- W empik go
Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry - ebook
Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Two Worlds II zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań dostępnych w grze, włącznie z przedstawieniem wszystkich możliwych rozwiązań i zakończeń oraz ich konsekwencji w dalszej rozgrywce.
Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Wprowadzenie
- Dostać się do Hatmandoru (Zadania główne – Rozdział 1)
- Zadania główne – Prolog - Ucieczka z więzienia
- Mapy Świata
- Pustynna brama (Zadania główne – Rozdział 1)
- Grobowce arcykapłanów Narmera, Aha (Zadania – Bayan)
- Wyjątkowa księga; Rzecz godna opisania (Zadania – Nowe Ashos)
- Zadania główne – Rozdział 4 - Za wszelką cenę
- Grobowce arcykapłanów Raneba, Qaa (Zadania – Bayan)
- Nowe Ashos (Mapy)
Informacja o grze
Two Worlds II to druga część gry z gatunku cRPG stworzonej przez krakowskie studio deweloperskie Reality Pump. Gracze ponownie przenoszą się do pełnej magii i fantastycznych stworzeń krainy Antaloor. Tym razem, by uratować siostrę z rąk mrocznego władcy - Gandohara, główny bohater sprzymierza się z orkami dowodzonymi przez Smoczą Królową. W porównaniu z pierwowzorem, twórcy sequela wprowadzili m.in. szereg usprawnień w mechanice walki, a także nowy system magii.
Gra Two Worlds II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-Wprowadzenie
-Mapy Świata
-Zadania główne – Prolog - Ucieczka z więzienia
-Zadania główne – Rozdział 1
-Dostać się do Hatmandoru
-Pustynna brama
-Wtyka; Eskorta
-Przesyłka; Dostawa
-Likwidacja; Kapitan
-Klątwa Gorlaga; Stare rany
-Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii
-Kryształowa armia; Droga do Wieży
-Wieża Kłów
-Zadania główne – Rozdział 2
-'David jestem...'; Student Sarius
-Wieczór kawalerski; Studentka Angie
-Esej Angie; Dr Annaya
-Profesor Rhodeus; Doktor czy burdelmama?
-Umysł straszliwy wielce; David i doktor
-Dr Lavarius; Krew za kamień
-W paszczę Lwa; Sammy 'Byk'
-Specjalista; Karta członkowska
-Widzę, więc jestem; Cienie przeszłości; W drodze na bagna
-Zadania główne – Rozdział 3
-Pierwsze spotkania; Kapłan
-Kapłan i amulet; Amulet Aidana
-Kowal Culainn, Ratunek; Wronie Bajoro, Zatopiona iglica
-Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora; Polowanie na wiedźmę
-Stare zaklęcie; Ogród Nalii
-Zwoje Garadela; Po Aidana, Do katakumb, Zagubiony łowca
-Wiedźma, Powrót; Demon, Serce demona; Powrót Nalii, Przeżycie Aidana
-Zadania główne – Rozdział 4 - Za wszelką cenę
-Zadania – Alsorna
-Na ratunek
-Prorokini
-Dar Pha; Dach nad głową
-Sokaris; Znajdź Ghortariusa
-Uszkodzony teleporter; Kamienie runiczne
-Wrak; Czas zapłaty
-Koszmary orka; Kolekcja Nortara
-Łuk Nortara; Ślady Gandohara
-Zadania – Bayan
-Klinika weterynaryjna
-Głód; Zaginiona głowa
-Brakujące łopaty; Podrobiona przepustka
-Szlak przemytników; Kałamarz skryby
-Dar dla hazardzisty; Rytuał inicjacji
-Gonitwa koniokrada; Susza
-Maraton Jade’a – runda I, II, III, Nowy dom na sawannie; Jaja termitów
-Grobowce arcykapłanów Narmera, Aha
-Grobowce arcykapłanów Raneba, Qaa
-Grobowce arcykapłanów Userkafa, Huni
-Grobowce arcykapłanów Dena, Sahura
-Grobowce arcykapłanów Unasa, Teti
-Pogorzelisko
-Zadania – Hatmandor
-Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz
-Cesarska przesyłka; Przyjaciel w potrzebie; Trzecia osoba
-Łza Maliel
-Transakcja
-Informator Valarina – morderstwa, tożsamość Miraża
-Kopuła Bólu
-Zdrajca
-Zemsta Mirrda; Inwestycja w fabrykę
-Rozwój fabryki; Nowa fabryka
-Ziołowe preparaty; Centrala nasienna
-Chora ciotka; Ręka sprawiedliwości
-Zbezczeszczona kaplica; Kryształowy szał; Słodka zemsta
-Zadania – Nowe Ashos
-Pan Lexington (1); Rekieterzy
-Pan Lexington (2); Kandydat
-Bilet na plażę; Polowanie
-Ostatnia szansa; Nagroda Lexingtona; Modlitwa za zmarłych
-Ślad w dokumentach
-Wyjątkowa księga; Rzecz godna opisania
-Podstępny Timmy; Problem z Georgem
-Dobry rocznik; Ręka sprawiedliwości
-Mściciel; Nowy dom w Ashos
-Ekskluzywne parasole; Zmarły kochanek
-Zdrada; Nietypowa dziewczyna
-Pożądliwa czwórka; Niezaspokojona potrzeba; Zły wpływ
-Zadania – Gardziele
-Trofeum; Zagubiony partner
-Serc starania stracone
-Ostatnia krucjata
-Malarz magii; Niespokojny duch
-Zadania – Tir Geal
-'Kronika', 'Kronika' – tom 2; Dawno utracone złoto
-Naszyjnik wdowy; Szalony kowal
-Zadania – Gildia wojowników
-Zlecenie dla sławy; Przerwany pogrzeb
-Więzy krwi; Łowy
-Przeklęta krew; Plażowicze
-Kobziarz z Ashos; Gadzi park
-Wioska; Siedmiu braci; Poskramiacz owadów
-Zadania – Gildia kupców
-Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia
-Pożywna dieta
-Pajęcze gniazdo; Magia ogrodnictwa
-Gargulcom mówimy nie; Mój skarbie
-Bagaż emocjonalny; Ojcowski warsztat; Przenieś szczątki
-Zadania – Gildia złodziei
-Nieproszeni goście; Uparci strażnicy
-Klejnoty rodowe
-Fanty
-Myto dla duchów; Bum!
-Głowa Akwili; Egzekucja
-Sala treningowa
-Zadania – Gildia magów
-Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj
-Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie
-Strusie pióra; Kariera naukowa
-Dotacja na badania; Wyrzucony mag
-Obsesja; Zegar śmierci
-Skrzynia brata; Kościana różdżka; Telepatyczny przesyłacz
-Zadania – Gildia nekromantów
-Pieskie życie
-Czarne świece
-Nowe szaty
-Rozkładający się szkielet; Ashoska herbatka
-Komu mózg, komu
-Grymuar Eliego; Już mi lepiej
-Historia parasolował; Zawieszony rytuał
-Mapy
-Alsorna
-Bayan
-Sawanna - część północna
-Sawanna – część południowo-zachodnia
-Sawanna – część południowo-wschodnia
-Okolice Hatmandoru (1)
-Okolice Hatmandoru (2)
-Pustynia
-Nowe Ashos
-Gardziele (1)
-Gardziele (2)
-Okolice Nowego Ashos
-Obrzeża Gardzieli
-Bagna
-Vahkmaar
-Grobowce (1)
-Grobowce (2)
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-020-9 |
Rozmiar pliku: | 18 MB |