrażenia cięte i przebijające. Można go dodatkowo ulepszyć w kuźni. (3 w oddziale)
5. Arbaletnik - jednostka strzelecka. Zadaje mniejsze obrażenia od Podpalacza, ale ma większy zasięg i więcej jednostek jest podatnych na jego typ ataków. Podatny na wszelkie rodzaje ataków. Można go dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale )
6. Zwiadowca - podstawowa jednostka jazdy, prawie najsłabsza w grze. Odporna na obrażenia przebijające, bardzo podatna na pchnięcia zadawane przez wszelkie jednostki halabardników. Można go dodatkowo ulepszyć w kuźni. (3 w oddziale)
7. Mentat - rzuca zaklęcia obszarowe, które zadają obrażenia od ognia i lodu. Podatny na wszelkie typy ataków. (1 w oddziale)
8. Czempion - ciężko opancerzona jednostka, zadająca duże obrażenia obuchowe trafiające naraz kilku wrogów. Odporny na wszystkie obrażenia fizyczne (cięte, obuchowe, pchnięcia i przebijające), podatny na pozostałe (czyli głównie na ataki magiczne). (3 w oddziale)
9. Strażnik - potężna jednostka jazdy, najsilniejsza w grze. Zadaje obrażenia obuchowe. Odporna na obrażenia przebijające, bardzo podatna na pchnięcia. Po śmierci może jednokrotnie się wskrzesić. (2 w oddziale)
10. Katapulta - jednostka oblężnicza. Dobra głównie przy niszczeniu budynków, jednak jej kamienie mogą powalić wrogie jednostki. Podatna na wszelkie rodzaje ataków. (1 w oddziale)

Elfy

Elfy posiadają ogółem lepsze jednostki od ludzi, jednak są mniej liczne. Mają dwie jednostki magów, a ich łuczniczki sieją strzałami na daleki dystans. Mają dodatkowo utrudnioną ekspansję - zajmując sektor otrzymują tragarzy dopiero po rozwinięciu go do drugiego poziomu.

Jednostki:

1. Nowicjuszka - podstawowa jednostka piechoty u elfów. Lepiej radząca sobie w walce od odpowiedników u ludzi i orków. Podatna głównie na obrażenia obuchowe oraz przebijające. (2 w oddziale)
2. Łowczyni - podstawowa łuczniczka u elfów, trochę słabsza od Arbaletnika u ludzi. Podatna na wszelkie rodzaje ataków. (2 w oddziale)
3. Opiekun - elficki wojownik, znacznie lepiej radzący sobie w walce od Piechura u ludzi. Tak samo jak on, podatny na obrażenia obuchowe i przebijające. Można go dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale)
4. Gwardzistka - jednostka przeciwko jeździe, lepsza od odpowiedników u ludzi i orków. Jest podatna na ataki zadające obrażenia cięte i przebijające. Można ją dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale)
5. Podróżniczka - mocniejsza wersja Łowczyni. Zadaje mniejsze obrażenia od Myśliwego u orków, jednak strzela na dalszy dystans. Podatna na wszelkie rodzaje ataków. Można ją dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale)
6. Przepatrywaczka - prawie najlepsza jazda w grze, choć mocno ustępuje Strażnikowi u ludzi. Odporna na obrażenia przebijające, bardzo podatna na pchnięcia. Można ją dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale)
7. Lodowa czarodziejka - rzuca zaklęcia obszarowe, które zadają większe obrażenia od czarów Mentata, jednak są to tylko lodowe ataki. Podatna na wszelkie typy ataków. (1 w oddziale)
8. Strażniczka - elitarna jednostka, najbardziej skuteczna przeciw jeździe. Wzmacnia sojusznicze jednostki zwiększając ich obronę. Odporna na wszystkie obrażenia fizyczne (cięte, obuchowe, pchnięcia i przebijające), podatna na pozostałe (czyli głównie na ataki magiczne). (2 w oddziale)
9. Druidka - poruszająca się na wierzchowcu czarodziejka, jej czary zadają wielu jednostkom wroga obrażenia od białej magii, a następnie od lodu. Podobnie jak inne jednostki jazdy jest odporna na obrażenia przebijające i bardzo podatna na pchnięcia. (2 oddziale)
10. Balista - jednostka oblężnicza, trochę słabsza od odpowiedników u ludzi i orków. Dobra głównie przy niszczeniu budynków, jednak jej bełty mogą powalić wrogie jednostki. Podatna na wszelkie rodzaje ataków. (1 w oddziale)

Orkowie

Rasa ta jest najbardziej uboga jeśli chodzi o jednostki strzeleckie, więc bardzo dąży do walki w zwarciu. Posiada jednostkę potworów w postaci Trolla wojennego. Gospodarczo idzie na ilość - ich budynki nie posiadają tyle slotów na robotników co u ludzi i elfów, więc trzeba ich więcej budować.

Jednostki:

1. Gobliński drab - podstawowa jednostka piechoty u orków. Słaba, jednak nadrabia to liczbnością. Podatna głównie na obrażenia obuchowe oraz przebijające. (4 w oddziale)
2. Jeździec wargów - najsłabsza jednostka jazdy w grze, jednak nadrabia to kosztem produkcji (nie wymaga żelaza i można ją natychmiast rekrutować). Odporna na obrażenia przebijające, bardzo podatna na pchnięcia. (2 w oddziale)
3. Zabijaka - silniejsza jednostka piechoty, lepsza od Piechura i Opiekuna. Podatna na obrażenia obuchowe i przebijające. Można ją dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale)
4. Włócznik - jednostka przeciwko jeździe, ustępuje trochę Gwardziście u elfów. Jest podatna na ataki zadające obrażenia cięte i przebijające. Można ją dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale)
5. Myśliwy - zadaje największe obrażenia z jednostek zadających obrażenia przebijające, jednak ma mniejszy zasięg od Podróżniczki u elfów. Podatny na wszelkie rodzaje ataków. Można go dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale)
6. Masakrator - średnia jednostka jazdy, lepsza od Zwiadowcy, słabsza od Przepatrywaczki. Odporna na obrażenia przebijające, bardzo podatna na pchnięcia. Można ją dodatkowo ulepszyć w kuźni. (2 w oddziale)
7. Szaman - odpowiednik Lodowej czarodziejki, jego ataki zadają obrażenia od ognia. Podatny na wszelkie typy ataków. (1 w oddziale)
8. Troll wojenny - potężna jednostka, zadająca olbrzymie obrażenia obuchowe wielu jednostkom na raz. Odporna na wszystkie obrażenia fizyczne (cięte, obuchowe, pchnięcia i przebijające), podatna na pozostałe (czyli głównie na ataki magiczne). (1 w oddziale)
9. Bębniarz - jednostka wspierająca, nie zadaje obrażeń. Jego obecność zwiększa szybkość sojuszniczych jednostek, jednocześnie spowalniając jednostki wroga. Podatny na wszelkie rodzaje ataków. (1 w oddziale)
10. Troll oblężniczy - jednostka oblężnicza. Jej ataki poważnie uszkadzają budynki, a dodatkowo podpalają teren wokół. Podatna na wszelkie rodzaje ataków. (1 w oddziale)Pierwsza misja kampanii jest prologiem do późniejszej historii. Grasz tutaj jako Sentenza Noria, który jest dowódcą Wilczej Straży. Twoim celem jest stłumienie rewolty i pokonanie jej przywódcy - Isamo Tahara.

- Przyczółek
- Szturm na fortecę
- Forteca Vastelów: Podziemne Krypty

Przyczółek

Na początku misji otrzymujesz do dyspozycji trójkę bohaterów (Sentenze, Gwen oraz Anselma), a twoim pierwszym celem jest dodarcie do przyczółka i zgromadzenie sił. Możesz tam udać się od razu, jednak warto najpierw pójść na wschód wzdłuż strumyka - znajdziesz tam wilka, a obok niego worek z łupami - są w nim dodatkowe mikstury życia i skupienia. Po zebraniu tych przedmiotów możesz się udać prosto do obozu. Po drodze zostaniesz jeszcze raz zaatakowany przez wilki - znajdziesz koło nich tarczę, którą możesz dać jednemu ze swoich bohaterów - Anselmowi.

Po dotarciu do przyczółka porozmawiaj z Bertrandem - zaraz po tej rozmowie zostaniesz zaatakowany przez grupę buntowników. Otrzymasz już tutaj do dyspozycji żołnierzy zgromadzonych w przyczółku - staraj się ich oszczędzać podczas walki i minimalizuj straty używając zaklęcia Uzdrowienia, które może rzucać Gwen.

Dopóki nie zbierzesz sił najlepiej unikaj kontaktu z siłami wroga.

Po zabiciu sił wroga będziesz musiał zwiększyć swoje siły - obsadź tragarzami tartak, łowisko oraz chatę myśliwską, a po zebraniu odpowiedniej ilości zasobów zbuduj koszary. Oczekując na zebranie odpowiedniej ilości surowców by zgromadzić armię możesz przejść się po wskazanych przez grę niebieskich znacznikach (gra uczy tutaj ciebie byś przeszukiwał każdy kąt) - znajdziesz przy nich dodatkowe zasoby oraz przedmioty. Uwaga, na zachodzie i południowym zachodzie od twoich pozycji znajdują się obozowiska wroga, na razie nie mieszaj się w walkę z nimi, możesz ich łatwo obejść bokiem. Po zebraniu wszystkiego możesz wrócić do swojego obozu.

Zrekrutuj teraz dodatkowe jednostki. Gra będzie ci sugerowała zwiększenie twoich sił o dwa oddziały Podpalaczy i dwa Rekrutów - najlepiej zwerbuj dwukrotnie więcej. Następnie porozmawiaj znów z Bertrandem.

Szturm na fortecę

W fortecy najlepiej od razu się skierować do bocznego wejścia.

W drugiej części misji będziesz musiał zdobyć starą fortecę znajdującą się na wzgórzu na zachodzie mapy. Po drodze napotkasz wrogie jednostki, jednak nie będą one stanowić dla ciebie większego zagrożenia. Pamiętaj by po każdej walce leczyć dokładnie swoje jednostki.

Do środka fortecy wiodą dwie drogi - główna (znacznik bardziej na zachód) i boczna (znacznik bardziej na wschód) brama. Główną bramę możesz od razu zignorować - nie będziesz w stanie jej otworzyć, oszczędzisz sobie też walki z pilnującymi jej żołnierzami. Udaj się do bocznej bramy ścieżką wiodącą wzdłuż murów. Ta brama również będzie zamknięta, jednak twoje jednostki będą mogły bezproblemowo ją zniszczyć. Teraz możesz zająć się eliminacją sił wroga znajdujących się w fortecy. Znajduje się tam sporo żołnierzy, jednak systematycznie ich eliminując nie powinieneś mieć problemów z pokonaniem ich. Bo walce warto się rozejrzeć po fortecy, znajdziesz m.in. nową buławę dla Anselma.

Teraz musisz zejść do lochów, gdzie czeka cię dalsza część tej misji.

Forteca Vastelów: Podziemne Krypty

W drugiej etapie tej misji będziesz dowodził tylko bohaterami. Możesz tutaj włączyć kamerę podążającą (klawisz "L"), używanie jej może być wygodne w takich sekwencjach.

Na samym początków lochów otrzymasz kolejną misję samouczkową Skarby Eo, podobnie jak misja na poprzedniej mapie ma ona cię zachęcić do jak największej eksploracji. Warto więc dokładnie zbadać krypty. Przeciwnicy tutaj w większości nie będą stanowić dla ciebie zagrożenia. Wyjątkiem są wrogowie znajdujący się koło niebieskiego znacznika najbardziej na północy. Jest tam kilku żołnierzy rebelii (w tym elitarna jednostka w postaci Czempiona), a tuż obok nich pojawia się silny nieumarty przeciwnik. Najlepiej więc wywab Bertrandem (który jest łucznikiem) jednostki i pokonaj je w pewnej odległości od nieumarłego. Następnie możesz zająć się samym Nieumarłym.

Ostatnim przeciwnikiem na mapie będzie Ognisty golem strzegący przejścia do twojego głównego celu, choć jest silny nie powinieneś mieć problemów z zabiciem go, jeśli będziesz korzystać z umiejętności bohaterów. Po pokonaniu go wejdź do środka, odpali ci się cutscenka po której gra przeniesie cię do ekranu tworzenia postaci który został opisany w osobnym rozdziale.Poradniki do gier dla ciebie.

Najnowsze poradniki i solucje do gier komputerowych i konsolowych
możesz pobrać na naszej stronie internetowej
https://www.gry-online.pl/poradniki-do-gier.asp

------------------------------------------------------------------------

Serwisy GRYOnline.pl to gry dla każdego i wszystko o grach.

Encyklopedia Gier - Wszystkie gry w jednym miejscu, obszerne opisy, video, wymagania sprzętowe, daty premier.
https://www.gry-online.pl/encyklopedia-gier.asp

TVgry.pl - Internetowa telewizja dla graczy, własne produkcje, oficjalne materiały filmowe o grach.
http://tvgry.pl/

Czytaj o grach - Recenzje, beta testy i zapowiedzi gier.
https://www.gry-online.pl/czytaj-o-grach.asp

Forum Dyskusyjne dla graczy, największe w Polsce internetowe forum tematyczne dla miłośników internetowej rozrywki.
https://www.gry-online.pl/S008.asp

Gameplay.pl - Serwis blogowy, gry, filmy, komputery, konsole, książki, muzyka... serwisy na fajne tematy
http://gameplay.pl/

www.gry-online.pl
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: