Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - ebook
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - ebook
Jako przedsiębiorca masz dwa wyjścia: stworzyć firmę, którą sprzedasz, lub taką, którą zatrzymasz. Tak czy inaczej, jako jej założyciel musisz przygotować ją na swoje odejście. Pouczająca historia Aleksa, przedsiębiorcy, o którym opowiada John Warrillow, pomoże Ci zbudować wartościową, atrakcyjną firmę, która będzie mogła odnieść sukces bez Ciebie.Ken Blanchard,
współautor Jednominutowego menedżera oraz Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!
Firmy nie sprzeda nam żadna wróżka. Rzecz wymaga zaplanowania i wiedzy. Założę się, że (podobnie jak ja) będziesz polecać tę książkę znajomym, którzy chcieliby któregoś dnia sprzedać swoje przedsiębiorstwo, ale nie mają pojęcia, jak się do tego zabrać.Seth Godin,
autor Najmocniejszego ogniwa
Firma albo życie - wybór należy do Ciebie
- Czy masz poczucie, że bez Ciebie Twoja firma nie utrzymałaby się na rynku nawet przez tydzień?
- Czy czujesz, że musisz zawsze trzymać rękę na pulsie i kontrolować wszystkie działania swoich podwładnych?
- Czy po opuszczeniu biura tak naprawdę nigdy mentalnie nie wychodzisz z pracy, nawet na wakacjach?
A gdybyś pewnego dnia postanowił ją sprzedać
i udać się na zasłużoną emeryturę?
Większość przedsiębiorców nie jest w stanie wycofać się ze swojej własnej firmy, bo powołują ją do życia w taki sposób, by zależała od ich osobistego zaangażowania. Jednak nic straconego. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym przedsiębiorcą, czy też masz za sobą lata doświadczeń albo właśnie rozważasz pomysł sprzedaży swojej firmy, ta książka pokaże Ci, jak zrealizować plan stworzenia wartościowej, atrakcyjnej rynkowo firmy, która będzie się prężnie rozwijać i odnosić sukcesy bez Ciebie. Poznaj strategie przetestowane przez innych przedsiębiorców i pozwól sobie na odrobinę życia poza pracą!
John Warrillow założył i sprzedał cztery firmy. Jest również cenionym mówcą i aniołem biznesu. Regularnie współpracuje z Inc.com, "The Globe" i CBS News, a w swych artykułach porusza tematykę budowania firmy.
Spis treści
Przedmowa (9)
Wstęp (13)
Podziękowania (17)
Rozdział 1. Chaos w firmie (21)
Rozdział 2. Firma bez wartoci? (29)
Rozdział 3. Wdrażanie procesu (39)
Rozdział 4. Wewnętrzna presja (47)
Rozdział 5. Próba (57)
Rozdział 6. Kandydaci (65)
Rozdział 7. Narastajšce trudnoci (73)
Rozdział 8. Kwota (85)
Rozdział 9. Rozpęd (91)
Rozdział 10. Nieograniczone możliwoci rozwoju (103)
Rozdział 11. Wyznanie (111)
Rozdział 12. Pytanie (119)
Rozdział 13. Firma gotowa na sprzedaż (127)
Rozdział 14. Meta (133)
Przewodnik wdrożenia (137)
Wykaz rad Teda (165)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-7027-7 |
Rozmiar pliku: | 2,7 MB |