- W empik go
Sukces w Internecie. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2022. Część 1. Marketing Internetowy - ebook
Sukces w Internecie. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2022. Część 1. Marketing Internetowy - ebook
Naucz się jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić stronę lub sklep internetowy oraz skuteczny marketing internetowy i zbuduj krok po kroku Twój dochodowy biznes online. Sprawdź gotowe od A do Z do wdrożenia procesy marketingu internetowego, korzystając z mojego 20 letniego doświadczenia!
Zamień swoje plany związane z zarabianiem przez Internet w realny biznes poprzez skuteczny marketing internetowy.
- Jeśli szukasz podstawowej wiedzy i inspiracji ponieważ planujesz wejście z biznesem do Internetu lub chcesz wejść na wyższy poziom sprzedaży to ta książka jest dla Ciebie.
- Jeżeli szukasz dobrej pracy i masz świadomość, że praca na stanowisku e-commerce menager lub e-marketing manager to zawód przyszłości to ta pozycja jest dla Ciebie.
- Jeśli szukasz podstawowej wiedzy i gotowych, wypróbowanych z sukcesem rozwiązań w zakresie marketingu internetowego do wdrożenia krok po kroku w Twojej firmie, to ten podręcznik jest dla Ciebie.
- Jesteś w sytuacji, że próbowałeś już na własną rękę wprowadzić swoją firmę do Internetu i generować sprzedaż ale efekty były bardzo mizerne, to idealnie trafiłeś!
- Realizujesz już usługi promocyjne poprzez zewnętrzną agencję ale chcesz lepiej zrozumieć ich działania, skuteczniej się komunikować oraz rozliczać z efektów, to lektura tej książki jest także dla Ciebie!
Każdego dnia spotykasz się z informacjami na portalach, w mediach społecznościowych, podczas rozmów z Klientami i znajomymi o wielkich sukcesach i ogromnych szansach jakie daje Internet. Setki osób z Twojego regionu, prowadzących biznes internetowy są spełnione, odnoszą sukces zawodowy i osobisty, inwestują w nowe projekty, budują domy, kupują super rzeczy, podróżują po świecie i są po prostu szczęśliwe!
Mimo wszystko nadal stoisz w miejscu i jesteś stale sparaliżowana/y bo brak Tobie fundamentalnej i rzetelnej wiedzy jak zaplanować i uruchomić proces budowania i prowadzenia biznesu online?!
Nie marnuj już więcej czasu. Ta wiedza i umiejętności z zakresu skutecznego marketingu internetowego nie mogą Ci przeszkadzać w osiąganiu Twoich celów!
Z mojej książki dowiesz się jak realizować Twoje marzenia, tworząc od A do Z na sprawdzonych przeze mnie przez 20 lat metodach i gotowych procesach swój biznes internetowy, który pozwoli Cię poprzez przemyślany marketing osiągać biznesowe cele od jutra!
Książka zawiera najważniejszą wiedzę i praktyczne umiejętności na temat uruchamiania biznesu internetowego oraz sprawdzonych metod i kanałów marketingu internetowego.
Pojęcia, tematyki oraz narzędzia omówione w książce:
strategia marketingowa, kampania reklamowa, Strona internetowa, sklep internetowy, domena, hosting, ssl, wordpress, woocoomerce, SEO, SEM, Google Ads, Google Analytics, GDN, Gmail, YouTube, Google Search Console, Social Media, Facebook, LinkedIn, remarketing, niestandardowew grupy odbiorców, agencje marketingowe, badania rynku, analiza klienta, e-biznes, e-commerce, e-commerce manager, content marketing, link building, storytelling, blog, wyszukiwarka internetowa, Google, Google Trends, GA4.
Co wyróżnia książkę na tle innych książek dostępnych na rynku?
- Zrozumiała dla każdego, niezależnie od dotychczasowej wiedzy i doświadczenia
- Tylko konkretne i pomocne tematy, bez zbędnych elementów na starcie
- Elementarna wiedza teoretyczna oraz ćwiczenia praktyczne krok po kroku
- Data wydania to sierpień 2022 – masz gwarancje najbardziej aktualnych informacji
- Gotowe do samodzielnego wdrożenia sprawdzone rozwiązania marketingowe
- Idealne dla tych co zrobią to sami i dla tych, którzy zlecą do zewnętrznej firmy
- Autor jest praktykiem z ponad 20 letnim doświadczeniem z firmami takimi jak Twoja
O autorze. Robert Duda
- Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 30 000 000 zł
- Założyciel agencji Spozycjonowani.pl działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,
- Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób
- Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
- Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
- Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie
- Prywatnie szczęśliwy mąż oraz tata dwóch córek. Miłośnik włoskiej kuchni i niemieckiej motoryzacji.
Dodatkowe informacje.
Po zakupie ebooka, koniecznie zarejestruj się do newslettera na stronie sukceswinternecie.pl aby otrzymać dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku Sukces w Internecie oraz dodatkowe kupony rabatowe na kursy, szkolenia i drugą część książki!
Spis treści
Zobacz spis treści!
- Wprowadzenie, czyli po co i dlaczego powstała ta książka
- Rozdział 1. Zacznij od analizy i zaplanowania swojej kampanii w Internecie
- Rozdział 2. Bez Internetu dziś nic nie sprzedasz!
- Jak dziś Klienci korzystają z Internetu i jak podejmują decyzje?
- Dlaczego tradycyjne formy reklamy przestały działać?
- W co zainwestować, aby osiągnąć efekty bez dużych budżetów?
- Rozdział 3. Zbuduj solidne fundamenty Twojego biznesu w Internecie
- Od czego i kiedy zacząć działania promocyjne i sprzedażowe w Internecie?
- Domena i hosting to adres Twojego wirtualnego biura w e-biznesie
- 3 rzeczy, które mogą zrujnować Cię finansowo w Internecie
- Dlaczego media społecznościowe mogą być bardzo niebezpieczne?
- Ćwiczenie. Jak uruchomić stronę firmową na Facebooku?
- Rozdział 4. Skuteczna strona internetowa Twojej firmy
- Dlaczego strona na WordPressie będzie najlepsza?
- 7 najważniejszych cech Twojej strony www w drodze do sukcesu
- Ćwiczenie. Jak uruchomić stronę firmy w systemie WordPress
- Już dziś zostań blogerem – twórz treści, duuuużo treści!
- Rozdział 5. Jak tworzyć treści, grafiki i zdjęcia, aby były chętnie czytane i oglądane?
- Dlaczego content marketing jest bardzo ważny?
- Pisz, twórz grafiki i filmy jednocześnie dla Klientów i dla Google
- Na kradzionych tematach, tekstach i grafikach nie wygrasz z konkurencją
- Rozdział 6. Wykorzystaj potęgę wyszukiwarki Google
- A Ty od czego zaczynasz poszukiwanie informacji?
- Dwa sposoby na wysokie pozycje w Google na Twoje hasła
- Ćwiczenie. Jak samodzielnie uruchomić kampanię Google Ads
- Regularna praca popłaca, czyli najprostsza droga do sukcesu w Google
- Wyniki w wyszukiwarce pracują dla Ciebie także kiedy chwilowo masz zadyszkę
- Rozdział 7. Bądź tam, gdzie Twoi Klienci – reklama i remarketing w sieci GDN
- Co to jest i jak działa sieć reklamowa Google (GDN)?
- Ćwiczenie. Jak działa kierowanie w sieci reklamowej Google?
- Jak szybko i skutecznie zbudować sporą rozpoznawalność przez sieć reklamową
- Ćwiczenie. Jak krok po kroku uruchomić kampanię w sieci reklamowej?
- Za złotówkę dziennie na stronach największych portali
- Rozdział 8. Kontrola to podstawa zaufania. Płać i wymagaj
- Jak sprawdzać efekty pracy agencji, ekspertów i doradców w e-marketingu
- Ćwiczenie. Jak krok po kroku uruchomić Google Analytics
- 3 proste internetowe narzędzia internetowe dla każdego
- Podsumowanie części 1 i podziękowania
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-951938-1-1 |
Rozmiar pliku: | 5,9 MB |