Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
21 listopada 2014
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt chwilowo niedostępny

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii - ebook

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.


Eryk Mistewicz — buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca „Polskiego Pulitzera”, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii „Nowe Media”, stale współpracuje też m.in. z polską edycją „Forbesa” i francuskim „L’Atlantico”. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w „Le Monde”, "L'Opinion", „Financial Times”, „Rzeczpospolitej”. Wcześniej wydał w Helionie „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”. www.ErykMistewicz.pl
 

Spis treści

Wstęp (7)

140 mgnień myśli (15)

Sky is the Limit (18)

Dlaczego nie stworzono podobnego serwisu w Polsce? (21)

Twitter na start (23)

Mit pierwszy - Twitter jest za trudny (27)

Mit drugi - Twitter prymitywizuje obraz świata (29)

Mit trzeci - Twitter nic mi nie da (31)

Mit czwarty - Twitter jest zdominowany przez prawicę (lub przez lewicę) (33)

Mit piąty - Twitter jest dla polityków, dla osób zainteresowanych polityką (35)

Mit szósty - Twitter nie przyniesie nam dochodu (36)

Mit siódmy - Twitter zabiera czas (37)

Mit ósmy - Twitter to rzeka bez końca, bez szansy na opanowanie (38)

Mit dziewiąty - Twitter to użeranie się - jak w innych miejscach sieci - z trollami (39)

Mit dziesiąty - Twitter nie ma przyszłości (41)

Początek na Twitterze (42)

Jak zwiększać swój zasięg na Twitterze? (43)

Kto jest followersem wartościowym? (44)

Jak dać się zauważyć innym? (46)

Co jest wartościową treścią? (48)

Narracje cyfrowe budują zasięg (49)

Gra hashtagami (50)

Gra retweetami (53)

Gra ilustracją (54)

Gra Vine (55)

Gra zaczepkami (56)

Gra przyciskiem "Ulubione" (58)

Wiadomości prywatne (59)

Sekret udanego wpisu (60)

Nie dla "tykania" na Twitterze (61)

Blokowanie uciążliwych followersów (62)

Blokowanie followersów przez urzędników państwowych (64)

Dlaczego nie widzimy części wpisów? (65)

Piątkowe święto Twittera możliwością zyskania kolejnych followersów (66)

Tajemnicze sposoby na zwiększenie propagacji wpisu (68)

Listy tematyczne (70)

Skaning w poszukiwaniu interesujących Twitterowiczów (71)

TweetUpy i konferencje w świecie nowych mediów (72)

Live Tweeting (74)

Please RT (75)

Jak nie tracić followersów? (76)

Unfollow nie jest wypowiedzeniem wojny (78)

Konta zamknięte (79)

Łączenie kont Twittera z innymi serwisami (80)

Automatyczna publikacja wpisów (82)

Sieć - zabójca reputacji (83)

Kasowanie wpisów (87)

Twitter - opowiadanie swoich historii (88)

Wsłuchaj się w najlepszych (93)

Jak zwiększać widoczność firmy? (95)

Marka na Twitterze (96)

20 najpopularniejszych marek w świecie 140 znaków (99)

Twitter zostaje w firmie (101)

Twitter narzędziem human resources (103)

Od klasycznego marketingu do marketingu zaangażowanego (105)

Ile kosztuje wpis na Twitterze? (106)

Organizacja promocji na Twitterze (107)

Twitter pomaga zatrudniać (109)

Bad buzz, czyli kryzys w 140 znakach (110)

Kryzys na Twitterze się zaczyna, na Twitterze ewoluuje, na Twitterze dogasa (112)

Prezes na Twitterze (115)

Marka w 140 znakach (117)

Twoja marka królem Twittera (118)

Dobre praktyki instytucji publicznej na Twitterze (120)

Dekalog Twittera dla polityków (123)

Dekalog Twittera dla wyborców (125)

Nie ma jednego Twittera (128)

Kogo śledzić - kogo dodać do obserwowanych? (130)

Czy to dziennikarze nadają ton Twitterowi? (131)

100 najciekawszych kont na Twitterze w Polsce (133)

10 najpopularniejszych Twitterowiczów świata (146)

Jak uniknąć fałszywych kont? (147)

Weryfikacja informacji podawanych na Twitterze (148)

Ekosystem otwarty. API (151)

Jak uniknąć wirusa? (153)

Geolokalizacja, czyli wzmożona uwaga (154)

Tendencje, czyli trendy (155)

Więcej niż Twitter (156)

Integracja z systemem mediów własnych (158)

Koniec Twittera (163)

Twitter - polecamy (165)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-0500-7
Rozmiar pliku: 1,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: