Facebook - konwersja
Pobierz fragment

TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
5 lipca 2022
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
109,00

TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty - ebook

JavaScript jest jednym z najwartościowszych języków programowania, cechuje go wszechstronność i elastyczność. Ucząc się JavaScriptu, adept programowania nabiera dobrych nawyków i nabywa umiejętności wymaganych od profesjonalistów. Warto też poznać język TypeScript wraz z towarzyszącymi mu narzędziami. Projektant aplikacji internetowych, który programuje w TypeScripcie, może łatwo skorzystać z wielu dopracowanych frameworków. W ten sposób w pełni wykorzystuje się możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych, a tworzony kod jest łatwy w utrzymaniu i wielokrotnym używaniu.

To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu w rzeczywistych projektach. Nauczysz się pracy z API DOM, a także z takimi frameworkami jak Angular, Vue.js i React. Stopniowo będziesz nabierać wprawy w stosowaniu w praktyce najbardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się też, z jakimi problemami najczęściej borykają się programiści TypeScript i jak je rozwiązywać. W efekcie uzyskasz bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych.

W książce między innymi:

  • przygotowanie systemu i zasady pracy z projektami
  • solidne podstawy JavaScriptu i używanie języka TypeScript
  • zaawansowane zagadnienia JavaScriptu
  • tworzenie kodu TypeScript działającego po stronie klienta i po stronie serwera
  • tworzenie i rozwijanie aplikacji za pomocą API DOM, a także frameworków: Angular, React i Vue.js
  • testowanie, debugowanie i wdrażanie kodu

TypeScript: koduj jak profesjonalista i pisz bogate aplikacje!

Spis treści

O autorze

O korektorze merytorycznym

Część I. Zaczynamy

Rozdział 1. Pierwsza aplikacja w TypeScripcie

  • Przygotowanie systemu
    • Krok 1. Instalowanie Node.js
    • Krok 2. Instalowanie Gita
    • Krok 3. Instalowanie TypeScriptu
    • Krok 4. Instalowanie programistycznego edytora tekstu
  • Utworzenie projektu
    • Inicjalizacja projektu
    • Utworzenie pliku konfiguracyjnego kompilatora
    • Tworzenie pliku kodu TypeScriptu
    • Kompilowanie i uruchamianie kodu
    • Definiowanie modelu danych
    • Dodawanie funkcji do klasy kolekcji
  • Używanie pakietu zewnętrznego
    • Dodawanie deklaracji typu dla pakietu JavaScriptu
  • Dodawanie poleceń
    • Filtrowanie elementów
    • Dodawanie zadań
    • Oznaczanie zadania jako wykonanego
  • Trwałe przechowywanie danych
    • Stosowanie klasy trwałego magazynu danych
  • Podsumowanie

Rozdział 2. Poznajemy TypeScript

  • Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript?
    • Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty
    • Poznawanie wersji JavaScriptu
  • Co powinieneś wiedzieć?
  • Jak skonfigurować środowisko programistyczne?
  • Jaka jest struktura książki?
  • Czy w książce znajdziesz wiele przykładów?
  • Gdzie znajdziesz przykładowe fragmenty kodu?
  • Co zrobić w przypadku problemów podczas wykonywania przykładów?
  • Co zrobić w sytuacji, gdy znajdę błąd w książce?
  • Jak mogę skontaktować się z autorem?
  • Co zrobić, jeśli książka mi się podobała?
  • Co zrobić, jeśli książka mi się nie podobała?
  • Podsumowanie

Rozdział 3. Wprowadzenie do języka JavaScript - część I

  • Przygotowanie projektu
  • Zagmatwany JavaScript
  • Typy języka JavaScript
    • Praca z podstawowymi typami danych
    • Koercja typu
    • Praca z funkcją
  • Praca z tablicą
    • Używanie operatora rozwinięcia w tablicy
    • Destrukturyzacja tablicy
  • Praca z obiektem
    • Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu
    • Używanie operatorów rozwinięcia i resztowego w obiekcie
    • Definiowanie funkcji typu getter i setter
    • Definiowanie metod
  • Słowo kluczowe this
    • Słowo kluczowe this w oddzielnych funkcjach
    • Słowo kluczowe this w metodach
    • Zmiana zachowania słowa kluczowego this
    • Słowo kluczowe this w funkcji strzałki
    • Powrót do problemu początkowego
  • Podsumowanie

Rozdział 4. Wprowadzenie do języka JavaScript - część II

  • Przygotowanie projektu
  • Dziedziczenie obiektu JavaScriptu
    • Analizowanie i modyfikowanie prototypu obiektu
    • Tworzenie własnych właściwości
    • Używanie funkcji konstruktora
    • Sprawdzanie typu prototypu
    • Definiowanie statycznych właściwości i metod
    • Używanie klas JavaScriptu
  • Używanie iteratorów i generatorów
    • Używanie generatora
    • Definiowanie obiektów pozwalających na iterację
  • Używanie kolekcji JavaScriptu
    • Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu
    • Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Map
    • Przechowywanie danych według indeksu
  • Używanie modułów
    • Tworzenie modułu JavaScriptu
    • Używanie modułu JavaScriptu
    • Eksportowanie funkcji z modułu
    • Definiowanie w modelu wielu funkcjonalności nazwanych
  • Podsumowanie

Rozdział 5. Używanie kompilatora TypeScriptu

  • Przygotowanie projektu
  • Struktura projektu
  • Używanie menedżera pakietów Node
  • Plik konfiguracyjny kompilatora TypeScriptu
  • Kompilacja kodu TypeScriptu
    • Błędy generowane przez kompilator
    • Używanie trybu monitorowania i wykonywania skompilowanego kodu
  • Używanie funkcjonalności wersjonowania celu
    • Wybór plików biblioteki do kompilacji
  • Wybór formatu modułu
  • Użyteczne ustawienia konfiguracji kompilatora
  • Podsumowanie

Rozdział 6. Testowanie i debugowanie kodu TypeScriptu

  • Przygotowanie projektu
  • Debugowanie kodu TypeScriptu
    • Przygotowanie do debugowania
    • Używanie Visual Studio Code do debugowania
    • Używanie zintegrowanego debuggera Node.js
    • Używanie funkcji zdalnego debugowania w Node.js
  • Używanie lintera TypeScriptu
    • Wyłączanie reguł lintowania
  • Testy jednostkowe w TypeScripcie
    • Konfigurowanie frameworka testów
    • Tworzenie testów jednostkowych
    • Uruchamianie frameworka testów
  • Podsumowanie

Część II. Praca z językiem TypeScript

Rozdział 7. Typowanie statyczne

  • Przygotowanie projektu
  • Typy statyczne
    • Tworzenie typu statycznego za pomocą adnotacji typu
    • Używanie niejawnie zdefiniowanego typu statycznego
    • Używanie typu any
  • Używanie unii typów
  • Używanie asercji typu
    • Asercja typu nieoczekiwanego
  • Używanie wartownika typu
    • Używanie typu never
  • Używanie typu unknown
  • Używanie typów null
    • Ograniczenie przypisywania wartości null
    • Usunięcie null z unii za pomocą asercji
    • Usuwanie wartości null z unii za pomocą wartownika typu
    • Używanie asercji ostatecznego przypisania
  • Podsumowanie

Rozdział 8. Używanie funkcji

  • Przygotowanie projektu
  • Definiowanie funkcji
    • Ponowne definiowanie funkcji
    • Parametry funkcji
    • Wynik działania funkcji
    • Przeciążanie typu funkcji
    • Funkcje asercji
  • Podsumowanie

Rozdział 9. Tablice, krotki i wyliczenia

  • Przygotowanie projektu
  • Praca z tablicami
    • Używanie automatycznie ustalonego typu tablicy
    • Unikanie problemów z automatycznie ustalanym typem tablicy
    • Unikanie problemów z pustą tablicą
  • Krotka
    • Przetwarzanie krotki
    • Używanie typów krotki
    • Używanie krotki z elementami opcjonalnymi
    • Definiowanie krotki z elementem resztowym
  • Wyliczenie
    • Sposób działania wyliczenia
    • Używanie wyliczenia w postaci ciągu tekstowego
    • Ograniczenia typu wyliczeniowego
  • Używanie typu literału wartości
    • Używanie w funkcji typu literałów wartości
    • Łączenie typów wartości w typie literałów wartości
    • Nadpisywanie za pomocą typu literałów wartości
    • Używanie szablonów typu literałów tekstowych
  • Używanie aliasu typu
  • Podsumowanie

Rozdział 10. Praca z obiektami

  • Przygotowanie projektu
  • Praca z obiektami
    • Używanie adnotacji kształtu typu obiektu
    • Dopasowanie kształtu typu obiektu
    • Wymuszenie ścisłego sprawdzania metod
    • Używanie aliasu typu dla kształtu typu
    • Radzenie sobie z nadmiarem właściwości
    • Używanie unii kształtu typu
    • Typy właściwości unii
    • Używanie wartownika typu dla obiektu
  • Używanie złączenia typów
    • Używanie złączenia do korelacji danych
    • Łączenie złączeń
  • Podsumowanie

Rozdział 11. Praca z klasami i interfejsami

  • Przygotowanie projektu
  • Używanie funkcji konstruktora
  • Używanie klas
    • Używanie słów kluczowych kontroli dostępu
    • Używanie właściwości prywatnych JavaScriptu
    • Definiowanie właściwości tylko do odczytu
    • Upraszczanie klasy konstruktora
    • Używanie dziedziczenia klas
    • Używanie klasy abstrakcyjnej
  • Używanie interfejsu
    • Implementowanie wielu interfejsów
    • Rozszerzanie interfejsu
    • Definiowanie opcjonalnych właściwości i metod interfejsu
    • Definiowanie implementacji interfejsu abstrakcyjnego
    • Wartownik typu interfejsu
  • Dynamiczne tworzenie właściwości
    • Sprawdzanie wartości indeksu
  • Podsumowanie

Rozdział 12. Używanie typów generycznych

  • Przygotowanie projektu
  • Zrozumienie problemu
    • Dodawanie obsługi innego typu
  • Tworzenie klasy generycznej
    • Argumenty typu generycznego
    • Używanie argumentów innego typu
    • Ograniczanie wartości typu generycznego
    • Definiowanie parametrów wielu typów
    • Pozostawienie kompilatorowi zadania ustalenia typu argumentu
    • Rozszerzanie klasy generycznej
    • Wartownik typu generycznego
    • Definiowanie metody statycznej w klasie generycznej
  • Definiowanie interfejsu generycznego
    • Rozszerzanie interfejsu generycznego
    • Implementacja interfejsu generycznego
  • Podsumowanie

Rozdział 13. Zaawansowane typy generyczne

  • Przygotowanie projektu
  • Używanie kolekcji generycznych
  • Używanie iteratorów generycznych
    • Łączenie iteratora i obiektu możliwego do iteracji
    • Tworzenie klasy umożliwiającej iterację
  • Używanie typów indeksu
    • Używanie zapytania typu indeksu
    • Jawne dostarczanie parametrów typu generycznego dla typów indeksu
    • Używanie zindeksowanego operatora dostępu
    • Używanie typu indeksu dla klasy Collection<T>
  • Używanie mapowania typu
    • Zmiana mapowanych nazw i typów
    • Używanie parametru typu generycznego z typem mapowanym
    • Zmiana modyfikowalności i opcjonalności właściwości
    • Używanie wbudowanych typów mapowanych
    • Łączenie transformacji w pojedyncze mapowanie
    • Tworzenie typu z użyciem mapowania
  • Używanie typów warunkowych
    • Zagnieżdżanie typów warunkowych
    • Używanie typu warunkowego w klasie generycznej
    • Używanie typów warunkowych z uniami typów
    • Używanie typów warunkowych podczas mapowania typów
    • Identyfikowanie właściwości określonego typu
    • Automatyczne ustalanie typów dodatkowych w warunkach
  • Podsumowanie

Rozdział 14. Praca z JavaScriptem

  • Przygotowanie projektu
    • Dodawanie kodu TypeScriptu do przykładowego projektu
  • Praca z JavaScriptem
    • Dołączanie kodu JavaScriptu w trakcie kompilacji
    • Sprawdzanie typu kodu JavaScriptu
  • Opisywanie typów używanych w kodzie JavaScriptu
    • Używanie komentarzy do opisywania typów
    • Używanie plików deklaracji typu
    • Opisywanie kodu JavaScriptu przygotowanego przez podmioty zewnętrzne
    • Używanie plików deklaracji pochodzących z projektu Definitely Typed
    • Używanie pakietów zawierających deklaracje typu
  • Generowanie plików deklaracji
  • Podsumowanie

Część III. Tworzenie aplikacji internetowych

Rozdział 15. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu - część I

  • Przygotowanie projektu
  • Przygotowanie zestawu narzędzi
  • Dodawanie obsługi paczek
  • Dodawanie programistycznego serwera WWW
  • Tworzenie modelu danych
    • Tworzenie źródła danych
  • Generowanie treści HTML-a za pomocą API modelu DOM
    • Dodawanie obsługi stylów Bootstrap CSS
  • Używanie formatu JSX do tworzenia treści HTML-a
    • Sposób działania JSX
    • Konfigurowanie kompilatora TypeScriptu i procedury wczytującej pakiet webpack
    • Tworzenie funkcji fabryki
    • Używanie klasy JSX
    • Importowanie funkcji fabryki w klasie JSX
  • Dodawanie funkcjonalności do aplikacji
    • Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
    • Wyświetlanie treści i obsługa uaktualnień
  • Podsumowanie

Rozdział 16. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu - część II

  • Przygotowanie projektu
  • Dodawanie usługi sieciowej
    • Wykorzystanie źródła danych w aplikacji
  • Używanie dekoratorów
    • Używanie metadanych dekoratora
  • Dokończenie aplikacji
    • Dodawanie klasy Header
    • Dodawanie klasy obsługującej szczegóły zamówienia
    • Dodawanie klasy obsługującej potwierdzenie zamówienia
    • Zakończenie pracy nad aplikacją
  • Wdrażanie aplikacji
    • Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
    • Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
    • Utworzenie serwera
    • Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
    • Kompilacja aplikacji
    • Testowanie gotowej aplikacji
  • Umieszczanie aplikacji w kontenerze
    • Instalowanie Dockera
    • Przygotowanie aplikacji
    • Tworzenie kontenera Dockera
    • Uruchamianie aplikacji
  • Podsumowanie

Rozdział 17. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara - część I

  • Przygotowanie projektu
    • Konfigurowanie usługi sieciowej
    • Konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS
    • Uruchomienie przykładowej aplikacji
  • Rola TypeScriptu w programowaniu z użyciem frameworka Angular
    • Rola TypeScriptu w łańcuchu narzędzi Angulara
  • Tworzenie modelu danych
    • Tworzenie źródła danych
    • Tworzenie implementacji klasy źródła danych
    • Konfigurowanie źródła danych
  • Wyświetlenie filtrowanej listy produktów
    • Wyświetlanie przycisków kategorii
    • Utworzenie nagłówka
    • Połączenie komponentów produktu, kategorii i nagłówka
  • Konfigurowanie aplikacji
  • Podsumowanie

Rozdział 18. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara - część II

  • Przygotowanie projektu
  • Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
    • Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
    • Tworzenie konfiguracji routingu
  • Wdrażanie aplikacji
    • Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
    • Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
    • Tworzenie serwera
    • Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
    • Kompilowanie aplikacji
    • Testowanie gotowej aplikacji
  • Umieszczanie aplikacji w kontenerze
    • Przygotowanie aplikacji
    • Tworzenie kontenera Dockera
    • Uruchamianie aplikacji
  • Podsumowanie

Rozdział 19. Tworzenie aplikacji internetowej React - część I

  • Przygotowanie projektu
    • Konfigurowanie usługi sieciowej
    • Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
    • Uruchamianie przykładowej aplikacji
  • TypeScript i programowanie z użyciem frameworka React
  • Definiowanie typów encji
  • Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
    • Używanie zaczepów i komponentów funkcyjnych
    • Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
    • Przygotowanie i przetestowanie komponentów
  • Tworzenie magazynu danych
    • Tworzenie klasy żądania HTTP
    • Łączenie komponentów z magazynem danych
  • Podsumowanie

Rozdział 20. Tworzenie aplikacji internetowej React - część II

  • Przygotowanie projektu
  • Konfigurowanie routingu URL
  • Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
    • Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
    • Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
    • Dokończenie konfiguracji routingu
  • Wdrażanie aplikacji
    • Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
    • Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
    • Tworzenie serwera
    • Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
    • Kompilowanie aplikacji
    • Testowanie gotowej aplikacji
  • Umieszczanie aplikacji w kontenerze
    • Przygotowanie aplikacji
    • Tworzenie kontenera Dockera
    • Uruchamianie aplikacji
  • Podsumowanie

Rozdział 21. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js - część I

  • Przygotowanie projektu
    • Konfigurowanie usługi sieciowej
    • Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
    • Uruchamianie przykładowej aplikacji
  • TypeScript i programowanie w Vue.js
    • Zestaw narzędzi TypeScriptu podczas programowania z użyciem frameworka Vue.js
  • Tworzenie klas encji
  • Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
    • Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
    • Tworzenie i testowanie komponentów
  • Tworzenie magazynu danych
    • Łączenie komponentów z magazynem danych
  • Dodawanie obsługi usługi sieciowej
  • Podsumowanie

Rozdział 22. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js - część II

  • Przygotowanie projektu
  • Konfigurowanie routingu URL
  • Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
    • Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
    • Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
    • Dokończenie konfiguracji routingu
  • Wdrażanie aplikacji
    • Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
    • Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
    • Tworzenie serwera
    • Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
    • Kompilowanie aplikacji
    • Testowanie gotowej aplikacji
  • Umieszczanie aplikacji w kontenerze
    • Przygotowanie aplikacji
    • Tworzenie kontenera Dockera
    • Uruchamianie aplikacji
  • Podsumowanie
Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8830-7
Rozmiar pliku: 12 MB

BESTSELLERY

Kategorie: