Facebook - konwersja

Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
12 marca 2024
59,00
5900 pkt
punktów Virtualo

Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu - ebook

O jakości projektu programistycznego decyduje praca testera. Taka osoba musi łączyć solidną wiedzę ze znajomością cyklu życia danego projektu. Bezcenne jest również doświadczenie nabywane w ramach testowania różnego rodzaju oprogramowania. Myślisz o podjęciu pracy odpowiedzialnej, dobrze płatnej i bardzo satysfakcjonującej? Zostań testerem oprogramowania!

Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.

W książce między innymi:

  • czym jest testowanie, na czym polega i w jaki sposób należy je przygotować
  • jakich umiejętności wymaga się od testera i jak wygląda struktura zespołu testującego
  • dopasowanie strategii testowania do kontekstu projektu oprogramowania
  • plan testowania: zakres, podejścia, wymagania
  • dokumentacja tworzona podczas testowania, raporty i wnioski

Dopiero płacąc za błędy, uświadamiamy sobie ich cenę!

Sławomir Kuligowski

Spis treści

Rozdział 1. Czym jest testowanie oprogramowania?

Rozdział 2. Modele tworzenia oprogramowania

Rozdział 3. Rodzaje testowania

Rozdział 4. Usterka

Rozdział 5. Podstawowy proces testowania

Rozdział 6. Przygotowanie przypadków testowych

Rozdział 7. Środowiska

Rozdział 8. Narzędzia zespołu testującego

Rozdział 9. Umiejętności testera oprogramowania

Rozdział 10. Testowanie w kontekście projektu

Rozdział 11. Problem i jego rozwiązanie w przykładowym projekcie Global Sun

Rozdział 12. Bieżący i przyszły stan architektury

Rozdział 13. Interesariusze projektu

Rozdział 14. Struktura zespołu testującego

Rozdział 15. Strategia testowania

Rozdział 16. Oszacowanie testu

Rozdział 17. Plan testowania

Rozdział 18. Wymagania funkcjonalne

Rozdział 19. Przypadki testowe wysokiego poziomu

Rozdział 20. Przypadki testowe niskiego poziomu

Rozdział 21. Dane testowe

Rozdział 22. Wygląd i sposób działania systemu podczas wykonywania testów

Rozdział 23. Testy systemowe i testy integracyjne systemu

Rozdział 24. Wykrywanie usterek podczas wykonywania testów

Rozdział 25. Testy regresji

Rozdział 26. Testy akceptacyjne

Rozdział 27. Testy niefunkcjonalne

Rozdział 28. Raport o stanie testów

Rozdział 29. Raport podsumowujący testy

Rozdział 30. Planowanie wydania i plan implementacji

Rozdział 31. Zakończenie testowania

Rozdział 32. Podsumowanie i następne kroki

Rozdział 33. Terminy użyte w książce

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-0972-4
Rozmiar pliku: 6,4 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij