Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie 2 poszerzone - ebook
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie 2 poszerzone - ebook
W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ... ta książka jest dla Ciebie!
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie ... dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną.
ze wstępu
Spis treści
Przedmowa do wydania II
Podróż przez książkę
01. Zaczynamy
02. Skąd się wzięły współczesne frmy
03. W poszukiwaniu nowych sposobów pracy
04. Krótka historia CX
05. Czym jest doświadczenie klienta
06. Podstawowe pojęcia CX
07. Zrozumieć klienta
08. Zarządzanie doświadczeniem klientów
09. Projektowanie doświadczeń
10. Tworzenie cyfrowych doświadczeń
11. Co dalej?
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-0887-1 |
Rozmiar pliku: | 14 MB |