Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Techniki sprzedaży zdalnej - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
28 lutego 2022
E-book: MOBI, EPUB
49,90 zł
Audiobook
49,90 zł
49,90
4990 pkt
punktów Virtualo

Techniki sprzedaży zdalnej - ebook

"Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” .

Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.

Roman Kawszyn i Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali  system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.

Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w tej książce.

Spis treści

CZĘŚĆ I. Sprzedawca zdalny ŁOWCA

1 Schemat pozyskania klienta B2B

Narzędzie pierwszego etapu – rozmowa umawiająca spotkanie właściwe

Bramkarz, czyli etap dodatkowy

Początkowe gry wstępne klienta

Mail „poławiający”

2 Właściwa rozmowa sprzedażowa

Etapy właściwej rozmowy sprzedażowej

Schemat T1–T9 jako rama do właściwej rozmowy sprzedażowej w wersji telefonicznej

Początek spotkania – zdobądź zaufanie i sympatię

3 Badanie potrzeb. Narzędzia komunikacji

Cele badania potrzeb

Narzędzia aktywnej komunikacji w badaniu potrzeb

Dwa modele badania potrzeb

Warianty badania potrzeb w rozmowie telefonicznej

Badanie potrzeb w warunkach skupienia na cenie

4 Emocjonalna prezentacja oferty

6 Spis treści

5 Pokonywanie obiekcji cenowych

Dlaczego klient mówi, że jest za drogo?

Błędy w obronie ceny

Techniki obrony ceny

6 Finalizacja

7 Negocjacje

Techniki negocjacyjne

Reguły zachowań negocjacyjnych

Słowa i zwroty pomocne w negocjacjach

Obrona przed wywieraniem wpływu

CZĘŚĆ 2. Sprzedawca zdalny FARMER

8 Obsługa klienta – gra o satysfakcję

Poziom medium w obsłudze klienta

Sytuacje trudne w utrzymaniu klienta

Skargi i reklamacje w utrzymaniu klienta

Zakończenie

Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-162-4
Rozmiar pliku: 4,0 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij