- promocja
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie 3 - ebook
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie 3 - ebook
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych 19
- Dziki Zachód 20
- Social jest stary! 23
- 1, 2, 3, internet 25
- Człowiek jest najważniejszy 29
- Nowe media dla nowego człowieka 33
- Nowe media (nie) są bezpłatne! 34
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci 36
- Social media - co jest czym? 37
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing 39
- Marketing pod strzechy! 42
- Najtrudniejszy... 43
- Komputer czy jabłko? 44
- Naszą siłą będzie treść 45
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? 47
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? 51
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? 64
Rozdział 3. Przegląd narzędzi 77
- Facebook 78
- Facebook Messenger 117
- Twitter 125
- YouTube 143
- Blogosfera, a może influencer marketing? 167
- Mikroinfluencerzy 189
- Visual content 192
- LinkedIn 227
- Przydatne narzędzia socialowca 241
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? 249
- So-lo-mo 250
- Hipsteryzacja 251
- Internet rzeczy 252
- Social biznes 254
- Social selling 257
- Społeczna odpowiedzialność 259
Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? 263
- Mniej stocka, więcej życia 264
- Mniejszość też ma znaczenie? 266
- Treść - klucz do serc i umysłów 268
- Długi ogon nadaje ton 270
- Każdy z nas jest medium 272
- Pandemiczne postscriptum 275
Podziękowania 279
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-7614-4 |
Rozmiar pliku: | 3,9 MB |