Facebook - konwersja
  • promocja

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
12 lutego 2016
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony - ebook

Jeśli nie masz własnego marzenia, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych.

A jeśli masz marzenie, wstrzymaj się chwilę. Zanim zaczniesz je realizować, odrób zadanie domowe. Dowiedz się, jak pracują ludzie, którzy stworzyli takie firmy, jak: Uber, Xiaomi, Airbnb czy Dropbox. Poznaj sposób myślenia twórców jednorożców, czyli firm wartych co najmniej miliard dolarów.

Dziś do założenia firmy najbardziej potrzebna jest zaradność, nie duże pieniądze. Jeśli tylko wiesz, gdzie szukać i jakich narzędzi używać, możesz małym kosztem stworzyć dobry startup i zacząć zarabiać już po kilku miesiącach. A gdy trafisz na swoją niszę i zaczniesz zdobywać klientów, uzyskanie wsparcia finansowego z funduszy venture capital nie powinno być trudne. Wtedy przeprowadzisz globalną ekspansję i — kto wie — może dołączysz do grona twórców jednorożców?
 
Dowiedz się:

  • dlaczego obecne czasy to najlepszy okres na zakładanie startupów;
  • gdzie zdobywać kompetencje i wiedzę;
  • na czym polega marketing mix jednorożców i jakie działania są najskuteczniejsze;
  • dlaczego warto rozwijać firmę metodą bootstrappingu, czyli z własnych środków;
  • jak współpracować z innymi przedsiębiorcami i wykorzystywać możliwości ekonomii dzielenia się;
  • jak uruchamiać nowe projekty i testować rynek na prawdziwych klientach z pomocą serwisów crowdfundingowych;
  • jak skalować biznes przy wsparciu funduszy venture capital i zdobyć inwestora;
  • z jakich narzędzi powinien korzystać współczesny przedsiębiorca.

Spis treści

  • Wprowadzenie
    • Rolnicy zamiast inżynierów
    • Dla kogo jest ta książka?
  • Część I Wiedza i praca
  • Rozdział 1. Jednorożce istnieją
    • Nie liczą się zasoby, tylko zaradność
    • Narodziny jednorożców
    • Żyj w przyszłości
    • Wpadnij w nałóg działania
    • Nie zatrzymuj się na aplikacji
    • Rozważ stworzenie platformy
    • Startup to nie zabawa
  • Rozdział 2. Motywacja do działania i szukanie problemu
    • Zdobywanie wiedzy w XXI wieku
    • Wzoruj się na innych
      • Krok 1. Czym dzielą się ludzie?
      • Krok 2. Wykorzystaj automat nie trać czasu
      • Krok 3. Dalsza perspektywa i zbliżenie
      • Krok 4. Kto pyta, ten nie błądzi
      • Krok 5. Na koniec spróbuj szczęścia
    • Zdefiniuj swój problem
      • Rozwiązania na sprzedaż
      • W poszukiwaniu problemu
    • Dlaczego warto tworzyć platformy
      • 1. Zaczynaj powoli, ale miej śmiałe myśli
      • 2. Stawiaj na ciągłe dopracowywanie, a nie natychmiastową perfekcję
      • 3. Szukaj pomysłów wszędzie
      • 4. Dziel się wszystkim
      • 5. Stawiaj na wyobraźnię, ale podpieraj ją danymi
      • 6. Nie bój się porażki
      • 7. Bądź platformą, buduj systemy
      • 8. Miej misję, która ma znaczenie
    • Pora na twój startup musi być dobra idealna
      • Product/market fit
      • Duża ryba w małym jeziorze
    • Dobry biznes nie jest zły
      • Zadania klientów od tego zaczynasz swój biznes
      • Narzędzie do znajdowania potrzeb
      • Jak ocenić, czy warto robić ten biznes?
        • 1. Oceń platformę
        • 2. Oceń konkurencję
        • 3. Oceń adresowalność
        • 4. Oceń złożoność i zasoby
        • 5. Oceń możliwość wyjścia i ryzyko
    • To jak stworzyć ten model biznesowy?
      • XaaS model, od którego warto zacząć
      • Jeszcze jedna rzecz
  • Rozdział 3. Nigdy nie uważaj się za eksperta
    • Ucz się na czyichś błędach
    • Bądź w czymś autentycznie dobry
      • 1. W czym jestem dobry?
      • 2. Co przynosi korzyści materialne?
    • Zatrudniaj swoje słabości
    • Co takiego daje współzałożyciel?
      • 1. Praca wykonywana jest szybciej
      • 2. Rozkładanie stresu
      • 3. Co dwie głowy (lub więcej), to nie jedna
    • Na co trzeba uważać
    • Główne kompetencje trzymaj w domu
    • Nie musisz tego znać i umieć. Ale możesz
      • Nauka programowania
      • Nauka angielskiego
    • Gdzie rozszerzać wiedzę?
    • Wystarczy sięgnąć
  • Część II Eksperymenty i narzędzia
  • Rozdział 4. Jak wygrać z konkurencją, czyli marketing mix
    • Osiągnąć dużo małym kosztem
    • Do kogo skierować przekaz marketingowy?
    • Czego marketingowiec ci nie zdradzi
    • Narzędzia, narzędzia i jeszcze raz pomiary
      • 1. SEO
      • 2. E-mail marketing
      • 3. Referral marketing
      • 4. Pozyskiwanie leadów
      • 5. Conversion rate optimization
    • SEO, czyli pozwól się znaleźć
      • Zaufanie to podstawa
      • Satysfakcja drugi fundament
      • Web Design ostatni z fundamentów
      • Co to dla mnie oznacza?
      • Nie ma drogi na skróty
    • E-mail marketing, czyli z klientem na ty
      • 1. Doskonałe narzędzie do sprzedawania
      • 2. Lepsza widoczność
      • 3. Łatwość użycia
      • 4. Zasięg i retencja
      • 5. Najbardziej osobiste medium
      • 6. Medium transakcyjne
      • Czego nie robić
        • 1. Ludzie chcą otrzymywać ode mnie e-maile
        • 2. W każdym otrzymanym ode mnie e-mailu ludzie dostrzegają to, co ja
        • 3. E-maile służą do generowania ruchu na mojej stronie
        • 4. To, skąd mam e-maile użytkowników, nie ma większego znaczenia
        • 5. Wszystkie e-maile z mojej firmy są ważne dla moich klientów
        • 6. Wygląd moich e-maili nie ma znaczenia liczy się zawartość
        • 7. W e-mailach najważniejszy jest tytuł!
        • 8. Utrudnianie rezygnacji z otrzymywania e-maili
      • Jak budować bazę subskrybentów?
        • 1. Stwórz ekskluzywny klub
        • 2. Dawaj nagrody
        • 3. Wykorzystuj gorące miejsca
        • 4. Konkursy
      • Jeszcze kilka istotnych rzeczy
        • 1. Wykazuj troskę o klienta
        • 2. Pokazuj, że inni lubią twoje usługi
        • 3. Przyzwyczaj klienta do swoich wiadomości
        • 4. Nie twórz wiadomości dla wszystkich, ale dla kogoś
        • 5. Ułatwiaj
        • 6. Nie zapominaj o swoim zadaniu
      • Wiadomość trafia do skrzynki odbiorczej
      • Otwarcie wiadomości
      • Wykonanie akcji (np. kliknięcie w odsyłacz)
      • Przeprowadzenie zadania (np. dokonanie zakupu)
      • Sukces
    • Referral marketing, czyli kupiłem to i polecam!
      • Rekomendacje wplecione w startup
        • 1. Wygrana wygrana wygrana
        • 2. Starannie dobierz pierwsze nagrody
        • 3. Dobra robota to za mało
        • 4. Upraszczaj
        • 5. Rozważ programy premium
        • 6. Wykorzystaj zaufane źródła
      • Dwa słowa o automatyzacji
    • Pozyskiwanie leadów, czyli skąd wziąć klientów
      • Co dalej?
      • Różne źródła, różne możliwości
        • 1. Serwisy społecznościowe zwłaszcza LinkedIn
        • 2. Występuj w roli eksperta
        • 3. YouTube i autorskie filmy
        • 4. Google AdWords
        • 5. Social listening
      • Drugi krok jest jeszcze ważniejszy
        • 1. Dobór właściwej strony docelowej
        • 2. Blog firmowy i materiały dodatkowe
        • 3. Elementy, o których warto pamiętać
      • Pozyskiwanie leadów w skrócie: testy, testy, testy
    • Conversion rate optimization, czyli poprawianie wyniku
      • Musisz sam testować innej drogi nie ma
      • Testy A/B rozwiewają wątpliwości
    • O wszystkim i tak zdecyduje cena
      • Ponad 26 tys. dolarów w 48 godzin
      • Psychologia ceny
        • 1. Wabik
        • 2. Porównanie cen
        • 3. Kolejność i wyróżnienie
        • 4. Niedobór
        • 5. Awersja do utraty
        • 6. Nagroda i to natychmiastowa
        • 7. Zaufanie
        • 8. Ceny fragmentaryczne
    • Gospodarka cyfrowa tu rozpocznij
  • Rozdział 5. Wykorzystaj społeczność, ale zacznij od siebie
    • Więcej za mniej
    • Jak tworzyć biznes nastawienie zaradnego przedsiębiorcy
      • 1. Bootstrapping i walidacja
      • 2. Codziennie w innym kapeluszu
      • 3. Zaradność może cię zaskoczyć
      • 4. Nie myśl, że nie musisz oszczędzać
      • 5. Pierwsi rezygnują optymiści
    • Społeczność w roli twojego pracownika
      • 1. Crowdsourcing
      • 2. Crowdfunding
        • Marek Cieśla, założyciel MIMIGroup Product Launch Company, specjalizującej się w budowaniu trakcji produktów i usług pod wprowadzanie na rynek i platformy crowdfundingowe
        • Piotr Sarota, CEO SAROTA PR
    • Czy jesteś gotów na skalowanie?
      • Zdaniem inwestorów
      • Zdaniem przedsiębiorców
    • VC niezbędne w tworzeniu jednorożca
  • Część III Odwaga i skalowanie
  • Rozdział 6. Tworzenie jednorożca
    • Pomówmy o pieniądzach
      • Pieniądze się znajdą
      • Kiedy udać się do VC
      • Na co patrzą inwestorzy?
      • Jaki fundusz wybrać?
    • Jednorożec? Raczej zebra!
      • 1. Nie szukaj sekretnego triku
      • 2. Zrozum, naprawdę zrozum swój biznes
      • 3. Co mówić, a co zachować dla siebie
      • 4. Czy ktoś może cię przedstawić?
      • 5. Pitch deck
    • Ile za ile?
    • Istotne formalności
    • Co zrobić z pieniędzmi?
  • Od autora: Wystarczy mieć rację tylko raz
  • Dodatek Polecane źródła i narzędzia
    • Newslettery
    • Informacje, blogi nt. startupów, technologii, trendów
    • Blogi dla inwestorów i przedsiębiorców
    • Narzędzia marketingowe, SEO, dla startupów
    • Zestawy startowe dla przedsiębiorców
    • Budowanie linków SEO
    • Dodatkowe porady
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2577-7
Rozmiar pliku: 3,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: