Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA) - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
2 marca 2011
10,25
1025 pkt
punktów Virtualo

Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA) - ebook

"Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA)" to książka, w której zawarte są przykłady najpopularniejszych strategii i taktyk negocjacyjnych,  wykorzystywanych w środowisku międzynarodowym - w szczególności  w Hiszpanii, Chinach i Stanach Zjednoczonych.

W kolejnych rozdziałach dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystywać to potężne narzędzie (taktyki i techniki negocjacyjne), aby zażegnać konflikt, podpisać kontrakt handlowy, wygrać negocjacje z nieprzejednanym partnerem.


"Negocjowanie jest narzędziem, którego musi używać każdy,
lecz nieliczni potrafią to zrobić z korzyścią dla siebie."


I Rozdział: Teoria negocjacji ukazuje nam w przystępny sposób świat definicji i podstawowych pojęć  wykorzystywanych przez negocjatorów, zasady przygotowania się do rozmów, etapy procesu negocjacyjnego, rodzaje kontraktów i metody ich zawierania oraz sylwetkę dobrego negocjatora.

II Rozdział: Strategie i taktyki negocjacyjne to wielki zbiór technik i taktyk, które możemy wykorzystać na co dzień. Dowiemy się, czym tak naprawdę są style, strategie, techniki i taktyki; poznamy ich rodzaje, formy oraz zastosowanie a także nauczymy się korzystać z BATNA i GRIT, aby osiągnąć jak największe korzyści  w rozmowie z pracodawcą.

III Rozdział: Negocjacje międzykulturowe na trzech kontynentach uwydatnia nam kwestię wpływu kultury danego państwa, całego kontynentu bądź jego części na proces negocjacyjny. Znajdziemy tu również odpowiedź na pytanie, w jaki sposób następuje wybór właściwych strategii i taktyk w rozmowach pomiędzy partnerami negocjacyjnymi w Europie, Azji oraz w Ameryce Północnej. Rozdział ten zawiera także szczegółowe informacje dotyczące etykiety negocjacyjnej  w Hiszpanii, Chinach oraz w USA.

Spis treści

WPROWADZENIE 4
ROZDZIAŁ 1. TEORIA NEGOCJACJI 7
1.1. DEFINICJE 7
1.2. RODZAJE NEGOCJACJI 13
1.3. SYLWETKA NEGOCJATORA 15
1.4. ETAPY PROWADZENIA NEGOCJACJI 19
1.5. KONTRAKTY HANDLOWE W NEGOCJACJACH 26
1.5.1. Rodzaje kontraktów 26
1.5.2. Elementy kontraktu wykluczone z negocjacji 31
1.5.3. Konsekwencje niedopełnienia postanowień kontraktu 33
ROZDZIAŁ 2. STRATEGIE I TAKTYKI NEGOCJACYJNE 34
2.1.  STYL A STRATEGIA W NEGOCJACJACH 34
2.2.  STRATEGIE NEGOCJACYJNE 46
2.2.1. Techniki a taktyki negocjacyjne 61
2.3. OD MANIPULACJI DO NEGOCJACJI 71
ROZDZIAŁ 3.  NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE NA TRZECH KONTYNENTACH 79
3.1. KULTURA A STOSUNEK DO NEGOCJACJI 79
3.2. HISZPANIA W NEGOCJACJACH 95
3.2.1. Negocjacje jako praca 95
3.2.2. Negocjacje w "czasie wolnym" 97
3.2.3. Na powitanie 99
3.2.4. Tytułowanie 99
3.2.5. Gestykulacja w negocjacjach 100
3.2.6. Podarunki 101
3.2.7. Stosowny ubiór 101
3.2.8. Negocjacje w stosunkach bilateralnych: Hiszpania - Wielka Brytania 102
3.3. CHIŃSKIE NEGOCJACJE 105
3.3.1.  Negocjacje oparte na zasadach 105
3.3.2. Przywitanie mediatora 106
3.3.3. Komunikacja a negocjacje w Chinach 108
3.3.4. Spotkanie w interesach 110
3.3.5. Od GUANXI do umowy 112
3.3.6. Podarunki dla negocjatorów z Chin 113
3.3.7. Negocjacje a współpraca gospodarcza Polski z Chińską Republiką Ludową 114
3.4. USA NA PŁASZCZYŹNIE NEGOCJACJI 116
3.4.1. Bariery w rozmowach 116
3.4.2. Uśmiech na powitanie 117
3.4.3. Jak zwracać się do negocjatorów z USA? 118
3.4.4. Mimika i gesty 119
3.4.5. Upominki dla amerykańskich negocjatorów 120
3.4.6. Swobodne stroje na spotkaniu 121
3.4.7 Kultura a postęp rozmów 122
3.4.8. Tempo rozmów w USA 122
3.4.9. Meritum negocjacji z Ameryką 123
PODSUMOWANIE 126
BIBLIOGRAFIA 129

Kategoria: Zarządzanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-62480-97-5
Rozmiar pliku: 2,0 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij