Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu - ebook
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu - ebook
Startup – czas start! Wykorzystaj swoją wiedzę, by zacząć dobrze zarabiać!
- Pierwszy pomysł na firmę, biznes i startup, czyli krótka historia sukcesów i porażek
- Od poniedziałku do niedzieli, czyli magiczny tydzień do pierwszego klienta
- Jasne reguły gry, czyli wszystko, o czym musisz pamiętać, by zawsze być na topie
Dan Norris to nie byle kto — to niezwykle uparty przedsiębiorca, który założył niejedną firmę i... poniósł niejedną porażkę, zanim zrozumiał, jak powinien się do tego zabrać. Teraz chce się podzielić swoją wiedzą, opowiedzieć, co warto, a czego nie warto robić przy zakładaniu firmy. Od czego zacząć, jak testować produkty i jak błyskawicznie znaleźć klientów gotowych kupić to, co sprzedajesz. Jeśli go posłuchasz, sukces będzie Twój!
„Ludziom, którzy uważają, że z porażek nie płynie żadna nauka, najwyraźniej brakuje całościowego spojrzenia. Dan miał dosłownie dwa tygodnie — później mógł się stać niewypłacalny i musiałby szukać zatrudnienia z ośmiogodzinnym dniem pracy. Tymczasem dokonał niezwykłego, a zarazem prostego odkrycia: wcale nie potrzeba długich miesięcy na założenie (dochodowej) firmy”.
Mike Taber, Startups for the Rest of Us
- Ucz się poprzez działanie
- Czym jest startup?
- Pomysł, realizacja, energiczne działanie
- Dlaczego 7 dni
- Startup w 7 dni
- Udoskonalaj swój model biznesowy
- 14 zasad funkcjonowania w świecie biznesu
Nie planuj bez końca — rusz się i zacznij działać!
Spis treści
Przedmowa (7)
Rozdział 1. Ucz się poprzez działanie (13)
- Mój pierwszy pomysł na firmę (15)
- Mój pierwszy biznes (19)
- Mój pierwszy startup (23)
- Mój siedmiodniowy sukces (25)
Rozdział 2. Czym jest startup? (29)
Rozdział 3. Pomysł, realizacja, energiczne działanie (33)
- Pomysł na firmę (35)
- Realizacja (37)
- Energiczne działanie (39)
Rozdział 4. Dlaczego 7 dni (43)
- Unikaj metod pozornej weryfikacji (45)
- Pracuj wydajniej (57)
- Ale 7 dni to za mało (60)
- Nie da rady, nie uruchomię firmy w 7 dni (63)
- 7 zadań przygotowujących (64)
Rozdział 5. Startup w 7 dni (67)
- Dzień 1. 9 składowych świetnego pomysłu na innowacyjną firmę (67)
- Dzień 2. Czym, u licha, jest MVP? (87)
- Dzień 3. Wybierz nazwę dla swojej firmy (100)
- Dzień 4. Stwórz tanią stronę internetową w jeden dzień (109)
- Dzień 5. 10 sposobów wprowadzania firmy na rynek (124)
- Dzień 6. Wyznacz sobie cele (149)
- Dzień 7. Uruchomienie firmy (156)
Rozdział 6. Udoskonalaj swój model biznesowy (161)
- Tworzenie firmy bez szans na rozwój (163)
- Tworzenie firmy z rozwojem wpisanym w DNA (166)
Rozdział 7. 14 zasad funkcjonowania w świecie biznesu (177)
- 1. Weryfikuj każde założenie (179)
- 2. Rozwiązuj problemy wtedy, kiedy się pojawiają (182)
- 3. Rób to, co deklarujesz (184)
- 4. Równaj w górę (185)
- 5. Ucz się na doświadczeniach cudzych i własnych (187)
- 6. Wiedz więcej niż Twoja konkurencja (188)
- 7. Zawsze miej przed oczami, jak Twoja firma funkcjonowałaby bez Ciebie (189)
- 8. Wypatruj źródeł pędu (191)
- 9. Pielęgnuj motywację (194)
- 10. Pozbywaj się trudnych klientów (195)
- 11. Skup się na zatrzymywaniu klientów (196)
- 12. Unikaj krótkowzrocznego myślenia (197)
- 13. Skup się na produkcie (199)
- 14. Kochaj swoją pracę (200)
Zakończenie (201)
Podziękowania (205)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-0882-4 |
Rozmiar pliku: | 2,9 MB |