Facebook - konwersja
  • promocja

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
7 maja 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - ebook

Marketingowy elementarz

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!

Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego. Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.



Agnieszka Dejnaka - pracownik naukowy ze specjalizacją z marketingu internetowego. Praktyk i teoretyk w zakresie budowania strategii e-commerce oraz komunikacyjnych. Pasjonatka konwergencji świata realnego i wirtualnego oraz zastosowań zaawansowanych technologii w marketingu.

Spis treści

1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy (7)

  • 1.1. Dlaczego reklama? (7)
    • 1.1.1. Reklama jako narzędzie działań marketingowych firmy (8)
    • 1.1.2. Cele, funkcje i modele reklamy (25)
  • 1.2. Klasyfikacje reklam (36)
    • 1.2.1. Siatka FCB (36)
    • 1.2.2. Grupa docelowa działań reklamowych (52)
    • 1.2.3. Reklama a proces zakupu produktów (58)

2. Kreatywna i efektywna reklama (67)

  • 2.1. Komunikacja słowem (67)
    • 2.1.1. Slogan i co dalej? (67)
    • 2.1.2. Warsztat twórczy (72)
  • 2.2. Tworzenie reklam obrazem (80)
    • 2.2.1. Kolorystyka w reklamie (80)
    • 2.2.2. Zdjęcia reklamowe (84)
  • 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie (88)
    • 2.3.1. Elementy identyfikacji wizualnej (89)
    • 2.3.2. System identyfikacji wizualnej w Internecie (97)

3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić (99)

  • 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy? (99)
    • 3.1.1. Logotyp i logo (99)
    • 3.1.2. Druki firmowe (101)
    • 3.1.3. Materiały reklamowe (105)
  • 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz (109)
    • 3.2.1. Etapy projektowania reklamy prasowej (109)
    • 3.2.2. Warsztat praktyczny (114)
    • 3.2.3. Analiza reklam (118)
  • 3.3. Reklama radiowa i telewizyjna (120)
    • 3.3.1. Reklama telewizyjna (120)
    • 3.3.2. Reklama radiowa (123)
    • 3.3.3. Analiza reklam (125)
  • 3.4. Reklama zewnętrzna (128)
    • 3.4.1. Formy reklamy zewnętrznej (128)
    • 3.4.2. Warsztat praktyczny (131)

4. Wybrane formy współczesnej reklamy (135)

  • 4.1. Reklama społeczna (135)
    • 4.1.1. Klasyfikacje reklam społecznych (137)
    • 4.1.2. Reklama społeczna a zmiana postaw odbiorców (140)
    • 4.1.3. Reklama społeczna a oddziaływanie przekazem na emocje (144)
  • 4.2. Reklama zaangażowana społecznie (151)
    • 4.2.1. Świadomość konsumenta a decyzje (151)
    • 4.2.2. Reklama w marketingu zaangażowanym społecznie (154)
  • 4.3. Współczesne reklamy - wybrane formy (159)
    • 4.3.1. Reklama w Internecie (159)

5. Planowanie działań reklamowych (169)

  • 5.1. Kampania reklamowa firmy (169)

A. Zalety i wady różnych form reklam (183)

B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven (187)

  • Logo, kolorystyka oraz typografia (187)
  • Druki firmowe (190)
  • Reklama zewnętrzna (196)
  • Reklama prasowa i billboardy (199)

C. Bibliografia (203)

  • Opracowania zwarte (203)
  • Strony internetowe (206)
  • Inne (208)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7253-0
Rozmiar pliku: 6,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: