Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
9 listopada 2021
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
69,00

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych - ebook

Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.

W książce:

  • zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
  • techniki badań i analizy konkurencji
  • projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
  • sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
  • cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych

Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!

Spis treści

  • Opinie o książce
  • Wstęp
    • Kto powinien przeczytać tę książkę?
    • Dlaczego napisałam tę książkę?
    • Jak została uporządkowana treść tej książki?
    • Przybornik Strategii UX
    • Podziękowania
  • Rozdział 1. Strategia UX co to takiego?
    • Ewolucja pojęcia strategii UX
      • Czym była strategia UX w pierwszym wydaniu tej książki?
      • Czym jest strategia produktu?
      • Dlaczego strategia UX jest tak ważna?
  • Rozdział 2. Cztery elementy składowe strategii UX
    • W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX?
    • Element składowy nr 1: strategia biznesowa
      • Przywództwo kosztowe a zróżnicowanie
      • Związek zróżnicowania UX ze strategią biznesową
      • Szablon modelu biznesowego
      • Szablon Lean
    • Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości
    • Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników
    • Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX
      • Eliminowanie tarcia z codziennego życia
    • Podsumowanie
  • Rozdział 3. Weryfikacja propozycji wartości
    • Hitowa propozycja wartości
    • Propozycja wartości
    • Jeżeli nie chcesz bujać w obłokach
      • Krok nr 1: zdefiniuj podstawowy segment klientów
      • Krok nr 2: wskaż (najpoważniejszy) problem Twojego segmentu klientów
      • Krok nr 3: na podstawie sformułowanych założeń opracuj prowizoryczne profile klientów
        • Budowa prowizorycznego profilu klienta
      • Krok nr 4: przeprowadź rozpoznanie rynku z udziałem klientów, by pozytywnie lub negatywnie zweryfikować początkową propozycję wartości Twojego rozwiązania
        • Wywiad dotyczący klienta
          • Faza nr 1: wprowadzenie
          • Faza nr 2: pytania filtrujące
          • Faza nr 3: wywiad
        • Rynki dwustronne
      • Krok nr 5: dokonaj oceny propozycji wartości na podstawie pozyskanych informacji (i wykonuj kolejne iteracje, aż skutecznie zestawisz produkt z rynkiem)
    • Podsumowanie
  • Rozdział 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji
    • Nauka na własnych błędach
    • Obserwacja konkurencji i znajdowanie wartościowych pomysłów
    • Konkurencja i jej znaczenie
      • Rodzaje konkurentów
      • Poszukiwanie konkurentów
      • Zawężanie zbioru konkurentów
    • Badanie zebranych punktów danych o konkurencji
      • Nazwa konkurenta
      • Adres URL lub odnośnik do sklepu z aplikacjami
        • Login i hasło
      • Propozycja wartości
        • Rok założenia
        • Rundy finansowania
        • Strumienie przychodów
        • Ruch w ujęciu miesięcznym/ pobrania aplikacji
        • Liczba ofert, produktów, użytkowników itd.
        • Podstawowe kategorie
        • Media społecznościowe
        • Rodzaje treści
        • Funkcje personalizacyjne
        • Treści generowane przez użytkowników/ UGC
        • Przewaga konkurencyjna/ główne cechy
        • Ocena heurystyczna
        • Recenzje klientów
        • Uwagi ogólne i najnowsze wiadomości
        • Uwagi dla zespołu
        • Analiza SWOT z perspektywy konkurenta
        • Uwaga na zakończenie
    • Podsumowanie
  • Rozdział 5. Analiza konkurencji
    • Hitowa propozycja wartości, część druga
    • Analiza co to takiego?
    • Cztery kroki analizy konkurencji
      • Krok nr 1: przejrzyj i oznacz kolorami najwyższe i najniższe wartości
        • Przeglądanie danych
        • Pomiary danych
        • Zabawa kolorami
      • Krok nr 2: pogrupuj logicznie dane do celów porównawczych
      • Krok nr 3: dokonaj analizy poszczególnych konkurentów poprzez porównywanie cech tego produktu oraz związanych z nim najlepszych praktyk
        • Kolumna poświęcona analizie poszczególnych konkurentów
        • Przeorganizuj konkurentów po raz ostatni
      • Krok nr 4: napisz Podsumowanie analizy konkurencji
      • Elementy podsumowania
        • Slajd 1.: tytuł
        • Slajd 2.: wprowadzenie
        • Slajd 3.: przegląd najgroźniejszych konkurentów
        • Slajd 4a, b, c: przegląd najgroźniejszych konkurentów
        • Slajd 5a, b, c: szczegóły o konkurentach pośrednich
        • Główny wniosek
        • Slajd 6.: obecny stan rynku
        • Slajd 7.: szanse i zalecenia
    • Czas zająć stanowisko
    • Podsumowanie
  • Rozdział 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym
    • Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę!
    • Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości
      • Identyfikowanie kluczowych wrażeń
      • Wykorzystywanie wpływowych UX
      • Porównywanie cech i funkcji
      • Przedstawienie innowacji w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym
      • Przedstawianie kluczowych wrażeń na scenopisach obrazkowych w trzech krokach
        • Krok nr 1: przygotuj opisy obrazów (narrację)
        • Krok nr 2: zbierz lub stwórz materiały wizualne
        • Krok nr 3: przedstaw scenopis na jednym arkuszu
    • Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości
    • Podsumowanie
  • Rozdział 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów
    • Daj z siebie wszystko
    • Jak uzależniłam się od eksperymentów
    • Współczesna definicja eksperymentu
      • Terminologia eksperymentów
    • Szybkie prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji wartości
      • Czym jest szybkie prototypowanie?
      • Czym jest prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji wartości?
      • Cztery kroki szybkiego prototypowania propozycji wartości
        • Krok nr 1: stwórz szkic prototypu
        • Krok nr 2: uruchom narzędzie do prototypowania i uporządkuj swoje zasoby
        • Krok nr 3: stwórz wszystkie ekrany prototypu
        • Krok nr 4: ożyw go
    • Podsumowanie
  • Rozdział 8. Badania z udziałem użytkowników
    • Marzec 2020 roku: nie ulec obłędowi
    • Badania z udziałem użytkowników podstawy
    • Trzy główne etapy badań online z udziałem użytkownika
      • Etap planowania (1 2 tygodnie, w zależności od wielkości zespołu i liczby uczestników)
      • Etap wywiadów (1 2 dni)
      • Etap analizy (1 2 dni)
      • Etap planowania (1 2 tygodnie)
        • Krok nr 1: określenie hipotez
        • Krok nr 2: przygotowanie pytań
          • Powitanie (1 minuta)
          • Wprowadzenie (3 5 minut)
          • Demonstracja prototypu (20 minut)
          • Weryfikacja hipotezy (3 5 minut)
          • Zakończenie (2 minuty)
          • Przećwicz rozmowę i przeprowadź test pilotażowy
          • Rozpatrz kwestie techniczne
        • Krok nr 3: rekrutacja uczestników online
          • Wynagrodzenie dla uczestników
          • Opublikuj ogłoszenia i odsiej kandydatów
          • Napisz ogłoszenie
          • Oceń potencjalnych uczestników
          • Planowanie wywiadów
      • Etap prowadzenia wywiadów (1 2 dni)
        • Przygotowanie techniczne przed wywiadami
        • Prowadzenie rozmowy
        • Nagrywanie
        • Notowanie
      • Etap analizy (1 2 dni)
        • Po każdym wywiadzie wypełnij sekcję analizy
        • Prezentacja wniosków
        • Wsłuchaj się w sygnały
    • Podsumowanie
  • Rozdział 9. Projektowanie pod kątem konwersji
    • Lejek sprzedaży
    • Na tropie hakerów wzrostu
    • Prowadzenie eksperymentów ze stronami docelowymi
      • Zdefiniuj eksperyment
      • Utwórz stronę lub strony docelowe
        • Krok nr 1: wybierz platformę i szablon
        • Krok nr 2: dodaj treści (własne i gotowe) i zmodyfikuj projekt
        • Krok nr 3: opracuj funkcjonalność
        • Krok nr 4: utwórz duplikaty lub warianty
          • Utwórz i uruchom reklamy internetowe
          • Projektowanie reklam
          • Warianty (jeśli są potrzebne)
          • Zatwierdzanie reklam
          • Analiza rezultatów
          • Prezentacja rezultatów
          • Wytrwaj, dokonaj zwrotu lub wyhamuj!
    • Podsumowanie
  • Rozdział 10. Na zakończenie
  • Dodatek. Źródła
    • Rozdział 1.
    • Rozdział 2.
    • Rozdział 3.
    • Rozdział 4.
    • Rozdział 5.
    • Rozdział 6.
    • Rozdział 7.
    • Rozdział 8.
    • Rozdział 9.
    • Rozdział 10.
      • O autorce
      • Kolofon
Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8290-9
Rozmiar pliku: 22 MB

BESTSELLERY

Kategorie: