Facebook - konwersja
  • promocja

Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
5 października 2021
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami - ebook

Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.

Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!

W książce między innymi:

  • sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji
  • zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
  • efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy
  • różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
  • pięć C sprzedaży społecznościowej
  • łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży

Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!

Spis treści

  • Przedmowa
    • Z wirtualnymi wyrazami szacunku
  • Część I. Podstawa
  • 1. I nagle wszystko się zmieniło
    • Technologia spełnia potrzebę chwili
    • Cel tej książki
  • 2. Czy sprzedaż twarzą w twarz odeszła w niepamięć?
    • Prawdopodobieństwo kontra ideologia
    • Sprzedaż wirtualna NIE jest sprzedażą twarzą w twarz
  • 3. Potrzeba jest matką sprzedaży wirtualnej
    • Wszystko się sprawdza, a łączenie działa najlepiej
    • Czy obecni i potencjalni klienci zaakceptują sprzedaż wirtualną?
  • 4. Sprzedaż wirtualna definicja i kanały komunikacji
    • Interakcja międzyludzka
    • Podejścia do komunikacji w sprzedaży
  • 5. Sprzedawca asynchroniczny
    • Można Cię zastąpić robotem, jeśli nie wykonujesz swojej pracy
    • Rozmawiaj z ludźmi
  • 6. Łączenie
    • Mapuj swój proces sprzedaży na kanały komunikacyjne
  • Część II. Dyscyplina emocjonalna
  • 7. Cztery poziomy inteligencji sprzedażowej
    • Inteligencja wrodzona (IQ)
    • Inteligencja nabyta (AQ)
    • Inteligencja techniczna (TQ)
      • Sprzedawcy o niskim TQ
      • Sprzedawcy asynchroniczni
      • Sprzedawcy o wysokim TQ
    • Inteligencja emocjonalna (EQ)
  • 8. Emocje mają znaczenie
    • Ludzie kupują Ciebie
  • 9. Opanowana, asertywna pewność siebie
  • 10. Głęboka wrażliwość
    • Wrażliwość
    • Rozwijanie samokontroli emocjonalnej
    • Masz kontrolę jedynie nad trzema rzeczami
    • Samoświadomość
    • Odporność na przeszkody
  • Część III. Wideorozmowy handlowe
  • 11. Wideorozmowy prawie jakbyś tam był
    • Wideorozmowy nie są w pełni wykorzystywane przez handlowców
  • 12. Łączenie wideorozmów z procesami sprzedaży i zarządzania klientem
    • Wstępne spotkania
    • Rozpoznanie
    • Prezentacje
    • Demonstracje
    • Negocjacja i finalizacja
    • Zarządzanie klientami
  • 13. Pułapki umysłowe
    • Wideorozmowy i problem obciążenia poznawczego
    • Zawsze jesteś na scenie neutralizacja uprzedzeń poznawczych
  • 14. Siedem technicznych aspektów skutecznych wideorozmów handlowych
    • Dźwięk
      • Pewne i szybkie połączenie internetowe
      • Szum tła
      • Pogłos
      • Profesjonalny mikrofon
    • Oświetlenie
    • Kadrowanie
      • Sześć pozycji, które budzą negatywne odczucia
      • Poprawne kadrowanie
    • Kamera
    • Tło
      • Tła, których należy unikać
      • Tła, które należy rozważyć
    • Połączenie internetowe
    • Platforma i stos technologiczny
    • Zainwestuj w swoje zasoby
  • 15. Pięć ludzkich aspektów skutecznych wideorozmów handlowych
    • Mowa ciała
      • Mimika twarzy
      • Postura i ruchy ciała
      • Gesty
      • Głos
      • Kontakt wzrokowy
    • Kontrolowanie uwagi
    • Słuchanie
      • Nieumiejętność słuchania niszczy relacje
      • Przekonuj innych do siebie
      • Aktywne słuchanie
      • Głębokie słuchanie
      • Przerwy pomagają uniknąć niezręczności
      • Przygotuj się do słuchania
    • Bądź gotów do występu na wizji
      • Ubiór
      • Czy należy nosić spodnie?
      • Dodatki
      • Wygląd
    • Zaproszenie na wideorozmowę
      • Nieodpowiednia forma zaproszenia na wideorozmowę
      • Poprawna forma zaproszenia na wideorozmowę
      • Zdjęcie profilowe
  • 16. Wirtualne prezentacje i demonstracje
    • Postaw na wizualność
    • Pokaż swoją twarz
    • Mów na temat
    • Wypowiadaj się zwięźle
    • Zadbaj o strukturę i ćwicz
    • Zadbaj o interaktywność
    • Strzeż się błędnych tropów
    • Jak unikać błędnych tropów
    • Wirtualne demonstracje
      • Skuteczne wideodemonstracje porady
  • 17. Przygotowanie do wystąpienia
    • Przygotuj się na wszystko
    • Lista kontrolna wideorozmów handlowych
      • Zasilanie i zapas energii
      • Połączenie internetowe i połączenie zapasowe
      • Dźwięk
      • Oświetlenie
      • Kamera
      • Tło
      • Ustawienia platformy
      • Hałasy w tle i elementy rozpraszające uwagę
      • Pulpit
      • Przećwicz szczegóły
      • Wygląd
  • 18. Wiadomości wideo
    • Wiadomości wideo są cenne
    • Wykorzystanie reguły wzajemności
    • Wiadomości wideo są wszechstronne
      • Prospekcja
      • Zaproszenia
      • Potwierdzanie spotkań
      • Kontakt kontrolny po spotkaniu handlowym i zamykanie transakcji
      • Edukacja, informacje i mikrodemonstracje
      • Wpływ na podejmowanie decyzji
      • Zarządzanie klientami, satysfakcja klientów i utrzymanie klienta
      • Przekazywanie konta klienta
    • Nagrywanie wiadomości wideo jest proste
      • Krótkie, spontaniczne, autentyczne
      • Niemal dowolne tło
      • Kamera i kadrowanie
      • Oświetlenie
      • Dźwięk
      • Montaż
      • Mikrodemonstracje
    • Wysyłanie wiadomości wideo
    • Tworzenie zachęcających, spersonalizowanych wiadomości wideo
    • Czteroetapowy schemat prospekcyjnej wiadomości wideo
      • Zachęć klienta
      • Nawiąż kontakt
      • Zbuduj pomost
      • Wezwij do działania
  • Część IV. Rozmowy telefoniczne
  • 19. Sięgnij po ten cholerny telefon
    • Koń pociągowy sprzedaży wirtualnej
    • W razie wątpliwości sięgnij po telefon
    • Finalizacja sprzedaży transakcyjnej i sprzedaży o krótkim cyklu
    • Zarządzanie klientami
    • Kwalifikacja i rozpoznanie
    • Prospekcja wychodząca
  • 20. Prospekcja telefoniczna
    • Nikt nie odbierze telefonu, który nie dzwoni
    • Nikt tego nie lubi; daj już spokój
  • 21. Pięcioetapowy schemat prospekcji telefonicznej
    • Bez przeszkadzania nie ma korzyści
    • Nie komplikuj zbytnio sprawy
    • Pięcioetapowy schemat prospekcji telefonicznej
      • Przyciągnij uwagę rozmówcy
      • Przedstaw się
      • Przedstaw propozycję
      • Poproś i zamilcz
  • 22. Formułowanie skutecznych propozycji
    • Potęga uzasadnienia
    • Sekret formułowania skutecznych uzasadnień
      • Co wnosisz od siebie?
      • Postaw się na jego miejscu
      • Dobór uzasadnień
      • Personalizacja uzasadnień
  • 23. Radzenie sobie z odmową podczas prospekcji telefonicznej
    • Na odmowę można się przygotować
    • Planowanie reakcji na odmowy
    • Trzyetapowy schemat reagowania na odmowy w ramach prospekcji telefonicznej
      • Ratunek
      • Przełom
      • Prośba
    • Złożenie wszystkiego w całość
  • 24. Nagrywanie skutecznych wiadomości głosowych
    • Znaczenie wytrwałości
    • Trzy cele korzystania z poczty głosowej
    • Pięcioetapowy schemat wiadomości głosowych
    • Jedyne, czego nigdy nie należy robić
    • Techniki zwiększania produktywności sesji telemarketingowych
  • Część V. Wiadomości SMS, poczta elektroniczna, wiadomości bezpośrednie i czaty
  • 25. Włączanie SMSów w zarządzanie klientami i komunikację handlową
    • Łączenie komunikacji tekstowej z zarządzaniem klientami
    • Szybka obsługa klienta
    • Sprawdzanie nastawienia interesariuszy po wideorozmowie
  • 26. Wiadomości SMS w prospekcji
    • Podtrzymuj kontakt po spotkaniach i targach
    • Dbanie o wysokiej wartości potencjalnych klientów
    • Wysyłanie wiadomości po zdarzeniach wyzwalających
    • Siedem zasad formułowania skutecznych SMS-ów na potrzeby prospekcji
  • 27. Poczta elektroniczna podstawy
    • Cztery rodzaje e-maili handlowych
    • Kiedy należy korzystać z poczty elektronicznej?
      • Komunikacja pisemna nie jest prywatna
      • Kiedy używać poczty elektronicznej?
      • Kiedy nie należy używać poczty elektronicznej?
    • Temat e-maila
      • Nowy wątek = nowy temat
    • Formalny styl biznesowy
      • Nie używaj emotek
    • Czytelność
    • Przejrzystość i zwięzłość
    • Uważaj na swój ton i maniery
    • Sygnatura e-maila
    • Poczekaj chwilę, zanim wyślesz e-mail
  • 28. Cztery fundamentalne zasady prospekcji e-mailowej
    • Masowy marketing e-mailowy
      • Tworzenie list
      • Platforma
      • Wartość i spójność
    • E-maile prospekcyjne
      • Spersonalizowane
      • Ukierunkowane
    • Korzystanie z platform
    • Zasada nr 1: Twój e-mail musi zostać dostarczony
      • Wysyłanie e-maili od jednego do jednego
      • Nie wysyłaj jednocześnie e-maili do zbyt wielu osób w jednej firmie
      • Nie wysyłaj zbyt wielu e-maili do jednej osoby
      • Nie załączaj obrazów
      • Ograniczaj liczbę odnośników
      • Unikaj dodawania załączników
      • Unikaj podejrzanych słów i zwrotów
      • Czyść listy adresów
      • Uważaj na szczególnie wyczulone branże
    • Zasada nr 2: Twój e-mail musi zostać otwarty
      • Znajomość nadawcy zachęca do otwierania e-maili
      • Temat e-maila musi zachęcać do jego otwarcia
      • Nie ma uniwersalnych rozwiązań
    • Zasada nr 3: Twój e-mail musi zachęcać do konwersji
    • Zasada nr 4: Twój e-mail musi być zgodny z regulacjami prawnymi
  • 29. Czteroetapowy schemat e-maila prospekcyjnego
    • Trafność i autentyczność
    • Czteroetapowy schemat e-maila prospekcyjnego
    • Zachęć klienta
    • Nawiąż kontakt
    • Zbuduj pomost
    • Wezwij do działania
    • Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka
  • 30. Wiadomości bezpośrednie
    • Wszystkie zasady obowiązują
      • Zarządzanie procesem sprzedaży i obsługa klienta
      • Proces sprzedażowy
      • Prospekcja
    • Kwestia wiadomości bezpośrednich
  • 31. Czat na stronie internetowej
    • Narzędzie obsługi klienta
    • Narzędzie sprzedaży
    • Rozmowa na czacie wymaga talentu
    • Przygotuj się
    • Pokonać paraliż
    • Czaty reaktywne i proaktywne
    • Czat przychodzący jest zwykłą rozmową
      • Podejdź do sprawy osobiście
      • Zrozum rozmówcę i unikaj wchodzenia mu w słowo
      • Wyjaśnianie milczenia
      • Odpowiadaj od razu
      • Sprawiaj, by rozmówcy się uśmiechali
    • Czat proaktywny
    • Chwila Chwila Teraz!
      • Siedem kroków konwersji potencjalnych klientów w ramach proaktywnego czatu
  • Część VI. Media społecznościowe
  • 32. Media społecznościowe jako nieodzowny fundament sprzedaży wirtualnej
    • Media społecznościowe są nieodzowne
    • Media społecznościowe nie są panaceum
      • Media społecznościowe jako wyzwanie
    • Platformy społecznościowe
  • 33. Prawo znajomości i pięć C sprzedaży społecznościowej
    • Prawo znajomości
    • Konwersja
      • Generowanie leadów
      • Śledzenie zdarzeń wyzwalających i sygnałów nabywczych
      • Rozpoznanie i gromadzenie informacji
      • Prospekcja wychodząca
    • Konsekwentność
    • Kontakty
      • Trzy sposoby na zdobywanie kontaktów
      • Unikaj stosowania metody na przynętę
      • Bliskość społeczna
    • Dobór treści
      • Trzy filary tworzenia treści
    • Tworzenie treści
      • Najlepsze treści do publikacji
      • Zasada autorytetu
  • 34. Marka osobista
    • Pierwsze wrażenia
    • Nie pisz głupot w mediach społecznościowych
    • Profile w mediach społecznościowych migawki Twojej osobowości
      • Zdjęcie profilowe
      • Zdjęcie tła
      • Nagłówek i biogram
      • Multimedia i odnośniki
      • Dane kontaktowe
      • Własny URL
      • Regularnie aktualizuj swoje profile
  • Część VII. Sprzedaż wirtualna to wciąż sprzedaż
  • 35. Cała prawda o sztuczkach Jedi
    • Klucze do opanowania sprzedaży wirtualnej
    • Mniej gadania, więcej pytania
    • Poproś o wykonanie kolejnego kroku
      • Jasne określenie następnego kroku
      • Najważniejszy aspekt
  • 36. Sprzedawanie niewidocznych ciężarówek
    • Moment olśnienia
    • Sprzedaż wirtualna zmienia wszystko
    • Sprzedawanie niewidocznych ciężarówek
    • Sprzedaż wirtualna to wciąż sprzedaż
    • Wnioski
  • Przypisy
    • Część I
    • Część II
    • Część III
    • Część IV
    • Część V
    • Część VI
    • Część VII
  • Podziękowania
  • Szkolenia, warsztaty i prezentacje
  • O autorze
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7856-8
Rozmiar pliku: 4,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: