Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 grudnia 2020
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
49,00

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III - ebook

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.

Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.

Spis treści

 

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych 19

  • Dziki Zachód 20
  • Social jest stary! 23
  • 1, 2, 3, internet 25
  • Człowiek jest najważniejszy 29
  • Nowe media dla nowego człowieka 33
  • Nowe media (nie) są bezpłatne! 34
  • Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci 36
  • Social media - co jest czym? 37

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing 39

  • Marketing pod strzechy! 42
  • Najtrudniejszy... 43
  • Komputer czy jabłko? 44
  • Naszą siłą będzie treść 45
  • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? 47
  • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? 51
  • Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? 64

Rozdział 3. Przegląd narzędzi 77

  • Facebook 78
  • Facebook Messenger 117
  • Twitter 125
  • YouTube 143
  • Blogosfera, a może influencer marketing? 167
  • Mikroinfluencerzy 189
  • Visual content 192
  • LinkedIn 227
  • Przydatne narzędzia socialowca 241

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? 249

  • So-lo-mo 250
  • Hipsteryzacja 251
  • Internet rzeczy 252
  • Social biznes 254
  • Social selling 257
  • Społeczna odpowiedzialność 259

Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? 263

  • Mniej stocka, więcej życia 264
  • Mniejszość też ma znaczenie? 266
  • Treść - klucz do serc i umysłów 268
  • Długi ogon nadaje ton 270
  • Każdy z nas jest medium 272
  • Pandemiczne postscriptum 275

Podziękowania 279

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7614-4
Rozmiar pliku: 2,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: