Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
31 października 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
39,90

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - ebook

Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów "New York Timesa"



Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.
SKIP PRICHARD,
prezes zarządu i dyrektor wykonawczy Ingram Content Group, Inc.

Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?

Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do jak najszerszego grona WŁAŚCIWYCH odbiorców! Jeśli chcesz zostać usłyszany, wykorzystaj ekspercki przepis na przyciągnięcie uwagi i spraw, by Twój głos wybił się ponad wirtualny zgiełk!

Naucz się tworzyć trwałe związki oparte na pasji i lojalności, dzięki którym Twoja publiczność będzie wiernie za Tobą podążać. Dowiedz się, jak stworzyć własną platformę - środek, za pośrednictwem którego dotrzesz do Twoich aktualnych lub potencjalnych fanów i klientów. W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces tworzenia solidnej konstrukcji: Twojej wirtualnej sceny, w skład której wejdą strony internetowe, blogi, aplikacje i serwisy społecznościowe wraz z planem zarządzania tym genialnym konglomeratem.



Michael Hyatt był prezesem wydawnictwa Thomas Nelson przez 6 lat. Jest profesjonalnym blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog niezmiennie zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc w rankingu źródeł poświęconych zagadnieniom produktywności, przywództwa, wydawnictw i marketingu w mediach społecznościowych.

Spis treści

  • Wprowadzenie. Świat jest teatrem (15)

CZĘŚĆ PIERWSZA. ZACZNIJ OD WOW! (21)

  • 1. Stwórz atrakcyjny produkt (23)
  • 2. (Przy)gotuj produkt na ogniu fascynacji (27)
  • 3. Wyjdź ponad oczekiwania rynku (33)
  • 4. Uwaga na przeszkody (40)
  • 5. Nie gódź się na mizerię (42)
  • 6. Wybierz dla swojego produktu łatwą do zapamiętania nazwę (46)
  • 7. Stylowe opakowanie dla niezapomnianego wrażenia (50)

CZĘŚĆ DRUGA. PRZYGOTOWANIA DO STARTU (55)

  • 8. Weź na siebie odpowiedzialność (57)
  • 9. Myśl o czymś większym! Nie... o jeszcze większym! (60)
  • 10. Zdefiniuj cele swojej platformy (64)
  • 11. Stwórz prezentację wynoszącą (67)
  • 12. Skonfiguruj narzędzia tworzenia marki (71)
  • 13. Skompletuj załogę (75)
  • 14. Zadbaj o świetne referencje (80)
  • 15. Zrób sobie świetne zdjęcie portretowe (84)
  • 16. Opracowanie zestawu niezbędnika medialnego w trybie online (87)

CZĘŚĆ TRZECIA. ZBUDUJ BAZĘ DOMOWĄ (97)

  • 17. Zapoznanie z modelem platformy (99)
  • 18. Koncentracja wysiłków w trybie online (102)
  • 19. Strzeż się samozwańczych ekspertów mediów społecznościowych (105)
  • 20. Rozpocznij pisanie nowego bloga (lub reaktywuj stary) (108)
  • 21. Sam twórz zawartość swojego bloga (115)
  • 22. Korzystaj z szablonu wpisu (117)
  • 23. Stwórz listę pomysłów na artykuły (120)
  • 24. Twórz swoje wpisy szybciej (124)
  • 25. Twórz nagrania wideo z wywiadów (128)
  • 26. Nie zatrudniaj korektora (132)
  • 27. Chroń swoją własność intelektualną (134)
  • 28. Unikaj typowych błędów blogerów (138)
  • 29. Stwórz lepszą stronę "O mnie" (142)
  • 30. Opracowanie stron docelowych (150)
  • 31. Tworzenie strony poświęconej wystąpieniom publicznym (155)
  • 32. Zapomnij o statystykach (na razie) (164)

CZĘŚĆ CZWARTA. DOTRZEĆ JAK NAJDALEJ (167)

  • 33. Pożegnaj starą formę marketingu (169)
  • 34. Zrozum, co nie jest ważne (173)
  • 35. Generowanie większego ruchu na blogu (176)
  • 36. Tworzenie listy subskrybentów (182)
  • 37. Promuj swoje wcześniejsze wpisy (187)
  • 38. Publikuj wpisy gościnne (191)
  • 39. Podaruj kilka przedmiotów (194)
  • 40. Nie trać już swoich czytelników (198)
  • 41. Zwróć uwagę na te dane (200)
  • 42. Zaprzyjaźnij się z Twitterem (203)
  • 43. Opanuj podstawy Twittera (207)
  • 44. Nie rezygnuj z Twittera! (215)
  • 45. Poświęć trzydzieści minut dziennie (219)
  • 46. Zbierz więcej obserwatorów (221)
  • 47. Jak bronić się przed kliknięciami na przycisk "Przestań obserwować"? (227)
  • 48. Wykorzystaj Twittera do promowania swojego produktu (231)
  • 49. Stwórz fan page na Facebooku (235)
  • 50. Zastosuj spójną strategię kreowania marki (239)
  • 51. Bądź przygotowany do wykorzystania mediów tradycyjnych (241)

CZĘŚĆ PIĄTA. ZAANGAŻUJ SWOJE PLEMIĘ (247)

  • 52. Zdobądź większą liczbę komentarzy (249)
  • 53. Nie odpowiadaj na wszystkie komentarze (252)
  • 54. Niech rozmowa będzie na poziomie (254)
  • 55. Opracowanie polityki reguł komentowania (257)
  • 56. Stosuj zasadę 20-do-1 (260)
  • 57. Monitoruj swoją markę (262)
  • 58. Broń swojego wizerunku (265)
  • 59. Nie dokarmiaj trolli (273)
  • 60. Zarabianie na blogu (275)
  • WNIOSKI. Zrób pierwszy krok (279)

  • DODATEK A. Zgodność z wytycznymi FTC (281)
  • DODATEK B. Pomysły dla powieściopisarzy (287)
  • Zasoby (291)
  • Podziękowania (295)
  • O autorze (297)
  • Skontaktuj się z autorem (299)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6300-2
Rozmiar pliku: 3,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: