Facebook - konwersja

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
26 marca 2024
54,90
5490 pkt
punktów Virtualo

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook

Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz.

 

Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.

Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.

Książka w mediach:
Tomzynska- Bookstagram

Spis treści

Przedmowa

Rozdział 1. Dlaczego?

  • Dla kogo w ogóle jest ta książka?
  • Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding?
  • Dlaczego akurat dziś?
  • Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką
  • Co mają do tego te media społecznościowe?
  • Najważniejszy trik dla Ciebie

Rozdział 2. Jak?

  • Jak stworzyć markę osobistą?
  • Jak budować markę osobistą?
  • Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać?
  • Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym?

Rozdział 3. Co?

  • Cel działania - jak go określić?
  • Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać?
  • A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje?
  • Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens?
  • Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią?
  • Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać?
  • Własna strona WWW - jak ją stworzyć?
  • Blog - po co mi on?
  • A może vlog, czyli więcej wideo?
  • Albo podcast?
  • Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować
  • Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej
  • Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy?

Rozdział 4. To co się stało, że się.

  • Brak regularności
  • Brak konsekwencji
  • Brak formuły
  • Brak przekonania i motywacji
  • Zasłużony opozycjonista i. chu*
  • Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach
  • A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz?
  • I wtedy wchodzę ja.
  • Cały na biało się nie da
  • Wpadki poważne i mniej
  • A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem

Rozdział 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie

Podziękowania

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1184-0
Rozmiar pliku: 3,8 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij