-
W empik go
Sprawdzone pomysły na dochodowe produkty cyfrowe - ebook
Sprawdzone pomysły na dochodowe produkty cyfrowe - ebook
W tym poradniku znaleźć można odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytanie: Jak stworzyć dochodowy produkt cyfrowy? Na kolejnych stronach autor pokaże najlepsze sposoby generowania dochodu bez wychodzenia z domu. Dodatkowo czytelnik otrzyma listę najpopularniejszych i najbardziej dochodowych produktów, które można sprzedawać w internecie. Bez lania wody, czarowania. Tylko konkretne, sprawdzone
| Kategoria: | Administracja |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-8351-067-5 |
| Rozmiar pliku: | 1,0 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Szukasz sposobu na sprzedaż produktu cyfrowego w Internecie? Świetny pomysł! Produkty cyfrowe, takie jak ebooki, kursy i pliki do pobrania, stały się niezwykle popularne i nie bez powodu. Konkurencja w świecie cyfrowym może być zacięta, ale produkty cyfrowe są łatwiejsze, a ich tworzenie i sprzedaż zajmuje mniej czasu.
Z tego ebooka dowiesz się, najpopularniejsze rodzaje produktów cyfrowych do sprzedaży i dlaczego produkty cyfrowe są (często) lepsze niż sprzedaż produktów fizycznych. Dodatkowo nauczę Cię jak sprzedawać swoje produkty w Internecie i jakich narzędzi marketingowych do tego używać!
Zaczynajmy!Czym są produkty cyfrowe?
Produkty cyfrowe to przedmioty, które można sprzedawać i dystrybuować cyfrowo. Przykłady obejmują e-booki, programy komputerowe, kursy online i audio.
Obecnie wielu freelancerów i przedsiębiorców prowadzi swój (dodatkowy) biznes online. Widzisz fotografów sprzedających kursy online, pisarzy oferujących swoje e-booki, programistów tworzących aplikacje mobilne oraz projektantów oferujących niestandardowe logo i czcionki.
Możliwości biznesowe związane ze sprzedażą produktów cyfrowych wydają się nieograniczone, a każdy (w tym Ty) może stworzyć odnoszący sukcesy biznes całkowicie online.Produkty cyfrowe a produkty fizyczne (i dlaczego cyfrowe są lepsze?)
O wiele łatwiej jest rozpocząć sprzedaż produktów cyfrowych niż fizycznych, a ogólnie mają one znacznie wyższe marże.
W przypadku produktów fizycznych istnieje wiele kosztów początkowych. Masz do czynienia z zapasami, pakowaniem, wysyłką, podatkami, importem i wieloma innymi czynnikami, które mogą stać się przeszkodą. Otwierasz własny sklep fizyczny? To ogromne, czasochłonne zadanie, które może cię przytłoczyć, zanim jeszcze zaczniesz.
W przypadku produktów cyfrowych i sklepów internetowych żaden z tych problemów się nie pojawi.
Produkty cyfrowe są również łatwe do tworzenia i dystrybucji. Ponieważ sprzedajesz wirtualne produkty w Internecie, jest to również bardziej skalowalne. Dysponując odpowiednimi umiejętnościami, możesz samodzielnie stworzyć swój produkt cyfrowy od A do Z, bez pomocy personelu, pośredników czy partnerów.
Krótko mówiąc, produkty cyfrowe korzystają z:
Proces tworzenia łatwiejszy niż produktów fizycznych.
Rentowne produkty z często wysoką marżą zysku
powtarzalny dochód
Większa elastyczność w asortymencie produktów i opcjach cenowych
Potencjał dla wiecznie zielonych treści
Brak kosztów wysyłki lub ograniczeń (bardziej zrównoważony)
brak miejsca do przechowywania
Brak międzynarodowych podatków i wyzwań związanych z importem.
lepsza skalowalność
Często potrzeba mniej osób
Cóż, pytanie brzmi: „Jaki produkt cyfrowy najlepiej sprzedawać w Internecie?” Zróbmy listę najpopularniejszych pomysłów na produkty cyfrowe do sprzedaży online.Jak zdecydować, jaki produkt cyfrowy sprzedawać online?
Decyzja, który produkt cyfrowy stworzyć i sprzedawać online, nie jest łatwym procesem. Chyba że masz już jasno określony produkt lub usługę, taką jak fotografia lub porady marketingowe, lub od jakiegoś czasu identyfikujesz dla siebie odpowiednią niszę.
Inwestując swój czas i badania, możesz opracować wartościowy produkt cyfrowy, który będą chcieli kupić odpowiedni odbiorcy.
Zacznij od tych czterech kroków:
Zidentyfikuj problem, który możesz rozwiązać za pomocą produktu cyfrowego: czy Twoje rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić czas lub pieniądze Twoich klientów? Czy nauczy ich cennej umiejętności? Rozważ problemy w swoim życiu, które można rozwiązać za pomocą produktu cyfrowego.
Przeprowadź badania, aby zdefiniować swój rynek docelowy: opracuj personę dla swojego idealnego klienta, abyś mógł segmentować i dostosowywać swoje przyszłe działania marketingowe do osób, które będą najlepiej rezonować.
Zweryfikuj swój pomysł: użyj narzędzia propozycji słów kluczowych, aby zobaczyć, jak często ludzie wyszukują tematy związane z Twoim produktem. Poproś o opinie przyjaciół, rodzinę i klientów.
Kluczem do opracowania zwycięskiego pomysłu jest autentyczność. Zastanów się nad produktem w branży, którą naprawdę pasjonujesz. Jeśli nie masz pomysłów, spróbuj poszukać pomysłów na produkty w jednym z tych miejsc:
Społeczności internetowe
Znajdź temat, który Cię interesuje (na przykład cyfrowych nomadów lub pracujących matek)
Istniejące firmy z cegły i zaprawy. Czy jest biznes, który kochasz i który mógłbyś wymyślić na nowo dla e-commerce?
Twoi konkurenci. Znajdź kogoś, kto odnosi sukcesy w wybranej branży i przedyskutuj, które produkty cyfrowe dobrze sobie radzą i dlaczego.
Możesz nie zrobić tego dobrze za pierwszym razem, ale jeśli zaczniesz od czegoś małego, poproś o opinię i kontynuuj badania.
Z tego ebooka dowiesz się, najpopularniejsze rodzaje produktów cyfrowych do sprzedaży i dlaczego produkty cyfrowe są (często) lepsze niż sprzedaż produktów fizycznych. Dodatkowo nauczę Cię jak sprzedawać swoje produkty w Internecie i jakich narzędzi marketingowych do tego używać!
Zaczynajmy!Czym są produkty cyfrowe?
Produkty cyfrowe to przedmioty, które można sprzedawać i dystrybuować cyfrowo. Przykłady obejmują e-booki, programy komputerowe, kursy online i audio.
Obecnie wielu freelancerów i przedsiębiorców prowadzi swój (dodatkowy) biznes online. Widzisz fotografów sprzedających kursy online, pisarzy oferujących swoje e-booki, programistów tworzących aplikacje mobilne oraz projektantów oferujących niestandardowe logo i czcionki.
Możliwości biznesowe związane ze sprzedażą produktów cyfrowych wydają się nieograniczone, a każdy (w tym Ty) może stworzyć odnoszący sukcesy biznes całkowicie online.Produkty cyfrowe a produkty fizyczne (i dlaczego cyfrowe są lepsze?)
O wiele łatwiej jest rozpocząć sprzedaż produktów cyfrowych niż fizycznych, a ogólnie mają one znacznie wyższe marże.
W przypadku produktów fizycznych istnieje wiele kosztów początkowych. Masz do czynienia z zapasami, pakowaniem, wysyłką, podatkami, importem i wieloma innymi czynnikami, które mogą stać się przeszkodą. Otwierasz własny sklep fizyczny? To ogromne, czasochłonne zadanie, które może cię przytłoczyć, zanim jeszcze zaczniesz.
W przypadku produktów cyfrowych i sklepów internetowych żaden z tych problemów się nie pojawi.
Produkty cyfrowe są również łatwe do tworzenia i dystrybucji. Ponieważ sprzedajesz wirtualne produkty w Internecie, jest to również bardziej skalowalne. Dysponując odpowiednimi umiejętnościami, możesz samodzielnie stworzyć swój produkt cyfrowy od A do Z, bez pomocy personelu, pośredników czy partnerów.
Krótko mówiąc, produkty cyfrowe korzystają z:
Proces tworzenia łatwiejszy niż produktów fizycznych.
Rentowne produkty z często wysoką marżą zysku
powtarzalny dochód
Większa elastyczność w asortymencie produktów i opcjach cenowych
Potencjał dla wiecznie zielonych treści
Brak kosztów wysyłki lub ograniczeń (bardziej zrównoważony)
brak miejsca do przechowywania
Brak międzynarodowych podatków i wyzwań związanych z importem.
lepsza skalowalność
Często potrzeba mniej osób
Cóż, pytanie brzmi: „Jaki produkt cyfrowy najlepiej sprzedawać w Internecie?” Zróbmy listę najpopularniejszych pomysłów na produkty cyfrowe do sprzedaży online.Jak zdecydować, jaki produkt cyfrowy sprzedawać online?
Decyzja, który produkt cyfrowy stworzyć i sprzedawać online, nie jest łatwym procesem. Chyba że masz już jasno określony produkt lub usługę, taką jak fotografia lub porady marketingowe, lub od jakiegoś czasu identyfikujesz dla siebie odpowiednią niszę.
Inwestując swój czas i badania, możesz opracować wartościowy produkt cyfrowy, który będą chcieli kupić odpowiedni odbiorcy.
Zacznij od tych czterech kroków:
Zidentyfikuj problem, który możesz rozwiązać za pomocą produktu cyfrowego: czy Twoje rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić czas lub pieniądze Twoich klientów? Czy nauczy ich cennej umiejętności? Rozważ problemy w swoim życiu, które można rozwiązać za pomocą produktu cyfrowego.
Przeprowadź badania, aby zdefiniować swój rynek docelowy: opracuj personę dla swojego idealnego klienta, abyś mógł segmentować i dostosowywać swoje przyszłe działania marketingowe do osób, które będą najlepiej rezonować.
Zweryfikuj swój pomysł: użyj narzędzia propozycji słów kluczowych, aby zobaczyć, jak często ludzie wyszukują tematy związane z Twoim produktem. Poproś o opinie przyjaciół, rodzinę i klientów.
Kluczem do opracowania zwycięskiego pomysłu jest autentyczność. Zastanów się nad produktem w branży, którą naprawdę pasjonujesz. Jeśli nie masz pomysłów, spróbuj poszukać pomysłów na produkty w jednym z tych miejsc:
Społeczności internetowe
Znajdź temat, który Cię interesuje (na przykład cyfrowych nomadów lub pracujących matek)
Istniejące firmy z cegły i zaprawy. Czy jest biznes, który kochasz i który mógłbyś wymyślić na nowo dla e-commerce?
Twoi konkurenci. Znajdź kogoś, kto odnosi sukcesy w wybranej branży i przedyskutuj, które produkty cyfrowe dobrze sobie radzą i dlaczego.
Możesz nie zrobić tego dobrze za pierwszym razem, ale jeśli zaczniesz od czegoś małego, poproś o opinię i kontynuuj badania.
więcej..