- promocja
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę - ebook
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę - ebook
Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!
Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod działania. Jeśli chcesz poznać sprawdzone sposoby na udaną sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.
Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzędzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzględniające najdrobniejsze szczegóły takiej konwersacji. Sprawdź, jak znacząco zwiększyć swoje zyski dzięki idealnemu połączeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić własną skuteczność i z dnia na dzień poprawić osiągi. Zacznij korzystać z narzędzi ułatwiających umawianie spotkań. Udanych łowów!
- Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia.
- Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniły fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży.
- Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doświadczeniach autora i zapewniające mu zyski.
- Kompletna lista narzędzi analizujących dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach społecznościowych i w sprzedaży oraz porady dotyczące wyników.
Zdobądź przewagę nad innymi i osiągnij cele sprzedaży!
Chris Smith jest współzałożycielem firmy Curaytor, świadczącej usługi coachingowe w zakresie obsługi mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i sprzedaży, mającej na celu pomoc innym biznesom w szybszym rozwijaniu się. Dzięki zastosowaniu Tajników Konwersji w mniej niż trzy lata sprawił, że stały roczny dochód Curaytora przekroczył 5 milionów dolarów bez kapitału inwestycyjnego. Wcześniej Chris pracował dla dwóch miliarderów, wartej blisko miliard dolarów spółki publicznej oraz startupu przejętego za 108 milionów dolarów. Rocznie występuje na żywo przed widownią liczącą ponad 50 tysięcy osób.
Spis treści
Wprowadzenie (9)
Jak opanować Tajniki Konwersji (15)
CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE
Rozdział 1. Potrzebujesz więcej leadów? (25)
- Jeżeli masz za cel przyciągnięcie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to wiedz, że o zwycięstwie stanowią wygląd, sens i strony docelowe (25)
- Jak szybko i niedrogo zmienić witrynę w maszynkę do generowania leadów (32)
- Strony docelowe są na topie (37)
- Mentalność marketingu mikrofalówki (39)
- Czerp jak najwięcej korzyści ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystując retargeting odwiedzających, którzy nie dokonali konwersji (45)
Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49)
- Nagłówek (50)
- Narracja trzymająca w napięciu (51)
- Mniej znaków w linijce na początku (52)
- Wyróżniona grafika (53)
- Idealne 1500+ słów (53)
- Przynęty do udostępniania (54)
- Teraz stworzyłeś treść, która jest gotowa, by optymalizować ją pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (55)
Rozdział 3. Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (57)
- Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów (58)
- Optymalizowanie treści pod kątem mediów społecznościowych (63)
- Optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (66)
Rozdział 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe generujące leadów "gotowych do zakupu" (71)
- Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73)
- Grupy na Facebooku (81)
- Strony na Facebooku (84)
- Elementy niezbędne do przeprowadzenia świetnej reklamy na Facebooku (89)
- Idealny lejek reklamy na Facebooku (95)
- Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103)
Rozdział 5. Proste strategie (z pominięciem Facebooka) napędzające znaczny ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109)
- Marketing e-mailowy (111)
- Retargeting (112)
- Bycie kuratorem (115)
- YouTube (116)
- Twitter (120)
- Instagram (123)
- Gościnne blogowanie (124)
- Podcast (126)
- Webinarium (127)
CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI
Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135)
- Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137)
- Prędkość + Niezłomność + Scenariusz = Najwyższy możliwy współczynnik konwersji (139)
- SMS > E-mail (142)
- E-maile, które działają (143)
Rozdział 7. Potrzebujesz więcej spotkań? Jak korzystać z marketingu e-mailowego, retargetingu i śledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre jakościowo spotkania (147)
- Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151)
- Reklamy jako narzędzie ponownego kontaktu z leadem (157)
CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY
Rozdział 8. Chcesz wiedzieć, co dokładnie należy mówić leadom przez telefon? (161)
- Dwuetapowe "śledzenie" leada poprzedzające rozmowę (163)
Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175)
- Technika sięgania głębiej (177)
Rozdział 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego leada (183)
Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185)
Rozdział 12 . Jak rozpocząć finalizację transakcji z internetowym leadem, korzystając z techniki pięciokrotnego mówienia "Tak" (189)
- Sprzedaż 20/20/20 (190)
Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki "Cechy, Korzyści i Potwierdzenia", oraz jak rozpoznać dobry moment na finalizację (195)
- Zawsze myśl o finalizacji (198)
Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201)
Rozdział 15. Finalizacja w dwóch krokach (203)
- Krok 1. Finalizacja próbna (203)
- Krok 2. Finalizacja ostateczna (204)
Rozdział 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi "Nie" (207)
- Pytania o zakup kontra odmowa (207)
- Technika POF (208)
Rozdział 17. Powiedział "Tak"! Co robić dalej? (215)
Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży (219)
Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiście mają znaczenie (oraz porady dotyczące wyników) (223)
- Istotne wskaźniki dotyczące witryn (225)
- Istotne wskaźniki dotyczące stron docelowych (230)
- Istotne wskaźniki dotyczące Facebooka (232)
- Istotne wskaźniki dotyczące marketingu e-mailowego (234)
- Istotne wskaźniki dotyczące sprzedaży (235)
Przypisy końcowe (239)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-3393-2 |
Rozmiar pliku: | 4,6 MB |