- W empik go
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - poradnik do gry - ebook
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - poradnik do gry - ebook
Poradnik do „Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2” zawiera opis przejścia wszystkich siedmiu rozdziałów gry z kampanii dla pojedynczego gracza, oraz porady dotyczące zarówno właściwej rozgrywki jak i zdobywania punktów rozwoju w trzech głównych kategoriach.
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Ostateczna rozgrywka (cz.1) (Akt 7 – Posiadłość)
- Ostateczna rozgrywka (cz.2) (Akt 7 – Posiadłość)
- Dachy budynków (cz.1) (Akt 2 – Stara część Vegas)
- Główna scena (cz.2) (Akt 5 – Teatr)
- Negocjacje (cz.1) (Akt 1 – Pireneje)
- Główna scena (cz.1) (Akt 5 – Teatr)
- Główna scena (cz.3) (Akt 5 – Teatr)
- Rafineria (cz.1) (Akt 6 – Pustynia w Newadzie)
- Hacjenda (cz.4) (Akt 7 – Posiadłość)
- Porady
Informacja o grze
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 to szósta w kolejności odsłona popularnego cyklu strzelanin oraz bezpośredni sequel wydanej w 2006 roku gry, w której poznaliśmy elitarną drużynę komandosów, dowodzoną przez Logana Kellera.
Gra Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Spis treści
-Akt 1 – Pireneje
-Negocjacje (cz.1)
-Negocjacje (cz.2)
-Negocjacje (cz.3)
-Negocjacje (cz.4)
-Negocjacje (cz.5)
-Zasadzka (cz.1)
-Zasadzka (cz.2)
-Zasadzka (cz.3)
-Zasadzka (cz.4)
-Akt 2 – Stara część Vegas
-Dachy budynków (cz.1)
-Dachy budynków (cz.2)
-Dachy budynków (cz.3)
-Dachy budynków (cz.4)
-Klub nocny (cz.1)
-Klub nocny (cz.2)
-Klub nocny (cz.3)
-Klub nocny (cz.4)
-Podziemny parking (cz.1)
-Podziemny parking (cz.2)
-Podziemny parking (cz.3)
-Podziemny parking (cz.4)
-Zakłady (cz.1)
-Zakłady (cz.2)
-Zakłady (cz.3)
-Zakłady (cz.4)
-Zakłady (cz.5)
-Akt 3 – Centrum rekreacyjne
-Ośrodek sportowy (cz.1)
-Ośrodek sportowy (cz.2)
-Ośrodek sportowy (cz.3)
-Ośrodek sportowy (cz.4)
-Ośrodek sportowy (cz.5)
-Hala sportowa (cz.1)
-Hala sportowa (cz.2)
-Hala sportowa (cz.3)
-Hala sportowa (cz.4)
-Biblioteka publiczna (cz.1)
-Biblioteka publiczna (cz.2)
-Biblioteka publiczna (cz.3)
-Pościg (cz.1)
-Pościg (cz.2)
-Pościg (cz.3)
-Pościg (cz.4)
-Akt 4 – Centrum konferencyjne
-Południowa hala (cz.1)
-Południowa hala (cz.2)
-Południowa hala (cz.3)
-Południowa hala (cz.4)
-Hala wystawowa (cz.1)
-Hala wystawowa (cz.2)
-Hala wystawowa (cz.3)
-Hala wystawowa (cz.4)
-Hala wystawowa (cz.5)
-Hala wystawowa (cz.6)
-Północna hala (cz.1)
-Północna hala (cz.2)
-Północna hala (cz.3)
-Kolejka (cz.1)
-Kolejka (cz.2)
-Kolejka (cz.3)
-Akt 5 – Teatr
-Penthouse (cz.1)
-Penthouse (cz.2)
-Penthouse (cz.3)
-Penthouse (cz.4)
-Penthouse (cz.5)
-Penthouse (cz.6)
-Kasyno (cz.1)
-Kasyno (cz.2)
-Główna scena (cz.1)
-Główna scena (cz.2)
-Główna scena (cz.3)
-Główna scena (cz.4)
-Główna scena (cz.5)
-Ewakuacja (cz.1)
-Ewakuacja (cz.2)
-Akt 6 – Pustynia w Newadzie
-Strefa zrzutu (cz.1)
-Strefa zrzutu (cz.2)
-Strefa zrzutu (cz.3)
-Piece (cz.1)
-Piece (cz.2)
-Rafineria (cz.1)
-Rafineria (cz.2)
-Rafineria (cz.3)
-Pas startowy (cz.1)
-Pas startowy (cz.2)
-Akt 7 – Posiadłość
-Teren wokół posiadłości (cz.1)
-Teren wokół posiadłości (cz.2)
-Hacjenda (cz.1)
-Hacjenda (cz.2)
-Hacjenda (cz.3)
-Hacjenda (cz.4)
-Ostateczna rozgrywka (cz.1)
-Ostateczna rozgrywka (cz.2)
-Porady
Kategoria: | Akcja i strzelanki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8054-441-3 |
Rozmiar pliku: | 17 MB |