TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków - ebook
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków - ebook
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych.
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.
Zapoznasz się z praktycznymi technikami pozwalającymi jej prosperować nawet na najtrudniejszych rynkach. Przede wszystkim zrozumiesz, jak zachować elastyczność, wyraziście przekazywać wizję, wartości i misję swojej firmy, dobrze sobie radzić ze zmianami i zatrudniać najlepszych ludzi.
Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej tworzenie!
Peter Drucker
TurboStrategia: spraw, by Twój biznes działał na najwyższych obrotach!
Spis treści
Przedmowa
Wprowadzenie
Rozdział 1. Zacznij tam, gdzie jesteś
Rozdział 2. Oddziel przeszłość grubą kreską
Rozdział 3. Przeprowadź podstawową analizę biznesową
Rozdział 4. Zdecyduj, czego dokładnie chcesz
Rozdział 5. Zaprojektuj swoją idealną przyszłość
Rozdział 6. Stwórz misję przedsiębiorstwa
Rozdział 7. Odkryj swoją organizację na nowo
Rozdział 8. Wybierz właściwe osoby
Rozdział 9. Skuteczniej wprowadzaj produkty na rynek
Rozdział 10. Analizuj konkurencję
Rozdział 11. Zrób to lepiej, szybciej, taniej
Rozdział 12. Zmień swój marketingowy miks
Rozdział 13. Wypozycjonuj swoją firmę na sukces
Rozdział 14. Rozwijaj strategiczne jednostki biznesowe
Rozdział 15. Sprzedawaj efektywniej
Rozdział 16. Wyeliminuj wąskie gardła
Rozdział 17. Przeprojektuj swoją firmę
Rozdział 18. Zwiększ swoje zyski
Rozdział 19. Zobowiąż się do ciągłego doskonalenia
Rozdział 20. Skoncentruj się na głównym obszarze działalności
Rozdział 21. Skup się na wynikach
Wnioski
Bibliografia
Proces turbostrategii
Proces turbocoachingu
O autorze
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8322-916-4 |
Rozmiar pliku: | 1,8 MB |