- W empik go
Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry - ebook
Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress zawiera szczegółowy i ilustrowany opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, jakie można spotkać w grze. Każde zadanie zostało opatrzone jedną lub kilkoma mapami, do których odnosi się opis.
Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- 51 Skarb (2/2) (Opis przejścia)
- 07-G Skarb (1/2) (Opis przejścia)
- 01-G Zlecenie od pirata (Opis przejścia)
- Osiągnięcia
- 08-G Zagubione dusze (Opis przejścia)
- 33-G Intryga kochanków (2/2) (Opis przejścia)
- 34-P Latarnia morska "Pochodnia" (Opis przejścia)
- 22-P Rewolucja naukowa (Opis przejścia)
- 19-G Szklana mapa - część trzecia (Opis przejścia)
- 04-P Dzienniki kapitańskie - Tom I (Opis przejścia)
Informacja o grze
Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress to dodatek do cieszącej się dużą popularnością gry cRPG Two Worlds II autorstwa polskiego studia Reality Pump. Rozszerzenie oferuje nową kampanię, w której kierowany przez gracza bohater zostaje wynajęty przez pirackiego kapitana do odszukania ukochanej. Dodatek wprowadza kilka istotnych zmian w rozgrywce, w tym możliwość tworzenia eliksirów o nieograniczonym czasie działania. Twórcy nie zapomnieli także o nowościach w arsenale broni i bestiariuszu oraz nowych mapach do rozgrywki multiplayer.
Gra Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-Alfabetyczny spis zadań
-Opis przejścia
-01-G Zlecenie od pirata
-02-G Łódka
-03-P Jedwabna suknia
-04-P Dzienniki kapitańskie - Tom I
-05-P Tajemnica zaginionej skrzynki
-06-G Intryga kochanków (1/2)
-07-G Skarb (1/2)
-08-G Zagubione dusze
-09-P Giełda Organów dla Nieumarłych
-10-G Przenosiny przodków
-11-G Pracownia
-12-G Ikayorte Teala
-13-G Szklany słój
-14-G Duchy natury
-15-G Szklana mapa - część druga
-16-P Dzienniki kapitańskie - Tom II
-17-P Piraci nie płaczą
-18-P Szyszak iskier
-19-G Szklana mapa - część trzecia
-20-G Igła w stogu siana
-21-P Varn przewodnik
-22-P Rewolucja naukowa
-23-P Wyzwanie Billy'ego
-24-P Dzienniki kapitańskie - Tom III
-25-G Skrawek śmiertelnego ciała
-26-P Wiadomość w butelce
-27-G I stańcie dookoła trumny
-27-G Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny
-29-P Niespokojny duch
-30-P Quercus Robur Lecterus
-31-G Szklana mapa
-32-G Archiwa
-33-G Intryga kochanków (2/2)
-34-P Latarnia morska "Pochodnia"
-35-P Latarnia morska "Płomień"
-36-P Latarnia morska "Pożoga"
-37-G Legenda kartografa
-38-G Obce miejsce
-39-G Nieświadomość
-40-G Nieświadomość- Amnezjofobia
-41-G Nieświadomość- Arachnofobia
-42-G Nieświadomość- Atelofobia
-43-P Dwanaście zaginionych myśli
-44-G Podświadomość, Świadomość (1/2)
-45-G Podświadomość- Konflikt pokoleniowy
-46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy
-47-P Dzieła sztuki
-48-P Oko za oko
-49-G Podświadomość- Konflikt rodzinny
-50-G Podświadomość, Świadomość (2/2)
-51 Skarb (2/2)
-Osiągnięcia
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-256-2 |
Rozmiar pliku: | 8,9 MB |