Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
14 lipca 2007
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - ebook
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.
W książce szczegółowo omówiono:
rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.
W książce szczegółowo omówiono:
rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.
Spis treści
O autorze 7
Wstęp 9
1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki 15
2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa 26
3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu 49
      Przedsiębiorstwo uczące się w burzliwym otoczeniu 65
      Rola i zastosowanie etycznych programów w biznesie 92
      System społecznej odpowiedzialności biznesu -       Corporate Social Responsibility
(CSR) 100
      Ekologiczny kontekst działalności przedsiębiorstwa 129
      Świadomość ekologiczna społeczeństwa 138
4. Perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki 162
5. Studium przypadku - The Body Shop 180
      Społeczne zaangażowanie 181
      Filary etycznego biznesu 183
      Interesariusze 187
6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw 196
      Kryterium etyczne 198
      Kryterium ekologiczne 201
      Kryterium społeczne 207
7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań 221
Zakończenie 253
Literatura 261
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-264-3014-5 |
Rozmiar pliku: | 1,5 MB |