- promocja
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript - ebook
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript - ebook
Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!
Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!
Przygotuj grę, która będzie:
- oparta na nowoczesnych technologiach
- zintegrowana z serwisem Facebook
- dostępna dla setek graczy
- zaopatrzona w grafikę 3D
- popularna
Zaistniej na rynku gier komputerowych!
Spis treści
Wstęp (7)
1. Podstawy grafiki: płótno i duszki (13)
- Praca z obiektem canvas (13)
- Tworzenie płynnych animacji (20)
- Praca z duszkami (23)
- Manipulowanie pikselami (28)
- Wybór metody renderowania grafiki (37)
2. Zmiana perspektywy (51)
3. Interfejs użytkownika (67)
- Graficzny interfejs użytkownika i interakcje w grach internetowych (67)
- Implementowanie graficznego interfejsu użytkownika (69)
4. Dźwięki w HTML5 i optymalizacja przetwarzania (83)
- Dodawanie dźwięku za pomocą znacznika audio (83)
- Wykonywanie wymagających zadań w wątkach roboczych (92)
- Składowanie danych: localStorage i sessionStorage (99)
5. Niech świat pozna Twoją grę! (103)
- Zabezpieczenie przed oszustwami i operacje na serwerze (103)
- Ostatnia prosta (108)
- Ostatni szlif (118)
- Gra trafia do społeczności - integracja z Facebookiem (125)
Kategoria: | Programowanie |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-3908-3 |
Rozmiar pliku: | 4,1 MB |