Facebook - konwersja
  • promocja

Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
11 czerwca 2019
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje - ebook

Uczenie maszynowe weszło już do kanonu technologii informatycznych. Praktyczne umiejętności w tej dziedzinie powinien posiadać każdy programista i analityk. Standardowo do rozwiązań związanych z machine learning stosuje się Pythona i opracowane dla niego biblioteki, niemniej równie skutecznie można do tego celu używać innych języków programowania. Trzeba jedynie dobrze zaznajomić się z wdrożeniami algorytmów uczenia maszynowego. Niezwykle ciekawym rozwiązaniem jest pisanie takich implementacji w C#. Przemawiają za tym nie tylko zalety samego języka, ale i to, że większość aplikacji dla profesjonalistów jest pisana w C# przy użyciu takich narzędzi jak Visual Studio, SQL Server, Unity czy Microsoft Azure.

Ta książka jest przeznaczona dla doświadczonych programistów C#, którzy chcą nauczyć się technik machine learning, deep learning i sztucznej inteligencji. Opisano tu dostępne narzędzia do uczenia maszynowego, dzięki którym można łatwo budować inteligentne aplikacje .NET wykorzystujące takie rozwiązania jak wykrywanie obrazów lub ruchu, wnioskowanie bayesowskie, głębokie uczenie i głęboka wiara. Omówiono zasady implementacji algorytmów uczenia nadzorowanego i nienadzorowanego oraz ich zastosowanie w budowie modeli predykcji. Przedstawiono różne techniki, od prostej regresji liniowej, przez drzewa decyzyjne i SVM, po zaawansowane rozwiązania, takie jak sztuczne sieci neuronowe, autoenkodery lub uczenie ze wzmocnieniem.

Najciekawsze zagadnienia przedstawione w książce:

  • podstawy uczenia maszynowego
  • wykorzystywanie logiki rozmytej
  • mapy samoorganizujące się
  • framework Kelp.Net i jego integracja z systemem ReflectInsight
  • realia obliczeń kwantowych

Uczenie maszynowe - najlepiej z wydajnym C#!

Spis treści


O autorze 11

O recenzencie 12

Wstęp 9

Rozdział 1. Podstawy uczenia maszynowego 13

  • Wprowadzenie do uczenia maszynowego 14
  • Wydobywanie danych 18
  • Sztuczna inteligencja 18
  • Bio-SI 18
  • Uczenie głębokie 19
  • Probabilistyka i statystyka 19
  • Rozpoczynanie projektu uczenia maszynowego 20
    • Zbieranie danych 20
    • Przygotowanie danych 20
    • Wybranie modelu i trening 21
    • Ocena modelu 22
    • Poprawianie modelu 22
  • Zbiór danych o irysach 22
    • Rodzaje uczenia maszynowego 24
  • Uczenie nadzorowane 25
    • Kompromis odchylenie - wariancja 25
    • Ilość danych treningowych 26
    • Wymiarowość przestrzeni wejścia 27
    • Nieprawidłowe wartości wyjścia 27
    • Heterogeniczność danych 27
  • Uczenie nienadzorowane 28
  • Uczenie ze wzmocnieniem 29
  • Lepiej kupić, zbudować czy skorzystać z otwartych źródeł? 29
  • Dodatkowa lektura 30
  • Podsumowanie 31
  • Odwołania 31

Rozdział 2. ReflectInsight - monitorowanie w czasie rzeczywistym 33

  • Router 34
  • Przeglądarka protokołu 35
  • Przeglądarka na żywo 35
    • Nawigacja w komunikatach 35
    • Przeszukiwanie komunikatów 38
    • Formatowanie czasu i daty 38
    • Automatyczne zapisywanie i czyszczenie 39
    • SDK 43
    • Edytor konfiguracji 43
  • Podsumowanie 45

Rozdział 3. Wnioskowanie Bayesa - rozwiązywanie zagadki ucieczki z miejsca wypadku i analizowanie danych 47

  • Twierdzenie Bayesa 48
  • Naiwny klasyfikator bayesowski i rysowanie danych 54
    • Rysowanie danych 55
  • Podsumowanie 61
  • Odwołania 63

Rozdział 4. Ryzyko i nagroda - uczenie ze wzmocnieniem 65

  • Uczenie ze wzmocnieniem 65
  • Rodzaje uczenia 68
  • Q-uczenie 68
  • SARSA 69
  • Uruchamianie aplikacji 69
  • Wieże Hanoi 74
  • Podsumowanie 80
  • Odwołania 81

Rozdział 5. Logika rozmyta - nawigowanie na torze przeszkód 83

  • Logika rozmyta 84
  • Pojazd kierowany automatycznie 86
  • Podsumowanie 95
  • Odwołania 95

Rozdział 6. Łączenie kolorów - mapy samoorganizujące i elastyczne sieci neuronowe 97

  • Zrozumieć istotę sieci samoorganizującej 98
  • Podsumowanie 112

Rozdział 7. Wykrywanie twarzy i ruchu - filtrowanie obrazów 113

  • Wykrywanie twarzy 114
  • Wykrywanie ruchu 122
    • Dodawanie funkcji wykrywania ruchu do swojej aplikacji 125
  • Podsumowanie 127

Rozdział 8. Encyklopedia i neurony - problem komiwojażera 129

  • Problem komiwojażera 129
  • Parametr współczynnika uczenia 147
  • Promień uczenia 148
  • Podsumowanie 148

Rozdział 9. Mam przyjąć tę pracę? - drzewa decyzji w akcji 149

  • Drzewo decyzyjne 150
    • Węzeł decyzyjny 151
    • Zmienna decyzyjna 151
    • Kolekcja węzłów gałęzi decyzyjnej 151
  • Mam przyjąć tę pracę? 152
  • numl 154
  • Drzewa decyzyjne w Accord.NET 155
    • Kod uczący 156
    • Tablica pomyłek 158
    • Wizualizacja typu błędu 159
  • Podsumowanie 161
  • Odwołania 161

Rozdział 10. Głęboka wiara - głębokie sieci i sny 163

  • Ograniczone maszyny Boltzmanna 163
  • Warstwy 166
  • O czym śni komputer? 171
  • Podsumowanie 175
  • Odwołania 175

Rozdział 11. Mikrotesty porównawcze i funkcje aktywacji 177

  • Rysowanie funkcji aktywacji 178
  • Rysowanie wszystkich funkcji aktywacji 180
  • Główna funkcja rysująca 181
  • Testy porównawcze 182
  • Podsumowanie 186

Rozdział 12. Intuicyjne uczenie głębokie w C# i .NET 187

  • Czym jest uczenie głębokie? 188
    • OpenCL 189
    • Hierarchia OpenCL 189
  • Framework Kelp.Net 192
    • Funkcje 192
    • Stosy funkcji 192
    • Słowniki funkcji 194
    • Caffe 194
    • Strata 195
    • Optymalizacje 195
    • Zbiory danych 196
    • Testy 198
    • Monitorowanie w Kelp.Net 199
    • Weaver 200
    • Tworzenie testów 202
    • Testy porównawcze funkcji 203
    • Uruchamianie testu porównawczego 203
  • Podsumowanie 206
  • Odwołania 206

Rozdział 13. Obliczenia kwantowe - spojrzenie w przyszłość 207

  • Superpozycja 209
  • Teleportacja 209
    • Splątanie 209
  • Podsumowanie 213

Skorowidz 214

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5234-6
Rozmiar pliku: 20 MB

BESTSELLERY

Kategorie: