Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie 4 poszerzone - ebook
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie 4 poszerzone - ebook
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!
Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google’u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych
- Dziki Zachód
- Social jest stary!
- 1, 2, 3, internet
- Człowiek jest najważniejszy
- Nowe media dla nowego człowieka
- Nowe media (nie) są bezpłatne!
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci
- Social media - co jest czym?
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing
- Marketing pod strzechy!
- Najtrudniejszy.
- Komputer czy jabłko?
- Naszą siłą będzie treść
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?
Rozdział 3. Przegląd narzędzi
- Facebook Messenger
- X, czyli Twitter
- YouTube
- Influencer marketing
- Mikroinfluencerzy
- Visual content
- Przydatne narzędzia socialowca
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?
- So-lo-mo
- Hipsteryzacja
- Internet rzeczy
- Social biznes
- Social selling
- Społeczna odpowiedzialność
Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden?
- Mniej stocka, więcej życia
- Mniejszość też ma znaczenie?
- Treść - klucz do serc i umysłów
- Długi ogon nadaje ton
- Każdy z nas jest medium
- Pandemiczne i wojenne postscriptum
Podziękowania
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-1185-7 |
Rozmiar pliku: | 3,8 MB |