Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom - ebook
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom - ebook
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?
Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.
Dzięki tej książce:
- zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
- zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
- unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
- zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
- nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Spis treści
1. Szablon
- 1.1. Profil klienta (10)
- 1.2. Mapa wartości (26)
- 1.3. Dopasowanie (40)
2. Projekt
- 2.1. Możliwości związane z prototypowaniem (74)
- 2.2. Punkty wyjścia (86)
- 2.3. Zrozumienie klientów (104)
- 2.4. Dokonywanie wyborów (120)
- 2.5. Poszukiwania odpowiedniego modelu biznesowego (142)
- 2.6. Tworzenie projektów w istniejących organizacjach (158)
3. Testowanie
- 3.1. Co należy testować (188)
- 3.2. Testowanie krok po kroku (196)
- 3.3. Biblioteka eksperymentów (214)
- 3.4. Łączenie elementów w całość (238)
4. Ewolucja
- Koordynuj ustawienia (260)
- Mierz i monitoruj (262)
- Nieprzerwanie wprowadzaj ulepszenia (264)
- Bezustannie aktualizuj swoje działania (266)
- Taobao: nowe spojrzenie na (e-)handel (268)
- Wnioski (272)
- Słowniczek (276)
- Zespół redakcyjny (278)
- Czytelnicy-recenzenci (279)
- Biogramy (280)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-8526-9 |
Rozmiar pliku: | 41 MB |