- promocja
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.
Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Spis treści
Wstęp (5)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (13)
- Dziki Zachód (14)
- Social jest stary! (17)
- 1, 2, 3, internet (18)
- Człowiek jest najważniejszy (21)
- Nowe media dla nowego człowieka (23)
- Nowe media (nie) są bezpłatne! (25)
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (26)
- Social media - co jest czym? (27)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)
- Marketing pod strzechy! (30)
- Najtrudniejszy1 (31)
- Komputer czy jabłko? (32)
- Naszą siłą będzie treść (32)
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (34)
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (48)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)
- Facebook (59)
- Twitter (84)
- YouTube i wideo (100)
- Blogosfera (116)
- Visual content (135)
- Mobile (150)
- Media społecznościowe dla profesjonalistów (163)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość? (181)
- So-lo-mo (181)
- Hipsteryzacja (182)
- Internet rzeczy (184)
- Social biznes (185)
Podziękowania (189)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-2561-6 |
Rozmiar pliku: | 3,5 MB |