Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarządzaniu lejkiem sprzedażowym za pomocą social mediów, telefonu i e-mailingu - ebook
Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarządzaniu lejkiem sprzedażowym za pomocą social mediów, telefonu i e-mailingu - ebook
Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!
Poznasz:
- siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
- powszechne prawo potrzeby
- pięć elementów sprzedaży społecznościowej
- pięciostopniowy model gwiaździsty
- piramidę poszukiwawczą
„Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja”.
Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog
Spis treści
Przedmowa
Notatka specjalna: darmowe zasoby dla sprzedawców
Rozdział 1. Dlaczego trzeba poszukiwać klienta
Rozdział 2. Siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
Rozdział 3. Czy dobrze jest dzwonić bez zapowiedzi?
Rozdział 4. Zastosuj metodologię zrównoważonych poszukiwań
Rozdział 5. Im więcej szukasz, tym bardziej sprzyja Ci szczęście
Rozdział 6. Naucz się rachować. Zarządzanie swoją efektywnością
Rozdział 7. Trzy "P", które Cię ograniczają
Rozdział 8. Czas. Wspaniały czynnik równoważący sprzedaż
Rozdział 9. Cztery cele poszukiwania klientów
Rozdział 10. Wykorzystujemy piramidę poszukiwawczą
Rozdział 11. Panuj nad bazą danych. Dlaczego system CRM jest Twoim najważniejszym narzędziem
Rozdział 12. Prawo zaznajomienia
Rozdział 13. Sprzedaż poprzez media społecznościowe
Rozdział 14. Treść przekazu ma duże znaczenie
Rozdział 15. Osiągamy doskonałość w zdobywaniu klientów przez telefon
Rozdział 16. Odruchowe odrzucenie, sprzeciw, zbywanie (OSZ)
Rozdział 17. Tajemne życie odźwiernych
Rozdział 18. Pozyskiwanie klientów poprzez osobiste wizyty
Rozdział 19. Pozyskiwanie klientów przez pocztę elektroniczną
Rozdział 20. Wiadomości SMS
Rozdział 21. Wyrabiamy odporność psychiczną
Rozdział 22. Jedenaście słów, które zmieniły moje życie
Rozdział 23. Jedyne pytanie, które naprawdę ma jakieś znaczenie
Podziękowania
O autorze
Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-1327-1 |
Rozmiar pliku: | 3,3 MB |