Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - ebook
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - ebook
Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów "New York Timesa"
Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.SKIP PRICHARD,
prezes zarządu i dyrektor wykonawczy Ingram Content Group, Inc.
Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?
Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do jak najszerszego grona WŁAŚCIWYCH odbiorców! Jeśli chcesz zostać usłyszany, wykorzystaj ekspercki przepis na przyciągnięcie uwagi i spraw, by Twój głos wybił się ponad wirtualny zgiełk!
Naucz się tworzyć trwałe związki oparte na pasji i lojalności, dzięki którym Twoja publiczność będzie wiernie za Tobą podążać. Dowiedz się, jak stworzyć własną platformę - środek, za pośrednictwem którego dotrzesz do Twoich aktualnych lub potencjalnych fanów i klientów. W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces tworzenia solidnej konstrukcji: Twojej wirtualnej sceny, w skład której wejdą strony internetowe, blogi, aplikacje i serwisy społecznościowe wraz z planem zarządzania tym genialnym konglomeratem.
Michael Hyatt był prezesem wydawnictwa Thomas Nelson przez 6 lat. Jest profesjonalnym blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog niezmiennie zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc w rankingu źródeł poświęconych zagadnieniom produktywności, przywództwa, wydawnictw i marketingu w mediach społecznościowych.
Spis treści
- Wprowadzenie. Świat jest teatrem (15)
CZĘŚĆ PIERWSZA. ZACZNIJ OD WOW! (21)
- 1. Stwórz atrakcyjny produkt (23)
- 2. (Przy)gotuj produkt na ogniu fascynacji (27)
- 3. Wyjdź ponad oczekiwania rynku (33)
- 4. Uwaga na przeszkody (40)
- 5. Nie gódź się na mizerię (42)
- 6. Wybierz dla swojego produktu łatwą do zapamiętania nazwę (46)
- 7. Stylowe opakowanie dla niezapomnianego wrażenia (50)
CZĘŚĆ DRUGA. PRZYGOTOWANIA DO STARTU (55)
- 8. Weź na siebie odpowiedzialność (57)
- 9. Myśl o czymś większym! Nie... o jeszcze większym! (60)
- 10. Zdefiniuj cele swojej platformy (64)
- 11. Stwórz prezentację wynoszącą (67)
- 12. Skonfiguruj narzędzia tworzenia marki (71)
- 13. Skompletuj załogę (75)
- 14. Zadbaj o świetne referencje (80)
- 15. Zrób sobie świetne zdjęcie portretowe (84)
- 16. Opracowanie zestawu niezbędnika medialnego w trybie online (87)
CZĘŚĆ TRZECIA. ZBUDUJ BAZĘ DOMOWĄ (97)
- 17. Zapoznanie z modelem platformy (99)
- 18. Koncentracja wysiłków w trybie online (102)
- 19. Strzeż się samozwańczych ekspertów mediów społecznościowych (105)
- 20. Rozpocznij pisanie nowego bloga (lub reaktywuj stary) (108)
- 21. Sam twórz zawartość swojego bloga (115)
- 22. Korzystaj z szablonu wpisu (117)
- 23. Stwórz listę pomysłów na artykuły (120)
- 24. Twórz swoje wpisy szybciej (124)
- 25. Twórz nagrania wideo z wywiadów (128)
- 26. Nie zatrudniaj korektora (132)
- 27. Chroń swoją własność intelektualną (134)
- 28. Unikaj typowych błędów blogerów (138)
- 29. Stwórz lepszą stronę "O mnie" (142)
- 30. Opracowanie stron docelowych (150)
- 31. Tworzenie strony poświęconej wystąpieniom publicznym (155)
- 32. Zapomnij o statystykach (na razie) (164)
CZĘŚĆ CZWARTA. DOTRZEĆ JAK NAJDALEJ (167)
- 33. Pożegnaj starą formę marketingu (169)
- 34. Zrozum, co nie jest ważne (173)
- 35. Generowanie większego ruchu na blogu (176)
- 36. Tworzenie listy subskrybentów (182)
- 37. Promuj swoje wcześniejsze wpisy (187)
- 38. Publikuj wpisy gościnne (191)
- 39. Podaruj kilka przedmiotów (194)
- 40. Nie trać już swoich czytelników (198)
- 41. Zwróć uwagę na te dane (200)
- 42. Zaprzyjaźnij się z Twitterem (203)
- 43. Opanuj podstawy Twittera (207)
- 44. Nie rezygnuj z Twittera! (215)
- 45. Poświęć trzydzieści minut dziennie (219)
- 46. Zbierz więcej obserwatorów (221)
- 47. Jak bronić się przed kliknięciami na przycisk "Przestań obserwować"? (227)
- 48. Wykorzystaj Twittera do promowania swojego produktu (231)
- 49. Stwórz fan page na Facebooku (235)
- 50. Zastosuj spójną strategię kreowania marki (239)
- 51. Bądź przygotowany do wykorzystania mediów tradycyjnych (241)
CZĘŚĆ PIĄTA. ZAANGAŻUJ SWOJE PLEMIĘ (247)
- 52. Zdobądź większą liczbę komentarzy (249)
- 53. Nie odpowiadaj na wszystkie komentarze (252)
- 54. Niech rozmowa będzie na poziomie (254)
- 55. Opracowanie polityki reguł komentowania (257)
- 56. Stosuj zasadę 20-do-1 (260)
- 57. Monitoruj swoją markę (262)
- 58. Broń swojego wizerunku (265)
- 59. Nie dokarmiaj trolli (273)
- 60. Zarabianie na blogu (275)
- WNIOSKI. Zrób pierwszy krok (279)
- DODATEK A. Zgodność z wytycznymi FTC (281)
- DODATEK B. Pomysły dla powieściopisarzy (287)
- Zasoby (291)
- Podziękowania (295)
- O autorze (297)
- Skontaktuj się z autorem (299)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-6300-2 |
Rozmiar pliku: | 2,7 MB |