Trzecia Sztuka Marketingu - ebook
Trzecia Sztuka Marketingu - ebook
„Trzecia Sztuka Marketingu” jest kontynuacją „Pierwszej ...” i „Drugiej...” składając się na cykl „Trzy Sztuki Marketingu”. Ta część zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży (bez ściemniania) i rewolucji w marketingu. E-book uzupełnia 12 wywiadów z autorem, w tym szczególny - na temat „Bareizmów Wiecznie Żywych”. Dodatkowo 11 opowiadań autora z serii #Toporowo (inspirowanych twórczością Rolanda Topora) w tym jedno nie publikowane nigdy wcześniej.
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-63732-00-4 |
Rozmiar pliku: | 1,7 MB |
BESTSELLERY
- Wydawnictwo: Media RodzinaFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Zarządzanie i marketingPrzełomowa książka laureata Nagrody Nobla! Daniel Kahneman wciąga czytelnika do żywej rozmowy o ludzkim myśleniu i pokazuje, kiedy można, a kiedy nie należy ufać własnemu umysłowi. Daniel Kahneman – laureat Nagrody Nobla w ...EBOOK
38,50 zł 50,00
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
Wydawnictwo: Studio EmkaFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Zarządzanie i marketingTradycyjny piramidowy model zarządzania organizacją jest na tyle przestarzały, że firmy powinny z niego zrezygnować. Do takich wniosków doszedł Frederic Laloux. Jego koncepcje już przyjmują się na londyńskiej scenie start-upów, i to ...50,00 zł50,00 zł- 54,90 zł
21,29 zł 29,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
57,29 zł 75,00
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.