SpellForce 3 - poradnik do gry - ebook
SpellForce 3 - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi oraz objaśnienia znajdujących się w grze mechanik. Dodatkowo znajdziesz tutaj opis wszystkich dostępnych w grze ras, wraz z posiadanymi przez nich jednostkami.
W tych rozdziałach znajdziesz objaśnienia dotyczące tworzenia i rozwoju postaci, a także opartego na sektorach strategicznego aspektu gry.
Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera
- szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi;
- wskazówki dotyczące tworzenia postaci;
- objaśnienie jak wygląda zarządzanie w strategicznej warstwie gry;
- opis trzech znajdujących się w grze ras wraz z ich jednostkami.
Poradnik do Spellforce 3 to rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od początku do końca. Nasz opis przejścia zawiera wiele obrazków, a porady pomogą zrozumieć największe sekrety gry. Pamiętaliśmy również o rasach i jednostkach.
SpellForce 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Cień Drzew - Skażenie (Kampania)
- Mulandir - Zaginione Miasto (Kampania)
- Tworzenie i rozwój postaci (Podstawy)
- Światłość - Uchodźcy cz. 3 (Kampania)
- Droga do Mulandiru (Kampania)
- Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 (Kampania)
- Liannon - Źródło zarazy (Kampania)
- Rasy i jednostki (Podstawy)
- Oko - Krew nie woda (Kampania)
- Mulandir - Brutalna pobudka (Kampania)
Spis treści
-SpellForce 3 - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Podstawy
-Porady na start | Poradnik do gry
-Interfejs
-Tworzenie i rozwój postaci
-Zarządzanie obozem
-Rasy i jednostki w Spellforce 3
-Kampania
-Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja
-Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
-Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
-Droga do Mulandiru | Kampania, solucja
-Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja
-Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja
-Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja
-Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja
-Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja
-Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja
-Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja
-Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja
-Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja
-Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja
-Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja
-Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja
-Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja
-Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja
-Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja
-Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja
-Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
-Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja
-Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja
-Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja
-Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja
-Zielone wybrzeże | Kampania, solucja
Kategoria: | Strategiczne |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-83-8112-494-2 |
Rozmiar pliku: | 7,0 MB |