- promocja
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność. Reputacja. Wpływ - ebook
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność. Reputacja. Wpływ - ebook
Dowodzenia (w biznesie) ucz się od najlepszych!
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ... nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii.
Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji.
Mamy nadzieję, że opisane przez nas narzędzia, techniki i instrukcje pomogą Ci podnieść wyniki, wypracować nowe rozwiązania, a także budować wartość nazwiska i marki firmy poprzez realne odpowiadanie na potrzeby Twoich interesariuszy.
Spis treści
PRZEDMOWA ZEWNĘTRZNEGO EKSPERTA
WSTĘP
Rozdział 1. TAKTYKI SIŁ ZBROJNYCH
- WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE ZAUFANIA INTERESARIUSZY
- WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ ZRZESZAJĄCĄ CYWILI (WOT)
- WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE REPUTACJI LIDERÓW WŚRÓD OBYWATELI
Rozdział 2. STAŁE PROCEDURY OPERACYJNE
- PROCEDURY OPERACYJNE W SIŁACH ZBROJNYCH
- JAK BUDOWAĆ SKUTECZNOŚĆ LIDERA?
- STANDARYZACJA REPUTACJI OSOBISTEJ LIDERA
- CZY BYCIE PRZEWIDYWALNYM JAKO LIDER I JAKO ORGANIZACJA JEST W CENIE?
- STANDARYZACJA PROCEDUR W BUDOWANIU REPUTACJI ORGANIZACJI
Rozdział 3. USTALENIE POŁOŻENIA
- USTALENIE POŁOŻENIA JAKO PODSTAWA DZIAŁANIA SIŁ ZBROJNYCH
- REPUTACJA LIDERA A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY
- REPUTACJA ORGANIZACJI A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY I OTOCZENIA
Rozdział 4. PUNKTY DECYZYJNE
- JAK W SIŁACH ZBROJNYCH PODEJMUJE SIĘ DECYZJE W SPRAWACH ŻYCIA I ŚMIERCI
- JAK CHRONIĆ RENOMĘ ORGANIZACJI PODCZAS WPROWADZANIA W NIEJ ZMIAN
- JAK KOMUNIKOWAĆ ZMIANY, BY UTRZYMAĆ RENOMĘ ORGANIZACJI
- RENOMA LIDERA W OBLICZU TRUDNYCH I KONTROWERSYJNYCH ZMIAN
- SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU
Rozdział 5. KOMPETENCYJNE ZAKRESY OBOWIĄZKÓW
- SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU
- BUDOWANIE REPUTACJI LIDERA NA FUNDAMENTACH OSOBISTYCH KOMPETENCJI I DOŚWIADCZEŃ
- PRECYZYJNE OBIETNICE I MISJA ORGANIZACJI W BUDOWANIU RENOMY MARKI
- JAK NIE ULEC POKUSIE I NIE STARAĆ SIĘ ZNAĆ NA WSZYSTKIM
Rozdział 6. DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE
- DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE W PROWADZENIU WALKI
- OSOBISTE MIERNIKI POZYCJI I SUKCESU - CO POWINIEN, A CZEGO NIE POWINIEN ROBIĆ LIDER
- WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA W ORGANIZACJI BUDUJĄCE REPUTACJĘ I ZAUFANIE INTERESARIUSZY
Rozdział 7. ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ
- ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ JAKO ELEMENT PROCESU DOWODZENIA W SIŁACH ZBROJNYCH
- ELEMENTY OSOBISTEGO DOBROSTANU - DLACZEGO RENOMOWANI LIDERZY SĄ ZAWSZE PRZYGOTOWANI NA ZMIANY
- BUDOWANIE KONKURENCYJNOŚCI ORGANIZACJI W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU
ZAKOŃCZENIE
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-0889-5 |
Rozmiar pliku: | 3,1 MB |