Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2012
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry The Book of Unwritten Tales to kompletny przewodnik po świecie gry, chronologicznie podzielony na poszczególne rozdziały. Solucja zawiera ponadto opis rozwiązania wszystkich zagadek, chociaż sposób ich rozwiązania czasami może się różnić.

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Nate zostaje wojownikiem - Tarcza (Rozdział 4 - The Wild Lands)
  • Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury (Rozdział 2 - In the Town)
  • Zdobycie artefaktu (1) - Sterownia świątyni (Rozdział 3 - The Sunken Temple)
  • We wnętrzu świątyni (Rozdział 3 - The Sunken Temple)
  • Jak przerwać grę RPG? (Rozdział 2 - In the Town)
  • Ekwipunek na wyprawę (Rozdział 1 - Prolog)
  • Wywoływanie piorunów (Rozdział 4 - The Wild Lands)
  • Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny (Rozdział 2 - In the Town)
  • Opowieści z krypty (Rozdział 4 - The Wild Lands)
  • Uwolnienie profesora MacGuffina (Rozdział 1 - Prolog)

Informacja o grze

The Book of Unwritten Tales to zrealizowana w konwencji point & click gra przygodowa, która w humorystyczny sposób podchodzi do tematyki fantasy i gatunku role-playing. Za produkcją tytułu stoją bremeńscy programiści z firmy KING Art Games.

Gra The Book of Unwritten Tales, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry
-Rozdział 1 - Prolog
-Uwolnienie profesora MacGuffina
-Jak pozbyć się szczura z browaru?
-Ekwipunek na wyprawę
-Dom profesora MacGuffina
-Ukryta piwnica w domu profesora
-Rozdział 2 - In the Town
-Jak przerwać grę RPG?
-Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury
-Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny
-Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru
-Wilbur zostaje magiem (4) - Zdobycie amuletu
-Wilbur zostaje magiem (5) - Nauka zaklęcia
-Werbowanie załogi na wyprawę - Ivo
-Znalezienie lokalizacji wyspy
-Werbowanie załogi na wyprawę - Nate i Critter
-Rozdział 3 - The Sunken Temple
-Przed wejściem do świątyni
-We wnętrzu świątyni
-Zdobycie artefaktu (1) - Sterownia świątyni
-Zdobycie artefaktu (2) - W żołądku bestii
-Rozdział 4 - The Wild Lands
-Opowieści z krypty
-Jak przechytrzyć paladyna?
-Nate zostaje wojownikiem - Hełm
-Nate zostaje wojownikiem - Tarcza
-Wywoływanie piorunów
-Nate zostaje wojownikiem - Miecz
-Jak uwolnić się z lochów?
-Próba siły
-Próba celności
-Wilbur odzyskuje artefakt
-Rozdział 5 - The Wild Lands once again

Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8055-438-2
Rozmiar pliku: 6,3 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij