Sprzedawaj więcej eBOOKów i książek. 150 prostych i skutecznych strategii na sprzedaż. - ebook
Sprzedawaj więcej eBOOKów i książek. 150 prostych i skutecznych strategii na sprzedaż. - ebook
Masz eBooka i nie wiesz, jak i gdzie go sprzedać? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Jesteś na wyspie “nie sprzedaję”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”?
Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz nie bardzo wierzysz w swój produkt, choć miałaś nadzieję, że będzie źródłem dodatkowego dochodu?
Może napisałaś kilka eBooków, w planie masz kolejne i chcesz dowiedzieć się, jak one mogą dla Ciebie pracować przez cały czas?
A może jesteś już bestsellerową autorką? Wtedy też pamiętaj, że nadal są miliony czytelników, którzy o tobie nie słyszeli…
Dobrze, że to czytasz - od teraz wszystko może się zmienić, bo prawie codziennie słyszę to pytanie: "Jak sprzedawać więcej eBOOKów i książek?". Wraca do mnie jak bumerang.
Dlatego zebrałam w całość 150 prostych i GOTOWYCH do użycia strategii na sprzedaż i promocję, które możesz zastosować już zaraz. Nauczę Cię prostych sposobów na to, jak łatwo i skutecznie można promować i sprzedawać eBooka, nawet gdy nie jesteś influencerem i nie masz dużej społeczności.
Forma rozbudowanej checklisty pomoże Ci krok po kroku działać. Nie musisz wdrażać wszystkich kroków na raz czy w określonej kolejności - to wszystko zależy od Ciebie, od tego, w którym miejscu jesteś teraz. Stwórz z tych propozycji przemyślany plan i miksuj sposoby. Możesz je powtarzać i zastosować do każdego Twojego produktu.
Zaplanuj marketing książki na bazie tych sposobów i zastanów się, jak przeprowadzić akcję promocyjną eBOOKa. Obierz cel, zacznij działać i bądź konsekwentna!
Jeśli wciąż nie wiesz:
- jak sprzedać eBOOKa i książkę
- jak sprzedawać produkty cyfrowe
- jak promować produkty cyfrowe
- jak i gdzie sprzedać eBooka
- jak sprzedawać więcej
- jak wypromować eBooka
- jak zarabiać dużo na eBooku
- jak przeprowadzić akcję promocyjną swojego eBooka
- jak stworzyć plan marketingowy dla eBooka
- jak reklamować eBooka nie tylko w social media
- jak znaleźć sposoby na dotarcie do większego grona czytelników bez social mediów
- jak i gdzie nawiązać współprace partnerskie
- jak skutecznie sprzedawać swojego eBooka i książkę
I do tego zależy Ci na długoterminowej sprzedaży tysięcy egzemplarzy swojego eBooka i książki, to zapnij pasy i przygotuj się na pracę nad wdrożeniem wiedzy i treści, które tu znajdziesz. Nie obiecuję, że będzie łatwo, ale będzie warto.
Ale wyobraźmy sobie, że utknęłaś na “sprzedaję mało” (i tak gratuluję, bo to wyspa, do której dociera statystycznie mniej niż 1% ludzi), chcesz dostać się na "wyspę sprzedawaj więcej”, ale - aby się tam dostać - musisz zbudować most. W tym przypadku most to spójny plan sprzedaży książek i eBooków, przenoszący Cię z “wyspy nie sprzedaję” na „wyspę sprzedawaj więcej”.
W tym miejscu większość popełnia błąd, bo próbują wszystkiego po trochu, aby zobaczyć, co działa. Wynik? Kończą z na wpół zbudowanymi mostami, przeskakując od pomysłu do pomysłu, nigdy w pełni nie kończąc jednej rzeczy.
A może już tam byłaś? Utknęłaś na linii startu z dwudziestoma czy trzydziestoma w połowie zrealizowanymi pomysłami i poddajesz się, mówiąc sobie: „Wiedziałam... To nie działa”.
Nie trać więcej czasu na działanie na ślepo, na JEDEN magiczny pomysł, który da Ci duży wzrost sprzedaży. Zacznij działać strategicznie i bądź konsekwentna. Skorzystaj z tej wiedzy, a jeśli wdrożysz te sposoby, efekty będą nieuniknione.
Nie czekaj. Stwórz z tych pomysłów jeden plan na duży wzrost i długofalowe działania. Dotrzyj na “wyspę sprzedawaj więcej”!
Co dokładnie znajdziesz w środku?
- 150 sprawdzonych i skutecznych strategii, które pomogą Ci wypromować i sprzedać eBooka.
- strategie promocyjne online i offline
- pomysły na współprace crossowe (pomijam w nim te oczywiste jak media społecznościowe)
- sprytne tipy, które pomogą Ci budować markę osobistą i zyskać lojalną grupę dbiorców
- skuteczne strategie dotarcia do nowych czytelników
- sposoby na nietypowe partnerstwa, nie tylko z innymi autorami, ale też z blogerami, influencerami czy lokalnymi firmami.
Opinie
Eliza, ten eBook jest świetny! Napisany prostym językiem, bardzo konkretny i dający tak dużo inspiracji na promocję, że każdy znajdzie sposób pasujący do jego książki /osobowości / zasobów. Widać ogrom Twojej wiedzy i doświadczenia.
Justyna Borzucka
Wśród 150 pomysłów na promocję ebooka, które podaje Eliza każdy znajdzie dziesiątki, których realnie może użyć, a to przełoży się na dotarcie do czytelników i sprzedaż. Ten poradnik to skarbnica pomysłów - polecam i sama będę korzystać przy promocji mojej kolejnej książki i ebooka.
Magdalena V Pawłowska - pionierka tworzenia dochodowych kursów online, autorka biznesowych bestsellerów, przedsiębiorczyni
Z przyjemnością zapoznałam się z treścią e-booka Elizy, który został wydany w formie Checklisty. Jestem pewna, że brakuje na rynku właśnie takiej kompleksowej wiedzy na temat tego, jak wypromować swój e-book, a wskazówki które podaje Eliza są bezcenne dla twórców tego typu formatów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest treściwie, merytorycznie i bardzo pomysłowo. Polecam!
Marta, Kapitan Statku St-38
Ebook Elizy jest bardzo prosty, co uważam za mega atut 👌, bo po prostu jedziesz po kolei z patentami na promocję e-booka lub książki. Najbardziej spodobały mi się sposoby na wykorzystanie QR kodu, bo to mega praktyczna opcja jak połączyć online z offline!
Polecam 🔥
Erwin Gałan
Książka "Jak skutecznie wypromować ebooka i książkę" to obowiązkowa lektura, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje książki. To mnóstwo świetnych wskazówek, a wiele z nich możesz szybko i łatwo wprowadzić w życie. To duży plus. Nie musisz uczyć się skomplikowanych strategii sprzedaży. Dostajesz do ręki gotowy plan działania.
Książkę czyta się bardzo szybko. To sama wiedza bez lania wody. Każdy punkt na liście to tak naprawdę checklista rzeczy, które koniecznie trzeba zrobić, aby Twoja książka dotarła do szerokiego grona odbiorców.
Polecam tę książkę każdemu, kto chce sprzedawać więcej.
Dagmara Jankowska
Przejrzysta forma ebooka ujęta w formie checklisty sprawia, że czyta się go szybko i wygodnie. Nie wszystkie wskazówki dają się zastosować w każdej branży, ale jest ich w ebooku na tyle dużo, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Poza tym, podczas lektury na pewno pobudzisz kreatywność i wpadniesz na kolejne pomysły. Bardzo spodobał mi się pomysł z udostępnieniem na Spotify playlisty, przy której była pisana książka. Myślę, że to idealny sposób szczególnie dla autorów kryminałów, aby jeszcze bardziej wciągnąć czytelnika w klimat powieści! :)
Marek Laskowski
O autorce
Cześć! Jestem Eliza. Ze mną możesz stworzyć, wydać i sprzedać swojego własnego eBooka lub książkę od A do Z. Wspieram autorów w sprzedaży, strategii i promocji. Pomagam im sprzedawać i zarabiać więcej, dzięki lejkom sprzedażowym w ich eBookach i książkach, a także dzięki sprzedaży i promocji w EMPIK i innych księgarniach polsko- i anglojęzycznych.
Pokazuję, jak za pomocą eBooków i książek zbudować markę i rozwinąć biznes online. Szkolę, uczę, jestem prelegentką na konferencjach i warsztatach.
Jestem autorką "eBOOKa o eBOOKach. Jak napisać, wydać i sprzedać eBooka z sukcesem" i innych produktów wspierających autorów w sprzedaży i promocji.
Stoję za wieloma książkami, eBookami, które znajdziesz w EMPIK i innych księgarniach, a także za ich akcjami promocyjnymi. Twój eBook i książka też mogą tam być i pracować la Ciebie :-)
Kocham pisać i pracować przy dobrej kawie w Starbucks.
Zobacz więcej na IG: @sprzedawaj_wiecej_
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 9788396817204 |
Rozmiar pliku: | 13 MB |