- promocja
Sztuka rozpoczynania 2.0 - ebook
Sztuka rozpoczynania 2.0 - ebook
Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
Uniknij błędów tak często popełnianych przez innych.
Dowiedz się:
- czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra,
- co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu,
- jak stać się świetnym przywódcą najlepszego zespołu,
- jak zdobyć kapitał,
- jak zbudować sieć współpracy biznesowej,
- jak odnosić sukces i jednocześnie zmieniać świat na lepszy i piękniejszy.
Nie bój się sukcesu. Przygotuj się... i zaczynaj!
Guy Kawasaki — gwiazda biznesu i autor inspirujących książek dla przedsiębiorców. Współpracował z Apple, był też doradcą specjalnym dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google. Jest również współzałożycielem Alltop.com i partnerem Garage Technology Ventures. Ukończył Uniwersytet Stanford, a dyplom MBA zdobył na UCLA. Mieszka z rodziną w Dolinie Krzemowej.
Spis treści
Podziękowania (9)
Przeczytaj to najpierw (11)
CZĘŚĆ I. KONCEPCJA (13)
1. Sztuka rozpoczynania (15)
CZĘŚĆ II. AKTYWACJA (39)
2. Sztuka wprowadzania produktu na rynek (41)
3. Sztuka przywództwa (75)
4. Sztuka wewnętrznego finansowania (93)
5. Sztuka pozyskiwania kapitału (109)
6. Sztuka przeprowadzania prezentacji (143)
CZĘŚĆ III. ROZWÓJ (175)
7. Sztuka budowania zespołu (177)
8. Sztuka promowania marki, czyli ewangelizacja (193)
9. Sztuka aktywności w mediach społecznościowych (217)
10. Sztuka pozyskiwania klientów (245)
11. Sztuka zawierania umów partnerskich (259)
12. Sztuka przetrwania (271)
CZĘŚĆ IV. OBOWIĄZEK (289)
13. Sztuka bycia dobrym człowiekiem (291)
Posłowie (295)
Po posłowiu (299)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-1580-8 |
Rozmiar pliku: | 11 MB |