Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają - ebook
Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają - ebook
Bestseller New York Timesa!
To był eksperyment, który zmienił wszystko. Will Guidara wprowadził pewne zmiany w przeciętnej nowojorskiej brasserie. Wkrótce Eleven Madison Park stała się legendą. Otrzymała cztery gwiazdki od New York Timesa, trzy gwiazdki Michelin, a jedenaście lat później została uznana za najlepszą restaurację na świecie. Co właściwie zrobił Will Guidara? Na pozór nic wielkiego - zadbał o gościnność, tak niezapomnianą i niesamowitą, że aż nierozsądną.
Bądź nierozsądny i zainspiruj się!
Simon Sinek
Ta wyjątkowa książka pokaże Ci, jak wywierać ogromne wrażenie na drugim człowieku. Wystarczy, że zamiast zwykłej obsługi zaoferujesz mu gościnność. Dzięki temu poczuje się wyjątkowy. Ta idea pozwoli Ci zrozumieć, że prawdziwy sukces polega nie tylko na doskonałym produkcie czy świetnym wykonaniu, ale przede wszystkim na zapewnianiu niezapomnianych doświadczeń. Dowiesz się również, jak wyjść poza oczekiwania klientów, zrobić na nich piorunujące wrażenie niezależnie od branży i sprawiać, by ludzie wracali po więcej. Bez względu na to, czy prowadzisz restaurację, butik, hotel, czy zarządzasz zespołem - idee opisane w tej książce staną się Twoim kluczem do sukcesu.
Każda organizacja może czerpać korzyści z przemyśleń Willa Guidary!
Simon Sinek
Spis treści
List od Simona Sineka
1. Witamy w branży gościnności
2. Tworzenie magii w świecie, który potrzebuje jej jeszcze więcej
3. Niezwykła moc intencji
4. Lekcje oświeconej gościnności
5. Inteligentna restauracja kontra inteligentna korporacja
6. Dążenie do prawdziwego partnerstwa
7. Ustalanie oczekiwań
8. Łamanie zasad i tworzenie zespołu
9. Wiedzieć, co chce się zrobić i jak to osiągnąć
10. Tworzenie kultury współpracy
11. Podążanie w kierunku doskonałości
12. Relacje są proste. Prostota jest trudna
13. Wykorzystywanie afirmacji
14. Przywracanie równowagi
15. Najlepszym atakiem jest atak
16. Zasłużyć na nieformalność
17. Uczenie się bycia nierozsądnym
18. Gościnność improwizowana
19. Skalowanie kultury
20. Powrót do podstaw
Epilog
Doceniam was
| Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-289-2468-0 |
| Rozmiar pliku: | 3,2 MB |