Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy - ebook
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy - ebook
Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu.
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.
Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni.
W książce:
- Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy
- Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji
- Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta
- Jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami
Mycompanypolska.pl: Więcej niż słowa, czyli digital body language.
Spis treści
Wstęp 7
Część I. Mówca w biznesie 13
Rozdział 1. Co o wystąpieniach publicznych myślą sami menedżerowie 17
Rozdział 2. Innowacyjny produkt i bardzo przestarzały sposób mówienia o nim 27
Rozdział 3. Świadomość prezentacyjna menedżera mówcy 31
Rozdział 4. Mówca przyszłości 35
Rozdział 5. Jak inspirować i zarażać wizją w biznesie 49
10 przykazań mówcy biznesowego 54
Część II . Przygotowanie prezentacji biznesowej, czyli jak zbudować inspirujący przekaz 55
Rozdział 6. Strategia prezentacji 59
Rozdział 7. Struktura prezentacji 85
10 przykazań przygotowania nowoczesnej prezentacji 114
Część III. Głos i sposób mówienia, czyli jak mówić, żeby nas słuchali 115
Rozdział 8. Słuchaj samego siebie 121
Rozdział 9. Jak i co ćwiczyć, żeby mieć piękny głos i dobrą dykcję 123
Rozdział 10. Jak oddychać 127
Rozdział 11. Jak ćwiczyć emisję głosu, wzmacniać rezonans, różnicować natężenie i wysokość głosu 141
Rozdział 12. Jak ćwiczyć prawidłową wymowę 149
Rozdział 13. Jak wykorzystywać pauzy, żeby wzmacniać siłę przekazu 179
Rozdział 14. Tempo, modulacja, akcent, czyli o elementach prozodycznych języka polskiego 183
10 przykazań świadomego posługiwania się głosem 197
Część IV. Przekaz niewerbalny, czyli to, co pokazujesz odbiorcom swoim ciałem, mówi głośniej niż słowa 199
Rozdział 15. Jakie błędy najczęściej popełniają mówcy 203
Rozdział 16. Oceń swoją mowę ciała 207
Rozdział 17. Jaką postawę powinien mieć mówca biznesowy 211
Rozdział 18. Jak się poruszać po scenie 215
Rozdział 19. Gestykulacja, czyli co zrobić z rękami w czasie wystąpienia 219
Rozdział 20. Mimika, czyli co powinna wyrażać Twoja twarz 227
Rozdział 21. Jak nawiązywać kontakt wzrokowy 231
Rozdział 22. Jak zadbać o przestrzeń, w której będziesz występować 235
Rozdział 23. Jak wykorzystywać rekwizyty i pracować z nimi na scenie 239
Rozdział 24. Jak przygotować inspirujące, wspierające przekaz slajdy 243
10 przykazań dobrego przekazu niewerbalnego 252
Część V. Trening mentalny mówcy, czyli to, co myślisz o sobie, dajesz swoim odbiorcom 253
Rozdział 25. Pierwsze wrażenie i wizerunek mówcy 257
Rozdział 26. Samoświadomość mówcy. Autodiagnoza: mocne strony i obszary do pracy 267
Rozdział 27. Przekonania wspierające i ograniczające 271
Rozdział 28. Czas na zmiany! 279
Rozdział 29. Style komunikacji 285
Rozdział 30. Pewność siebie 295
Rozdział 31. Jak sobie radzić ze stresem 299
10 przykazań świadomego mówcy 311
Zakończenie 313
Podziękowania 317
Bibliografia 318
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8322-972-0 |
Rozmiar pliku: | 3,4 MB |