Facebook - konwersja

Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
9 sierpnia 2017
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę - ebook

Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!

Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod działania. Jeśli chcesz poznać sprawdzone sposoby na udaną sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.

Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzędzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzględniające najdrobniejsze szczegóły takiej konwersacji. Sprawdź, jak znacząco zwiększyć swoje zyski dzięki idealnemu połączeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić własną skuteczność i z dnia na dzień poprawić osiągi. Zacznij korzystać z narzędzi ułatwiających umawianie spotkań. Udanych łowów!

  • Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia.
  • Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniły fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży.
  • Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doświadczeniach autora i zapewniające mu zyski.
  • Kompletna lista narzędzi analizujących dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach społecznościowych i w sprzedaży oraz porady dotyczące wyników.

Zdobądź przewagę nad innymi i osiągnij cele sprzedaży!


Chris Smith jest współzałożycielem firmy Curaytor, świadczącej usługi coachingowe w zakresie obsługi mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i sprzedaży, mającej na celu pomoc innym biznesom w szybszym rozwijaniu się. Dzięki zastosowaniu Tajników Konwersji w mniej niż trzy lata sprawił, że stały roczny dochód Curaytora przekroczył 5 milionów dolarów bez kapitału inwestycyjnego. Wcześniej Chris pracował dla dwóch miliarderów, wartej blisko miliard dolarów spółki publicznej oraz startupu przejętego za 108 milionów dolarów. Rocznie występuje na żywo przed widownią liczącą ponad 50 tysięcy osób.

Spis treści

Wprowadzenie (9)

Jak opanować Tajniki Konwersji (15)

CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE

Rozdział 1. Potrzebujesz więcej leadów? (25)

  • Jeżeli masz za cel przyciągnięcie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to wiedz, że o zwycięstwie stanowią wygląd, sens i strony docelowe (25)
  • Jak szybko i niedrogo zmienić witrynę w maszynkę do generowania leadów (32)
  • Strony docelowe są na topie (37)
  • Mentalność marketingu mikrofalówki (39)
  • Czerp jak najwięcej korzyści ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystując retargeting odwiedzających, którzy nie dokonali konwersji (45)

Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49)

  • Nagłówek (50)
  • Narracja trzymająca w napięciu (51)
  • Mniej znaków w linijce na początku (52)
  • Wyróżniona grafika (53)
  • Idealne 1500+ słów (53)
  • Przynęty do udostępniania (54)
  • Teraz stworzyłeś treść, która jest gotowa, by optymalizować ją pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (55)

Rozdział 3. Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (57)

  • Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów (58)
  • Optymalizowanie treści pod kątem mediów społecznościowych (63)
  • Optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (66)

Rozdział 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe generujące leadów "gotowych do zakupu" (71)

  • Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73)
  • Grupy na Facebooku (81)
  • Strony na Facebooku (84)
  • Elementy niezbędne do przeprowadzenia świetnej reklamy na Facebooku (89)
  • Idealny lejek reklamy na Facebooku (95)
  • Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103)

Rozdział 5. Proste strategie (z pominięciem Facebooka) napędzające znaczny ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109)

  • Marketing e-mailowy (111)
  • Retargeting (112)
  • Bycie kuratorem (115)
  • YouTube (116)
  • Twitter (120)
  • Instagram (123)
  • Gościnne blogowanie (124)
  • Podcast (126)
  • Webinarium (127)

CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI

Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135)

  • Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137)
  • Prędkość + Niezłomność + Scenariusz = Najwyższy możliwy współczynnik konwersji (139)
  • SMS > E-mail (142)
  • E-maile, które działają (143)

Rozdział 7. Potrzebujesz więcej spotkań? Jak korzystać z marketingu e-mailowego, retargetingu i śledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre jakościowo spotkania (147)

  • Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151)
  • Reklamy jako narzędzie ponownego kontaktu z leadem (157)

CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY

Rozdział 8. Chcesz wiedzieć, co dokładnie należy mówić leadom przez telefon? (161)

  • Dwuetapowe "śledzenie" leada poprzedzające rozmowę (163)

Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175)

  • Technika sięgania głębiej (177)

Rozdział 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego leada (183)

Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185)

Rozdział 12 . Jak rozpocząć finalizację transakcji z internetowym leadem, korzystając z techniki pięciokrotnego mówienia "Tak" (189)

  • Sprzedaż 20/20/20 (190)

Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki "Cechy, Korzyści i Potwierdzenia", oraz jak rozpoznać dobry moment na finalizację (195)

  • Zawsze myśl o finalizacji (198)

Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201)

Rozdział 15. Finalizacja w dwóch krokach (203)

  • Krok 1. Finalizacja próbna (203)
  • Krok 2. Finalizacja ostateczna (204)

Rozdział 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi "Nie" (207)

  • Pytania o zakup kontra odmowa (207)
  • Technika POF (208)

Rozdział 17. Powiedział "Tak"! Co robić dalej? (215)

Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży (219)

Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiście mają znaczenie (oraz porady dotyczące wyników) (223)

  • Istotne wskaźniki dotyczące witryn (225)
  • Istotne wskaźniki dotyczące stron docelowych (230)
  • Istotne wskaźniki dotyczące Facebooka (232)
  • Istotne wskaźniki dotyczące marketingu e-mailowego (234)
  • Istotne wskaźniki dotyczące sprzedaży (235)

Przypisy końcowe (239)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3393-2
Rozmiar pliku: 4,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: