Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2009
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry - ebook

Poradnik do klimatycznej, mrocznej przygodówki The Lost Crown: Ghosthunting Adventure zawiera pełen opis przejścia gry. Naszym bohaterem jest Nigel Danvers, który przybywa w dość niecodziennych okolicznościach do nadmorskiej, angielskiej mieściny Saxton.

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Saxton II (Opis przejścia - Dzień drugi)
  • Ulcombe (Opis przejścia - Dzień czwarty)
  • Sedge Marsh Northfield (1) (Opis przejścia - Dzień drugi)
  • Saxton (1) (Opis przejścia - Dzień pierwszy)
  • Sedge Marsh (Opis przejścia - Dzień pierwszy)
  • Jaskinie Saxton (Opis przejścia - Dzień drugi)
  • Saxton I (Opis przejścia - Dzień drugi)
  • Saxton (2) (Opis przejścia - Dzień pierwszy)
  • Saxton (1) (Opis przejścia - Dzień trzeci)
  • Saxton (2) (Opis przejścia - Dzień trzeci)

Informacja o grze

Gra przygodowa autorstwa Darkling Studios. Inspiracją do jej stworzenia były dzieła autorów klasycznych powieści detektywistycznych i grozy, takich jak Charles Dickens, M.R.James, Arthur Conan Doyle czy E.F.Benson.

Gra The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Opis przejścia - Dzień pierwszy
-Sedge Marsh
-Saxton (1)
-Saxton (2)
-Opis przejścia - Dzień drugi
-Saxton I
-Jaskinie Saxton
-Saxton II
-Sedge Marsh Northfield (1)
-Sedge Marsh Northfield (2)
-Saxton III (1)
-Saxton III (2)
-Opis przejścia - Dzień trzeci
-Saxton (1)
-Saxton (2)
-Opis przejścia - Dzień czwarty
-Saxton I
-Ulcombe
-Saxton II
-The Carrion Wood
-Saxton III
-Opis przejścia - Dzień piąty - Saxton
Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-811-4
Rozmiar pliku: 6,8 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij