Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
12 marca 2015
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników
e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i
tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji
znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - ebook
Marka, czyli wszystko co masz
Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu wiele sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:Marketing jest prosty!
Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...
Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...
Spis treści
Wstęp. Marketing jest prosty (7)
Rozdział 1. Zrozumieć markę (9)
- Co to jest marka? (9)
- Dlaczego i jak powstała marka? (11)
- Za co płacimy, kupując markę? (12)
- Markowe korzyści - podsumowanie (22)
- Struktura marki (24)
- Tożsamość marki z bliska (27)
- Wartość marki (32)
- Wartość marki w praktyce rynkowej (35)
- Finansowa wycena marki (39)
- Rozwój marki na rynku, czyli od próbowania do przywiązania (40)
- Konsumenci dojrzałej marki (44)
- Budowanie marki w grupie konsumentów (46)
- Granice marki (48)
- Konieczność dywersyfikacji (53)
- Sposoby dywersyfikacji - wąska dywersyfikacja (54)
- Sposoby dywersyfikacji - szeroka dywersyfikacja (55)
- Typologia marek (56)
- Cykl życia marki (64)
- Starzenie się marki (66)
- Promowanie marki w pokoleniu (75)
- Marka wielowymiarowa, marka czasów obecnych (77)
- Przyczyny obecnej różnorodności potrzeb (80)
- Marka producenta a marka dystrybutora (81)
- Marka lokalna, regionalna, globalna (85)
- Od znaku handlowego do marki (88)
Rozdział 2. Zrozumieć rynek (91)
- Struktura rynku (91)
- Segmenty cenowe rynku (92)
- Macierzysty segment cenowy (96)
- Segmenty emocjonalne rynku (101)
- Budowanie mapy motywacyjnej kategorii (106)
- Łamanie schematów motywacyjnych (110)
- Segmenty konsumenckie (111)
- Odróżnienie marki na rynku. Krok 1.: STP i spójny mix (114)
- Odróżnienie marki na rynku. Krok 2.: dyferencjacja (122)
- Nowa formuła komunikacji marki (125)
- Główne kanały komunikacji (dotarcia) (129)
- Masa krytyczna sprzedaży (134)
- Zasięg dystrybucji (135)
- Koncentracja dystrybucji (138)
- Optymalizowanie dystrybucji (139)
- Sprzedaż a marketing (sell-in a sell-out) (141)
- Współpraca, czyli trade marketing (143)
- Taktyki trade marketingu (145)
- Cena w kanale dystrybucji (152)
- Merchandising producenta w sieciach, czyli Category Management (157)
Rozdział 3. Markowe innowacje (161)
- Co to jest innowacja rynkowa? (161)
- Adaptacja innowacji (162)
- Etapy rozprzestrzeniania się innowacji (dyfuzja innowacji) (169)
- Ekspansja innowacji w pięciu grupach konsumenckich (172)
- Rozpowszechnianie informacji o innowacji na rynku masowym (178)
- Wykorzystanie ekosystemu informacyjnego (181)
- Komunikacja heterofilna i liderzy opinii (184)
- Kreowanie marek z trendem, rytuałem i stylem życia (187)
- Częstość upowszechniania się mód i trendów (192)
- Przewaga pierwszego i czempioni innowacji (193)
Rozdział 4. Rynkowa strategia marki (197)
- Model biznesowy (197)
- Model myślenia, czyli strategia biznesu (199)
- Poziomy strategii (200)
- Cykl planistyczny (203)
- Strategia marketingu (205)
- Składowe ogólnej strategii marketingu (207)
- Plan działań rynkowych (strategia rynku) (219)
- Model działania, czyli procesy i standardy marketingu (222)
- Taktyki mixu (226)
- Nadzór marketingu (256)
Rozdział 5. Skuteczny brand marketing (261)
- Co to jest brand marketing? (261)
- Marka to pieniądz (261)
- Biznes jako marketing (262)
- Pracownicy firmy zorientowanej marketingowo (264)
- Marketing jako biznes (265)
- Inwestycja marketingowa (269)
- Człowiek marketingu - człowiek 4P (270)
- Marketing, który nie jest marketingiem (274)
- Skuteczny marketing - dekalog (275)
- Etyka a marketing (276)
- Rola marketingu w firmie XXI wieku (277)
- Na zakończenie - cytat (278)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-1022-3 |
Rozmiar pliku: | 4,7 MB |