Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie - ebook
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie - ebook
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
W książce:
- solidne podstawy skutecznych strategii firm internetowych
- koncepcja lejków sprzedażowych
- rodzaje lejków sprzedażowych i ich działanie
- skrypty sprzedażowe i przeprowadzanie klientów przez lejki
- przykłady implementacji rozwiązań technologicznych
Wykładniczy wzrost sprzedaży online? Sprawdź, jakie to proste!
Spis treści
Przedmowa
Wstęp
Uwaga dla czytelników
Wprowadzenie
Sekcja i. Tajniki lejków sprzedażowych
- #1 tajemna formuła
- #2 haczyk, historia, oferta
- #3 drabina wartości
- #4 atrakcyjna postać
- #5 hakowanie lejków
- #6 siedem faz lejka
Sekcja ii. Lejki w strukturze drabiny wartości
- Początkowe lejki leadów
- #8 lejki "wyciskające" leady
- #9 lejki ankietowe
- #10 lejki szczytowe
- Lejki wyodrębnienia
- #11 lejki książkowe
- #12 lejki koszykowe
- #13 lejki konkursowe
- Lejki prezentacyjne
- #14 lejki wideolistów sprzedażowych
- #15 lejki webinarowe
- #16 lejki wprowadzania produktów
- Końcowe lejki telefoniczne
- #17 lejki aplikacyjny
Sekcja iii. Skrypty lejków
- Skrypty początkowych lejków leadów
- #18 skrypty "wzbudzających ciekawość nagłówków"
- #19 skrypt "kto, co, dlaczego, jak"
- Skrypty lejków wyodrębnienia
- #20 skrypt "gwiazda, historia, rozwiązanie"
- #21 skrypt "oto"
- Skrypty lejków prezentacyjnych
- #22 skrypt "perfekcyjnego webinarium"
- #23 skrypt "wprowadzania produktu"
- Końcowe lejki telefoniczne
- #24 skrypt "czterech pytań"
- #25 skrypty "sondującego" i "zamykającego"
Sekcja iv. Budowanie lejków
- #26 clickfunnels
- #27 łączenie lejków
- #28 taktyczne działania naprawcze
Zakończenie
Podziękowania
O autorze
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-8762-1 |
Rozmiar pliku: | 72 MB |