Facebook - konwersja

Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
9 lipca 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
99,00

Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych - ebook

Twój cel — pierwsza strona wyników!

Rzeczowa, bogata w informacje i dająca wgląd we wszystko, co najważniejsze, pozycja dla każdego, kto pragnie poznać SEO od podszewki.
Seth Godin,
autor książki Wszyscy jesteśmy dziwni
Wiedza o SEO jest fundamentem dzisiejszego biznesu sieciowego. Napisana przez najlepszych praktyków SEO, książka ta może nauczyć Cię tego, czego potrzebujesz, by prowadzić działalność w sieci.
Tony Hsieh,
prezes Zappos.com, Inc., autor bestsellera Delivering Happiness

Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Takich osób jest garstka. Dlatego jeżeli nie ma Cię na pierwszej stronie wyników, tak naprawdę nie istniejesz w sieci. Trafienie na nią musi być Twoim celem, który da Ci szansę odniesienia sukcesu w biznesie.

Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku. Obecnie, kiedy serwisy społecznościowe święcą triumfy, nie można ich ignorować jako źródła ruchu, dlatego autorzy dość szczegółowo analizują je pod kątem pozycjonowania. Ta książka to jedyny w swoim rodzaju, kompletny przewodnik po zagadnieniach związanych z SEO. Musi się znaleźć na półce każdego pasjonata optymalizacji stron internetowych!

Dzięki tej bezcennej książce:

  • zdefiniujesz cele strategii SEO
  • zidentyfikujesz i przeanalizujesz słowa kluczowe
  • poznasz cechy witryny przyjaznej SEO
  • zdobędziesz (legalnie!) łącza do Twojej strony
  • poznasz zalety i wady tworzenia własnego zespołu SEO

Zdobądź popularność w sieci dzięki skutecznym działaniom SEO!

Spis treści

Przedmowa (15)

Wprowadzenie (17)

1. Wyszukiwanie jako miara trendów społecznych i narzędzie handlowe (19)

  • Wyszukiwarki i cel ich istnienia (20)
  • Udział rynkowy wyszukiwarek (20)
  • Określanie celu wyszukiwania - wyzwanie dla marketingu i wyszukiwarek (23)
  • Wyszukiwanie a zachowanie konsumentów (27)
  • Wyszukiwarki i kierowanie handlem w sieci (30)
  • Śledzenie wzrokiem: w jaki sposób użytkownicy widzą wyniki wyszukiwania (32)
  • Śledzenie kliknięć: jak użytkownicy wybierają wyniki - wyniki neutralne a opłacane (35)
  • Wnioski (40)

2. Podstawy posługiwania się wyszukiwarkami (43)

  • Interpretowanie wyników wyszukiwania (44)
  • Algorytmiczny system rankingowy: szperanie, indeksowanie, ocenianie (52)
  • Określanie zamiarów użytkownika i zwracanie trafnych, aktualnych treści (64)
  • Czynniki rankingowe (75)
  • Zaawansowane techniki wyszukiwania (79)
  • Wyszukiwarki pionowe (87)
  • Wyszukiwarki a państwa (96)
  • Wnioski (97)

3. Definiowanie celów strategii SEO i określanie docelowych użytkowników (99)

  • Cele strategiczne w zasięgu specjalistów SEO (100)
  • Każdy plan SEO to improwizacja (102)
  • Ruch sieciowy a zamiar użytkowników (103)
  • Tworzenie planu SEO przed rozpoczęciem konstruowania witryny (104)
  • Zrozumienie potrzeb klientów i odnalezienie własnej niszy (105)
  • SEO i surowy ruch (108)
  • SEO a sprzedaż internetowa (109)
  • SEO i branding (109)
  • SEO, leading i marketing bezpośredni (110)
  • SEO i zarządzanie reputacją (111)
  • SEO i ideologiczny wpływ (113)
  • Wnioski (117)

4. Pierwsze kroki w SEO (119)

  • Główne elementy planowania (119)
  • Proces budowy witryny i definiowanie graczy (122)
  • Definiowanie struktury informacyjnej witryny (123)
  • Przeprowadzanie audytu już istniejącej witryny w celu zidentyfikowania problemów SEO (128)
  • Kanibalizacja słów kluczowych (134)
  • Wykorzystywanie oprogramowania statystycznego serwera i zdobywanie dostępu do danych (138)
  • Identyfikowanie głównych konkurentów (140)
  • Ocena postępu (145)
  • Pomiary stanu zindeksowania witryny (147)
  • Pomiary rankingowe (149)
  • Identyfikowanie źródeł ruchu sieciowego i pomiary jego intensywności (150)
  • Wykorzystywanie zasobów biznesowych w kontekście SEO (153)
  • Łączenie zasobów biznesowych z historycznymi danymi w celu dokonania analizy SEO/SWOT (155)
  • Wnioski (156)

5. Identyfikowanie i analiza nakierowanych słów kluczowych (157)

  • Myślenie strategiczne (158)
  • Długi ogon i krzywa popytu słów kluczowych (158)
  • Podejście tradycyjne - znajomość domeny, analiza treści witryny (158)
  • Narzędzie analityczne dla haseł (161)
  • Określanie wartości hasła i potencjalnego wskaźnika ROI (189)
  • Wykorzystywanie popytu na słowa kluczowe z długiego ogona (194)
  • Trendy, okresowość i okresowe fluktuacje w popycie na słowa kluczowe (199)
  • Wnioski (201)

6. Tworzenie witryny przyjaznej SEO (203)

  • Wyszukiwarki i przystępność witryny (203)
  • Tworzenie optymalnej architektury informacji (IA) (210)
  • Domeny, subdomeny i mikrowitryny (226)
  • Optymalizacja nazw domen i adresów URL (232)
  • Nakierowanie na słowa kluczowe (235)
  • Optymalizacja treści (246)
  • Problem zduplikowanych treści (254)
  • Kontrolowanie treści, plików cookie i identyfikatorów sesji (261)
  • Zarządzanie treścią i kontrola robotów indeksujących (265)
  • Przekierowania (281)
  • Problemy z systemami zarządzania treścią (CMS) (289)
  • Najlepsze techniki adaptacji domeny do wielojęzycznych witryn (301)
  • Wnioski (304)

7. Przygotowanie ciekawych treści i marketing odnośników (305)

  • Jaki wpływ mają linki na rankingi wyszukiwania (306)
  • Zaawansowane zagadnienia oceny odnośników przez wyszukiwarki (315)
  • Psychologia linków (322)
  • Typy gromadzenia linków (323)
  • Wybór odpowiedniej strategii gromadzenia linków (337)
  • Więcej technik pozyskiwania linków z wykorzystaniem treści (342)
  • Marketing oparty na bodźcach (347)
  • Jak wyszukiwarki radzą sobie ze spamem (348)
  • Media społecznościowe a linki (350)
  • Wnioski (360)

8. Rola mediów społecznościowych i danych użytkowników w generowaniu wyników wyszukiwania (361)

  • Dlaczego warto polegać na sygnałach społecznościowych? (362)
  • Sygnały społecznościowe, które mają bezpośredni wpływ na wyniki wyszukiwania (364)
  • Pośredni wpływ marketingu w mediach społecznościowych (372)
  • Monitorowanie i mierzenie efektów działania marketingu w mediach społecznościowych oraz jego ciągłe usprawnianie (381)
  • Zaangażowanie użytkowników jako czynnik jakości wyszukiwania (400)
  • Analiza dokumentów (405)
  • Optymalizacja przystępności a SEO (407)
  • Dodatkowe źródła społecznościowe (409)
  • Wnioski (410)

9. Optymalizacja wyszukiwania specjalistycznego (411)

  • Wyszukiwanie pionowe i nowe szanse (411)
  • Optymalizacja wyszukiwania lokalnego (416)
  • Optymalizacja wyszukiwania obrazów (429)
  • Optymalizacja wyszukiwania produktów (435)
  • Optymalizacja wiadomości, blogów i kanałów RSS w wyszukiwarkach (438)
  • Wyszukiwarki filmów i multimediów oraz wyszukiwarki dla urządzeń przenośnych (449)
  • Wnioski (462)

10. Śledzenie wyników wyszukiwania i wyznaczniki powodzenia strategii (463)

  • Waga pomiaru wyników w procesie optymalizacji wyszukiwania (464)
  • Pomiary ruchu sieciowego (468)
  • Uzależnienie stopnia konwersji i ROI od SEO (481)
  • Diagnostyka i wskaźniki powodzenia konkurencji (492)
  • Główne wskaźniki wydajności w optymalizacji nakierowanej na długi ogon (532)
  • Inne narzędzia (534)
  • Wnioski (537)

11. Zmiany domeny, przeprojektowanie witryny pod kątem SEO i rozwiązywanie problemów (539)

  • Przenoszenie treści - podstawy (539)
  • Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie zmieniania struktury witryny i po transformacji (544)
  • Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie trwania migracji na nową domenę i po niej (545)
  • Zmiana serwera (547)
  • Ukryte treści (549)
  • Filtry spamu i kary (555)
  • Kradzież treści (567)
  • Zmiana specjalistów SEO i członków zespołu (568)
  • Wnioski (571)

12. Nauka SEO i własne badania (573)

  • Badania nad optymalizacją i analityka (573)
  • Analiza porównawcza konkurencji (582)
  • Korzystanie z oferowanych przez wyszukiwarki narzędzi SEO (587)
  • Branża SEO w sieci (596)
  • Uczestnictwo w konferencjach i innych wydarzeniach (601)
  • Wnioski (604)

13. Tworzenie własnego zespołu SEO a wynajem zewnętrznej firmy (607)

  • SEO jako biznes (607)
  • Wyzwania związane z budowaniem własnego zespołu lub zatrudnieniem zewnętrznej firmy (612)
  • Wpływ stopnia złożoności witryny na nakład pracy pod kątem SEO (616)
  • Rozwiązania dla małych firm (617)
  • Zatrudnianie specjalisty SEO (625)
  • Praca z niezależnym ekspertem (628)
  • Wybór zewnętrznej firmy SEO lub konsultanta (630)
  • Łączenie niezależnych zespołów SEO z zespołem wewnętrznym (638)
  • Wprowadzanie kultury SEO w Twojej organizacji (639)
  • Wnioski (640)

14. Sztuka ewoluująca - przyszłość SEO (641)

  • Niepowstrzymana ewolucja wyszukiwania (643)
  • Więcej o typach treści w wyszukiwarkach (650)
  • Personalizacja, lokalizacja i wpływ użytkownika na wyszukiwanie (653)
  • Wzrastająca rola wyszukiwania lokalnego, wyszukiwania za pośrednictwem urządzeń mobilnych i rozpoznawania głosu (656)
  • Nasycenie rynku i konkurencja (659)
  • SEO trwałą formą sztuki (661)
  • Wnioski (662)

Glosariusz (663)

Skorowidz (679)

O autorach (691)

Kolofon (681)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-5651-6
Rozmiar pliku: 23 MB

BESTSELLERY

Kategorie: