Facebook - konwersja

Taking Brand Initiative [DRM] - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
11 marca 2008
121,90
12190 pkt
punktów Virtualo

Taking Brand Initiative [DRM] - ebook

Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.

Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization. In this groundbreaking book, international branding thought leaders, Mary Jo Hatch and Make Schultz explain how a company's brand is just as important to outsiders politicians, suppliers, and analysts as it is to company insiders. They show how only the corporate brand can integrate all the company's staff functions and provide a vision for competition and globalization.
Kategoria: Business
Język: Angielski
Zabezpieczenie: brak
ISBN: 978-0-470-24536-1
Rozmiar pliku: 2,4 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij